Interviuri, nu vorbe!

Uneori, oameni vin la noi si ne zic vorbe care se termina cu semnul intrebarii si se asteapta ca noi sa le zicem inapoi vorbe care denota intelepciune, cumpatare si haz. Alteori, ne alegem cu interviuri. Iaca trei dintre ele, precum si o aparitie intr-un loc ciudat:

* Time Out Bucuresti ne prinde pe hol la etajul 1,5 de la Deko, ne pacaleste ca nu e vorba de un interviu si cand colo:

interviu-time-out-2interviu-time-out-1

*Myband, revista pentru pustime obsesiv compulsiva cu accente marca Moga zice ca cica e mai bine sa ne scriem pe mail decat sa ne vedem. Ca asa se face treaba azi. Bine, zicem noi, nestiind ce o sa zica ei despre ce o sa ziceti voi cand cititi asta:

int-myband-1_0002int-myband-2

*Tvr ne prinde in miscare vorbita. Dati click aici pe link si alegeti versiunea flash pentru emisiunea din 6 noiembrie. Inainte de toate, mirati-va ca ii place lu Miki de la Capital de noi, dupa care linistiti-va cand aflati ca e din cauza ca ne-a vazut in turneul cu Simplu si apoi, de pe la minutul 2 incolo, delectati-va. Sau doar urmariti interviul.

* Da, am mers acolo unde nici un barbat nu a mers, anume in interiorul revistei Bolero. Si nu mi-e rusine sa recunosc ca mi-e rusine, caci pana si Stevie Wonder vede ca sunt strivit intre ultimele tip-uri hot pentru un sezon de fashion plin de look-uri cool&trendy si niste modele noi si senzationale de rujuri care *NU* sunt deloc la fel ca modelele noi si senzationale de rujuri de anul trecut. Totusi, partea cu obiectele care ma definesc ma defineste destul de bine:

interviu-bolero

Da, e acelasi tricou ca in clipul de mai jos... asta pentru ca sunt nebun si uneori imi port hainele de doua ori!

22 responses to “Interviuri, nu vorbe!

  1. adevarat rau Vio:))) coaiele dau roade :)) amuzante:)

  2. omule , esti varza , incearca in gura mati sa faci o gluma fara sa injuri , atunci nu o sa mai rada nici mata . Sunt sigur ca esti un cacat de tocilar care sa saturat de flegme , pumni si suturi in cur

  3. super tare articolul din TimeOut..
    si ala de la tvr destul de dragutz.. complexul de superioritate, auzi (good one)..:))

  4. Da, e acelasi tricou ca in clipul de mai jos… asta pentru ca sunt nebun si uneori imi port hainele de doua ori!

    macar pentru asta sa te apreciez , nu te chinui sa porti de fiecare data alte haine , ca in rest…

  5. si o intrebare . cu ce te deranjeaza ca vezi lume imbraca in trening si adidasi ? preferi cumva “De Puta Madre” ? eu zic ca un traning e mai ieftin , lejer ..

  6. pe cand vii la cluj la un show?

  7. Partea cu OCB si Jägermeister m-a uns pe suflet. Da’ nu uita de foile Smoking Silver ca sunt mai misto😉

    @CrazY B – get a life… si o carte de gramatica. Daca te apuci sa te iei de altii, macar fa-o corect.

  8. si in formatiune restransa, mai in a treia parte a clipului http://punchline.ro/tv/interviul-mtv-la-lansarea-punchlinero/

  9. ma lasi ma cu gramatica ? ce treaba are gramatica cu ce spun eu ? am zis doar ca e un fraier cu cele mai proaste si nesarate glume .

    ” Daca te apuci sa te iei de altii, macar fa-o corect.”

    aici te corectez :
    Teo daca apuci sa faci glume idioate despre alti uitate intai la fatza si fizicu tau

  10. auzi, crazy… te superi daca te intreb totusi: daca sunt un asa mare fraier coclit, de ce iti pierzi tu atat timp sa imi spui asta?

    ai vreo 20 si ceva de commenturi pe cocalari.com, ai sarit si aici cu gura in repetate randuri… inteleg ca iti plac treningurile, hi5-ul si abdomenele lucrate, poate chiar le ai pe toate 3. dar una e sa zici in sinea ta ca n-am dreptate pentru ca tu esti minunat si alta e sa iti petreci minute bune pe zi ca sa imi explici cat de idiot sunt… deci:

    de ce? speri sa ma convingi *pe mine* ca sunt praf? nu de alta, dar incearca si altii de ceva vreme, si uite ca plutesc ca geamandura la suprafata. probabil ca asa o sa se intample si in continuare oricat de des imi explici tu ca sunt vai mortii mei.🙂

    deci inca o data, ca studiu psihologic, de ce?

  11. 😀 tare faza cu Greci🙂 si eu am stat pe acolo, si cam are dreptate… odata de doua ori pe an se umple stau de lumina :)) cand apar tot felu de masini strainine, cu numar de italia :)) sat de italieni : frumos

  12. Crazy,eu cred ca te roade invidia. De fapt nu cred,sunt sigura! Daca nu-ti plac unele faze,apuca-te tu si fa ceva mai bun! …ca de criticat poate critica toata lumea. nu,Teo? Btw,crazy,mie mi-ar placea si fara injuraturi,so…
    Teo e tare!

  13. Teo lasa-i pe cocalarii astia sa vb cat vor . Un singur lucru pot spune de Deko – niste indivizi pusi pe sotii, inteligenti, cu un simt dezvoltat al umorului si care stiu sa spuna o gluma buna raportata la realitatea din zilele noastre.
    P.S. : Deko practica o comunicare autentica fara sa se cenzureze.

  14. Crazy B … daca ai probleme in comportament incearca sa nu te faci pe-aici de ras .. daca vrei vii si te urci pe scena si zici ce ai de zis … nu se supara nimeni daca ceri un microfon …

  15. teo .. poti sa ne zici ceva diseara in club A despre crazy b asta :))

  16. Teo cand vi in Brasov? Vreau si eu ceva live…nu pe youtube…te astept😉

  17. cum se poate lua legatura cu voi pentru eventuale spectacole?

  18. Bai, eu nu-i inteleg pe oamenii astia care iau totul asa de personal, e vorba de umor aici. Frate daca nu te duce capul sa pricepi ca e o gluma, lasa stand-up-ul, ocupa-ti timpul cu hi5 ori alte hobbyuri elevate si lasa-l pe teo in pace.
    Nu te ataca nimeni pe tine ca te incadrezi la toate 3(trening, hi5 si abdomene), sunt oameni care au timp de sala, se imbraca sport , citesc Kant si rezolva ecuatii de gradul 2. Nimeni n-are o probl cu ei, dar bineinteles tu nu faci parte dintre cei alesi.
    Si ai dovedit-o singur considerandu-te tinta glumelor, dc te simti poate chiar esti…PROST. q.e.d.

  19. Comentariul de mai sus e adresat lu Crazy and whoever feels and acts as dumb as him si care judeca ce nu pricepe. Stati linistiti, nu sunteti voi publicul tinta, (ci restul care inteleg ideea de umor) asa ca nu va mai simtiti amenintati.

  20. zic shi eu parerea mea…kiar e un lucru bun ca Teo sa apucat de stand-up comedy pentru ca omu’ shtie ce face.In privintza faptului ca el a fost tocilar sau altele…tot ce e posibil,dar daca ma gandesc la crazy,ce-ash putea spune?tot ce e posibil-desigur.
    Oricum,eu shi ai mei suntem destul de siguri ca el momentan e cel mai bun in ce face shi daca din sala nu a sarit nici un pumn…asta este pentru ca spectatoru’ care a intrat acolo a intzeles perfect motivul(entertainment-pana la urma, nu s-a luat de mama nimanui).In ceea ce priveshte pe aia de mai sus care scrietzi in engleza despre crazy sau altzii…daca eu ma abtzin de la engleza de fiecare data cand ajung in Romania,voi de ce nu va putetzi abtzine?

Leave a Reply

