Ca sa stiti ce-am facut asta-vara

Prin iulie-august asa ne-am adunat cu oamenii de la Sector 7 (si anume o casuta de productie) si am pus cap la cap un pilot pentru TV. Eu si Vio mai mult am scris, Costel si Micutu’ mai mult au jucat.

Mai jos sunt cateva bucatele din pilot ca dupa un accident de Formula 1.

This summer….

Costel is…

Romica Boschetaru’

cu poanta care vine in partea a doua:

Coming soon to a TV near you, Micutu’ is…

Zanul Camatar

Stiu deja ca suntem praf, astea nu e glume, poantele sunt expirate, mai amuzant e sa va uitati la iarba cum creste.

Ceva feedback care sa ne si ajute aveti?

28 responses to “Ca sa stiti ce-am facut asta-vara

  1. ba, e bun:)) bv ;

    o gramada de faze ca lumea, cat sa nu mai vb de actorii aia buni, grasi si mici:)

    extras “Ai incredere!” :))

  2. :))) cosmin (micutzu) zana!!! =)) prea tare! nu-i sta rau deloc… :))

  3. Romica Boschetaru IZ GOD ! Sa veniti pe la mine intr-un weekend ca am 2 vecini din care scoateti cel putin 4 episoade.

  4. Zanul Camatar e deja viral – ar fi trebuit sa aiba si un watermark, ceva sa va recunoasca lumea … circula fara sursa pe net.

    Romica Boschetaru’ e misto, dar se mai putea lucra🙂 cometariu constructiv, don’t shoot me !

  5. Zanul camatar e bestial. Celalalt mai are nevoie de niste glume.🙂

  6. Zanul camatar e de-a dreptul genial. Acu ma pun sa il dau pe listele de chestii amuzante pe care le am la dispozitie :):):):)

    BRAVO!!! Astept sa le vad si la TV.

  7. băi, pe costeluş îl prinde bine rolul😀

  8. Prima parte cu Romica e cam nefolositoare. Adica are rol de setup for step 2, dar…As fi mers pe un switch gen: Hai barosane ca-ti pazesc masina, boschetarii scriu magarii cu cheia. Si se intoarce respectivul proprietar de masina si-l gaseste pe Romica terminand de scris ceva pe portiera masinii.
    Proprietarul masinii: Ce faci ma? N-ai zis ca altii imi scriu magarii cu cheia?
    Romica: Da, sefu’, dar asta nu e magarie.
    Reveal cu “Luceafarul” scrijelit caligrafic pe portiera.

  9. cody cred ca vroia sa zica 4 sezoane…”Haoleuu Sperantzzoooo adu sabia sa-l tai”

  10. Costel ruleaza cel mai fin!

  11. prea prea tari toate filmuletele de la sector7🙂

  12. foarte tare. hehe, smaranda is quite nice

  13. Vin si scriu “macarii” … Doamne ce-mi plac:D buna treaba, tot asa:P

  14. Romica Boschetaru’ rulz :))

  15. tari:)) numai ca, din pacate cei vizati nu le inteleg.
    Bafta!!

  16. da costel din asta a strans bani ca sa isi ia conversi? ;))

  17. adica personaju….romica🙂 la el ma refeream de fapt

  18. 🙂 arata bine .. am vazut echipa de productie la apropoTV cand vorbeau despre sproof-ul cu zanul..
    a fost acceptat? conceptul promitea

  19. Un trackback de la mine, cu tot respectul, va sustin!
    http://bloghita.lanebuni.eu/?p=193

  20. de ce sa te uiti la iarba cum creste cand mai placut e sa o vezi cum arde🙂

  21. Super-tare clipul! De ce nu-l transformati intr-o serie? Toate reclamele proaste de la TV pot deveni clipuri extrem de amuzante daca-s facute de voi. A BIG thumbs up!

  22. Mi-au placut clipurile dar apar unele greseli (nu vreau sa fiu critic ) , la al doilea clip cu Romica , dupa ce parcheaza tipa masina in fata clinici si coboara (Exact cand dispare din cadru) se observa in geam o mana (Cred ca a celui cu camera) care face semn celor cu targa (la 1 secunda apar cei cu targa in cadru) ! Sunteti tari ! Bravo

  23. Fratilor deci sunteti super tari….faceti si voi un mic efort si dati si prin Calarasi!!!
    Salutari!!!

  24. pana la alea cu fix bamboocha nu am mai vazut un filmulet amuzant in Ro so keep it up !

  25. salut,teo armada la timisoara pe 17 te bagi?

  26. super tare da nu veniti si in brasov pls????😀

  27. twisted3mind

    Vai, cred ca am cautat tot youtube-ul dupa aia cu zana camatar =)) geniala , am vazut-o la apropo tv am simtit ca pic dupa scaun de ras :))
    Chiar nu stiam ca e micutzu acolo :))

    Foarte tare si aia cu Romica :)) Ti-as zice eu de Nicusor de la Braila sau de Itza :)) “Imi dai si mie o mie? Da imi dai maine?”
    Genial oricum :)) Bravo!

  28. cum il mai cheama pe cosmin micutzu? de unde e?

Leave a Reply

