Craiova, ce mai faci?

Auzi, nu vrei sa ne vedem?

Da?

Pai hai sa zicem luni, in Cafe Play, ai timp? Ok, ne vedem acolo pe la 9 seara.

18 responses to “Craiova, ce mai faci?

  1. sure. vă aşteptăm.

  2. In Ploiesti cand mai veniti ???? :X Hai ca va asteptam!!!!! Pliiiiiiiiiizzzzzz😀

  3. salutari de la Arad? cand reveniti si pe la noi?

  4. Haha..ma uitam sa vad daca ai raspuns.. si acum am obs ca si tu urmaresti blog’ul lui Bendeac!! E genial!! Si voi la fel… de ce n’o puneti de-o lipeala ???? ..profesionala, evident!
    Sincer, cred ca ar iesi ceva FOARTE MISTO !! ..Ia gandeste-te!😀 nu cred ca e o idee rea😀
    Te pup! Si multa bafta!
    [ pliz, daca ai cumva informatii ca se poate sa mai dati prin Ploiesti, scrie in urmatorul post. Multzam` anticipat! ]
    Zbyeeeeeee😀

  5. Craiova e bizi cu probleme de ultima ora.

  6. http://zgriptzu.wordpress.com/photos/
    asta ca sa vezi ce fana teo sunt:>

  7. i-auzi… de data asta poate ajung si eu sa va vad🙂
    Pupici de la Craiova… Brindusa

  8. luni,adica pe 26 acum?

  9. glume noi din decembrie?:D

  10. data trecuta nu puteam sa te vad pe scena din cauza unei grasane cu capu’ mare care statea la masa din fatza …. asta seara nu cred ca mai am probleme
    PS: i-am ”furat” locul… hahaha

  11. trebuia sa zici si u cu un pic mai mult timp inainte. moa ce mam ofticat ca nu am stiut.

  12. Salutare,
    Frumos show-ul de aseara am ras cu lacrimi

    Bafta si la mai mareee!!!

  13. ha ha… am aflat ce`i ala ler….. ghici… cuptor=))… nu e impresinonant sa afli cum cuptorul ii cuptor?:))

  14. Nu dati si prin Bacau?:(

  15. Salut
    ti-am dat un mail acum cateva zile, poti sa-mi dai te rog un raspuns?
    mersi!

  16. vaaa roggg veniti la craiovaaaaaaaaaaaaa

  17. esti nebun!
    felicitari!

  18. ok craiova ..in martie ceva prin agenda voastra ??

Leave a Reply

