Clip nou si date

Despre tara si popor, istorie si geografie, imn si idioti. Salut pe aceasta cale fundatia umanitara pentru protejarea drepturilor omului Noua Dreapta si le transmit ca inteleg pe deplin – merit atat glontul, cat si bata. Totul pentru propasirea istoriei noastre glorioase in detrimentul prezentului jidano-bozgoresco-americano-sionist, nu baieti?

Acum, ca tot ati mai intrebat, iaca si datele pe care vom fi prin afara Bucurestiului:

26 Martie – Galati – Society Lounge

29 Martie –  Constanta – Club Phoenix

31 Martie – Galati – Summertime Pub

2 Aprilie – Ploiesti – Retro Cafe (doar eu si Costel)

5 Aprilie – Iasi – Irish Pub

9 Aprilie – Alexandria – Club Magnum

12 Aprilie – Bacau – Club The Stage

14 Aprilie – Craiova – Cafe Play

15 Aprilie – Timisoara – Club The Note

In rest, in Bucuresti ne vedem in Cafe Deko 2 in fiecare miercuri, vineri si sambata (mai putin sambata 28, suntem plecati). Show-ul de improvizatie “Zis si facut!” de miercuri incepe la 21.00, in week-end show-urile sunt de la 20.00 si de la 23.00, numarul de telefon pentru rezervari: 0733.10.22.88.

Si gata.

Sper sa ma loveasca inspiratia sa mai povestesc si d’ampulea zilele astea, nu de alta, dar azi cu postul asta am fost uscat si scortos ca vaginul de meduza in mijlocul desertului. Si asta dupa ce n-am scris o luna si ceva. Ntz. 😀

43 responses to “Clip nou si date

  1. ca de obicei amuzant :)))))

  2. Ma uitam aseara pe irealitatea si era o discutie foarte interesanta in jurul art.80 din codul penal … undeva candva art. asta o sa se aprobe si atunci o sa ne inchida gura la toti. Art. mai comunist ca asta n-a existat din 90′ in coa’ …

    “utilizarea numelui, imaginii, vocii sau asemănării cu o altă persoană în alt scop decât informarea legitimă a publicului” este considerată atingere adusă vieţii private.

    ceea ce limitează drastic libertatea de exprimare. Deja sunt dezgustat de tampitii astia care se numesc politicieni. Din toate problemele in Romania, asta reprezinta un interes frate … hai sa cenzuram ca sa ne putem face treaba in liniste.

  3. din codul civil – scuze

  4. Foarte tare din nou 😀

  5. in sfarsit veniti in constanta:x:X:x
    unde pot gasi si eu si alte date, gen ora,cost bilet 😀

    mersi mult.

  6. mi-ai facut ziua!prea tare:D

  7. unde e club The Stage din bacau??? pt cei din bacau!!! dati si repere sa sunt din bacau si eu… numai sa il gasesc odata… 😐 merci lume

  8. o sa-i rog pe cei de la noua dreapta sa te scuteasca de glonte. Numarul e aproape genial. Bravo ba.

  9. hai ia pula, ai glume de cacat

  10. ca de obicei unu tre sa “futa buha”. noi sa fim sanatosi, ca boala vine 😀

  11. locmicdecreatie

    abia astept sa veniti iar in Ploiesti, dar cred ca Retro e cam micut pt spectacolul asta. Trebuie sa ajung, orice ar fi 😀

  12. deja nu mai sunt bilete:|:(

  13. pe viitor aveti in vedere si Buzau’ pt un spectacol, ceva 😀

  14. Pingback: Teo la Cafe Deko 2 - Despre Romania >> Indianu blog

  15. coae, da la cluj?

  16. locmicdecreatie

    mai multe informatii? ora la care incepe, de unde luam bilete, daca mai sunt sau nu ??

  17. teo,in iasi..irish pub e de fapt dublin pub…asa il stie lumea..ca am cautat intr-una pana am aflat de fapt unde e..asta numai asa..in caz ca mai sunt din iasi ca mine care cauta disperati irish pub..in rest ca sa zic..sper sa ajung la spectacol..faci o treaba super..tine-o tot asa;)

  18. Felicitari!!!

  19. Pt. Emy,The Stage este in spate la Arena Mall…..daca cauti bine ai sa gasesti,e putin mai “ascuns”…Pt teo,esti cel mai tare,imi placi la nebunie si abia ast sa te vad la Bacau pe 12 aprilie….Poate faci si o improvizatie:))) da nu despre moldoveni ca si asa suntem batuti de soarta:)))

  20. Dar la Cluj cand veniti?

  21. tot n-am inteles unde e The Stage asta in Bacau..:))
    in spate la Arena e….parcare:-/ :))
    diana,da mai multe detalii,te rog..:)

  22. Totusi, in Cluj nu? 😐

  23. Teo,ziceai ca in sibiu nu ai spatiu…exista Bohemian Flow,au o scena micuta si mese cu vreo 100 de locuri daca ne inghesuim…te asteptam:D

  24. pentru emy si pucca: the stage e in spate la e-on moldova-cel de langa mall.inainte de unde a fost cafea cu lapte faci la dreapta si apoi 100m pe partea dreapta.sfatul meu e sa va grabiti cu rezervarile pentru ca se dau ca painea calda.

  25. teo, la art-cafe de ce nu mai veniti ?

  26. merci mult oana…. :* …
    sper sa mai prind ;))

  27. Am intrebat la The Stage si ei inca nu stiu nimic…:-??

  28. esti nebun vere!:) hai noroc!

  29. “uscat si scortos ca vaginul de meduza in mijlocul desertului” … dupa ce ca e o meduza in desert, care oricum nici macar nu mai poa` sa gafaie de cat de secata e … mai are si vagin … ‘mnezeule! N-as vrea sa ma trezesc intr- o asa stare vreodata … Ma simt un pic mai predispusa in a contacta aceasta stare…pt ca deh…eu am. Cum ce? Meduza! Si vagin? Hai, bine…un pic, acolo.. 🙂

  30. Sunt cel cu prietena de 8,9 ani de sambata….(app ai fost foarte tare)…am o intrbare pt. tine daca ai timpul si rabdarea sa-mi raspunzi….Mi-a placut o melodie pe care am auzit-o pe fundal sambata…m-am uitat pe playlist-ul de pe calculatorul pe care il aveti acolo…scria “Mistikal- Mind of Mistikal” am gasit ceva mistikal pe dc dar era “mystikal”, cu “y”…..dar oricum am luat mai multe si nu era nici una dintre ele…Poti sa-mi spui despre ce melodie e vorba?Multumesc anticipat…. Trebuie sa-ti spun…desi sunt convins ca ati auzit-o de multe ori, ca sunteti foarte buni… Eu si prietena mea v-am vazut de vreo 5,6 ori pana acum la spectacole si nu am fost dezamagiti niciodata..Ne place stand-up-ul…mai vedem si din afara pe net si trebuie sa va spun ca nu sunteti cu nimic mai prejos…(fiind amandoi de acord ca are o alta traditie afara) si oamenii aia o fac de mai mult timp… Succes…si ne vedem la spectacole…oricum o data la o luna , doua…venim sa va vedem..insotiti de tot felul de prieteni de peste tot care nu v-au mai vazut(ca sa avem si noi o scuza pentru dependenta)Sambata asta a trebuit sa ii chemam pe unii din Pitesti(ca eu de acolo sunt)….ca pe astia de aici i-am cam dus…:)))

  31. Am rezolvat-o cu melodia….never mind….era Mystikal-Here i go(Mind of Mystikal era albumul)…..

  32. Ai vreo aversiune fata de Cluj sau de ce e mereu lasat pe dinafara?suntem oameni primitori sa stii;)) avem si simtul umorului, doar daca faci bancuri cu unguri o sa fie putin mai complicat..:))

  33. Cand mai veniti in Galati? am aflat prea tarziu ultima data si erau toate mesele rezervate 😦
    te rog, spune-mi ca o sa veniti intr-un viitor cat mai apropiat :d

  34. hai prin buzau

  35. Teo prin Valcea cand veniti ?

  36. Salutari din Iasi, mai treceti pe la noi, daca nu v-am dezamagit ca public.

  37. da si mie un mail unde e cafe deko 2 pls

  38. Foarte tare…Ai spus multe adevaruri acolo…Sunt mare fan al tau, in special pt ca fac si eu stand-upuri, dar genul de chestii f spontane si f izolate, intre prieteni…Mi-ar placea sa stam de vorba o data…Tine-o tot asa…

  39. @teo, bine bine, ai fost la Galati, da la Braila cand vii? :)) Hai ca noi asteptam de atata timp un show de stand- up comedy :))

  40. Sunteti super tari. In bacau eu stiu ca veti veni pe 12 mai. Pana acum cand ati venit pe aici nu eram in localitate dar de data asta nu va mai ratez. Abia astept sa va vad. Bafta multa!!!

Leave a comment