Microfon deschis la minte

De-a lungul anilor, m-au tot intrebat oameni cum sa faca sa urce si ei pe o scena sa faca stand up. Acum ceva vreme am organizat si noi in Deko un open mic, adica seara amatorilor, si a mers – acolo au inceput sa faca stand up Tibi de la Showtime, Radu de la Cealalta/Aristocratii, Toma si Sergiu de la Aristocratii si alti cativa oameni care s-au mai tinut de treaba dupa prima urcare.

Noi nu am mai apucat sa organizam revelioane din astea, dar baietii de la Aristocratii au luat-o de la capat. Iaca ce, unde si cum:

openmic

Up and away, grasshoppa, cum ar zice batranul orb cu mustati dubioase din “Kung Fu”.

3 responses to “Microfon deschis la minte

  1. sunt putin off topic cred…dar..totusi intreb..
    sunt pe youtube niste filmulete cu un tip pe nume Alberto…se gasesc pe undeva mai multe filmulete,face stand up sau a fost doar o incercare?
    chiar mi-a placut si as vrea sa stiu mai multe despre el,si din ce am citit acolo,filmarile erau din Deko…
    merci..:)

  2. nu se poate ca acest lucru sa se faca si in alte orase mai mari cum ar fi…Iasul deoarece as fisi eu interesat sa incerc sa vad de imi iese ceva! astept un replay poate, poate….

  3. Salut teo
    Interesant post,dar eu unu as fii mai interesat sa fac textele,chiar as vrea sa inru in treaba asta…..cu scena nu prea le am k nu sunt atat de expresiv ca tine:))=))
    Foarte tari show-urile,tineo tot aja
    m-am uitat prima oara la “despre iarba” cand eram fumat cu niste tovarasi,unul din ei sa pisat pe el de ras,la modul k chiar sa pisat pe el=))
    Dak gasesti ceva,ai mailul meu si poti sa imi dai add,salut

Leave a Reply

