Disclaimer

Intotdeauna e bine sa citesti si randurile scrise mic.

img_01121 Versurile: eu. Muzica: mesterul Mocleasa.

9 responses to “Disclaimer

  1. ”In politica , prostia nu este un handicap” :))
    Medicamente!!! la oi !!!
    vai da ce bine le sta impreuna domnu Dan ! :))
    hai ca am ajuns sa o vedem si pe asta….

  2. astia te fac sa`ti fie rusine sa zici k esti roman😐.. hai k vadim mai merge k are el ce are cu ungurii … dar ciobanasul ?!?!?! … + Elena Basescu …😐 .. kiar.:D teo. cu cine ai votat? :))

  3. Hey there! Fara legatura cu postul asta, dar mi-e lene sa caut unul cu legatura🙂, am fost la spectacolul vostru de la Cluj (genial, m-ati eliberat de tot stresul acumulat in sesiune, MULTUMESC😀 ). Mi s-a parut funny ca tipul din fata mea radea foarte …pe silent, ca si cum i-ar fi fost jena sa se manifeste. Si apoi a venit Costel cu ‘categoriile de public’, si cand a ajuns la partea cu aia carora li se pare amuzant, dar le e jena sa rada, si-atunci rad in ei, omul meu a pufnit intr-un HAHAHAHAHA! extrem de zgomotos🙂

  4. “Actual Christians and patriots not included”. Au reusit? Au reusit.

    In plus, nici tu nu ti-ai irosit votul, s-a ales si acolo😀

  5. si uite asa se face statistca romaniei. si aflam ca suntem o tara de hoti, curve si prosti… din pacate ultima categorie e coplesitoare

  6. hahahahaha ce tare!!! =))
    oricum ar fi tare bine dak produsele ar disparea din stoc..ca-s expirate deja…

  7. Pingback: Blade’s place where everything is permited » Blog Archive » Intotdeauna e bine sa citesti si randurile scrise mic…

  8. Am vşzut un afiş din ăsta pe un panou din staţia de tramvai de la Răzoare; cineva ştersese ş-ul din “creştini” cu un marker. Ghici ce a ieşit:))

Leave a Reply

