Ce fac eu diseara

Lansare de carte la Cafepedia din Romana😀

N-as spune ca imi sta in obicei sa fac din astea, dar cartea e atat de misto incat a fost greu de refuzat oferta.

Deci:

LITERATURA-lansare-131-138x227.5.

9 responses to “Ce fac eu diseara

  1. Cei trei din barca sunt patru ..

  2. Three men in a boat, Jerome K Jerome. Am citit cartea asta de 15 ori (exagerez, evident) si nu ma satur de ea…:)

  3. to say nothing of the dog.

  4. ah, ce misto. as fi venit, pentru dragul de jerome, doar ca acum vreo ora am cazut cu bicla si m-am facut praf. si n-as vrea sa murdaresc cu sange pe-acolo prin Cafepedia.🙂

  5. trist spre enervant🙂

  6. Ieri am ajuns la capitolul 6. O citesc in engleza, ala e tot farmecul. Limbajul.
    In romana ma indoiesc ca e fun.

  7. catargiu alexandra

    Foarte draguta cartea si foarte haioasa, la fel ca si lansarea de carte de ieri

  8. Felicitari pentru carte.

    Doctore, simt ceva mortal
    Aici în regiunea fiinţei mele.
    Mă dor toate organele
    Ziua mă doare soarele,
    Iar noaptea luna şi stelele.
    Mi s-a pus un junghi în norul de pe cer
    Pe care până atunci nici nu-l observasem
    Şi mă trezesc în fiecare dimineaţă
    Cu o senzaţie de iarnă.
    Degeaba am luat tot felul de medicamente,
    Am urât şi am iubit, am învăţat să citesc
    Şi chiar am citit nişte cărţi,
    Am vorbit cu oameni şi m-am gândit,
    Am fost bun şi-am fost frumos…
    Toate acestea n-au avut niciun efect, doctore.
    Şi-am cheltuit pe ele o groază de ani.
    Cred că m-am îmbolnăvit de moarte
    Într-o zi
    Când m-am născut.

Leave a Reply

