Sunt de cacat

dar incerc sa imi revin.

Scriu prea rar pe blog si atunci cand scriu, rareori scriu ceva mai mult decat sa anunt pe unde mai avem show-uri sau sa pun un clip la care am ras cu o noapte inainte. Nu am dat premiul la concursul pe care l-am organizat acum vreun an. Nu am facut urmatoarele doua concursuri pe care le am in minte. Dupa ce ca nu scriu decat ca sa anunt show-uri, nu anunt nici macar jumatate din ele. Nu am raspuns la zeci de commenturi care intrebau pe unde mai ajungem prin tara. Nu mi-am promovat emisiunea de nici o culoare pe blog, probabil din cauza de rusine de auto-promovare nerusinata. Iar acum ma plang aiurea.

Deci, ma gandesc sa sa incerc sa promit ca se vor schimba lucrurile un pic pe aici. Am in plan un fel de newsletter saptamanal cu programul showurilor si un sondaj ca sa va cunosc mai bine. Daca vreti sa puneti umarul, lasati-mi un comment cu idei despre ce vreti sa mai vedeti aici. Daca nu vreti sa puneti umarul, lasati-mi un comment doar ca sa stiu cati mai existati. Daca nu vreti sa faceti nimic, atunci veniti joi la show.

Treaba se intampla cu Vio, Micutu si cu mine (Costel va fi la Amsterdam, unde va fuma un concert cu U2 si va asculta cu mare atentie un joint), ora e pe seara, cand se intuneca si locul e la Taverna Pescareasca – stiti strada aia care urca la Polivalenta? E, fix in stanga ei se face o strada care nu urca, si nici nu promite mare lucru, pana ajungi in capat, unde e si terasa. Daca vreti rezervari: 0733.102.288

Tot acolo, dar saptamana cealalta, marti pe 28, se intampla si primul show de improvizatie dupa mult prea multa vreme. Si apoi joi din nou stand up. De data asta si cu Costel.

Daca va mananca grav in portofel, puteti sa dati o tura in seara asta la show, la BonTon in Herastrau. E un loc foarte misto aranjat, pe malul lacului, unde poti sa dai de diverse celebritati mondene momentane si unde ai ocazia unica sa dai 10 lei pe o apa la 0,33.  Studentesc, asa…

33 responses to “Sunt de cacat

  1. Cata autoflagelare si cata cainta!! Si nici macar nu e Craciunul. Sunt afectat.

    Ca o idee, iti recomand sa-ti faci pagina de facebook, tu sau toata Trupa Deko, unde sa anunti de spectacole.

    Noi la Rezistenta asa informam de aparitia articolelor noi, pe langa clasicul RSS. Plus ca o scurta perioada am fost prieteni cu EBa!!!

  2. Poate aveti de gand sa mai treceti si pe la Iasi.

    Niste shouri live pe net ar fi ceva interesant..:-?…

    Si poate zici despre ce emisiune e vorba…ca daca e la tv…sa am si eu de ce sa il deschid😀

    O zi buna.

  3. Noa, sunt curios ce urmeaza de-acu’ncolo.

  4. Hey…nu esti de cacat si nici nu e un capat de lume ca scrii mai rar pe blog. Toti avem momente naspa …cat despre raspunsuri la comment-uri ai cam uitat dar se rezolva si asta. Eu mi-am facut de curand blog si mi-ar placea sa dai un ochi sa-mi spui daca iti place. In rest, esti foarte bun si pune-te pe treaba ca ai idei mari. http://andraelena.wordpress.com asta e blogul si sper sa ma bagi in blogroll…si eu te am adaugat…kiss you

  5. Nu esti de cacat maestre. Poate doar ai scapat cu vederea anumite lucruri. Adevarul e ca multa lume habar n-avea pe unde umblat pt ca nu avem de unde afla, un newsletter ar fi grozav. Te ajutam cum putem.

  6. No, faci si un Gugăl calendar, pui widgetu pe aici pe undeva şi-l copletezi mai des cu evenimentele. Un Gugăl Reader e la fel de bun, să pui într-un colţ ce chesti te-au mai interesat pe net dand doar un click. Iti povesteste Iulian C. cum s-ar putea face astea, sau chiar eu, nu-i treaba multă.

  7. Eu nu vreau sa pun umarul in momentul asta, ca sunt proaspat intoarsa de la Garana, deci obosita. Dar exist.🙂

  8. ideea cu newsletterr-ul saptamanal mi se pare chiar ok.
    sugestii nu am inca, in schimb abia astept un show in galati.:) pana atunci, numai „succesuri”.

  9. si eu astept un show in bacau…doar ca aici stam prost cu informarea…si e destul de greu sa aflu daca va vad pe aici si unde..

  10. Focsaniul te saluta. Si eu exist.

  11. Cu totii existam… inca.
    Tu scrie, ca atunci cand te lua valul, scriai bine. Eventual, scrie si tu cum vezi tu lumea, viata, moartea, tristetea, veselia, rasul, plansul, masinile, muzica, natura, marea… Mai pe scurt, scrie CU tine, DESPRE tine.

  12. You shoun’t care about all that. Do whatever u feel like doing, keep up the pace.
    Daca vrei sa scrii despre ceva, incearca arta contemporana :))
    __________________________________
    Tomorrow is a mistery.

  13. Esti. Te-ai ajuns … tv .. alea alea😛
    Eu nu astept show-uri ( la mine nu vin oricum )… ele m-asteapta pe mine.

  14. Pingback: Petrecere în farmacie – Spitalul Colentina | GeDeDe

  15. salutari si din galati.va asteptam aici cat mai curand.servus

  16. e bine ca iti dai seama si singur de unele lucruri , si nu este nevoie sa tii le zica careva..:D atunci chiar era de kk , asa te scuzam si asteptam cu drag pot spune sa ne mai incanti cu cate ceva:D

  17. aaa si Alex imi permit sa`ti raspund eu. la tv este emisiunea dupa bloguri pe realitatea tv dupa 12 noapte parca dar numai tin minte daca e sambata seara sau nu

  18. Da,pai n-ar fii rau daca Teo ar mai srie ceva mai des aici pe jurnalul asta.:).Poate e prins cu alte treburi,sau poate nu are cheful necesar.:).
    Oricum eu unu inca mai astept un show cu Deko la Arad sau chiar Teo solo ca imi place cum da glumele ,totusi nici ceilalti nu-s de lepadat.:)
    Asa ca: haideti prin Arad cu prima ocazie cand va cheama cineva,daca va cheama….sper sa va cheme.Si in rest ce sa mai spun:n-ar fii rau daca ar scoate un dvd cu niste spectacole pe el ,selectii cu cele mai bune show-uri date pana in prezent.:).Stiu ca ne-a amenintat demult cu asta dar din pacate nu s-a mai concretizat problema.Numai bine!

  19. pe mine ma fascineaza smaili-feisul asta (sterg ecranu compulsiv de fiecare data intru):

    A, si daca vrei sa zic si io ca nu, Teo, nu esti de cacat, tre sa retragi ce ai spus despre bicicleta mea in seara aia cand tu ai primit eliberarea conditionata si io nu pentru ca a, uite ce dragut, Teo are un catelus, si nu putem oferi eliberarea conditionata decat unei persoane a carui nume incepe cu T.

    PS. Ai vazut ca la meteo mereu e “mai scazut in depresiuni”?

  20. Ce ai putea sa faci?
    Parerea mea…
    Daca prin Youtube,lumea a aflat de voi…eu zic sa puneti un clip pentru publicul din fata monitorului,asa ca de multumire…ca tot ei au dat de veste in sat despre “Trupa deko”. Stiu povestea…”daca postam,o sa stie lumea bancurile noastre,si o sa ne zica la spectacole pe asta o stiu”,dar voi sunteti trupa deko,sunteti buni,si cred ca puteti sa pregatiti un spectacol la fiecare saptamana…ca sa nu repetati bancurile ever and ever and ever :]
    ps: toma funny
    andraelena e naspa😦 (m-am uitat pe blog)
    anunta cand vii in Iasi
    pis men

  21. Emisiunea e duminica la 12:30😉

  22. adik 00:30😀

  23. Suntem aici și așteptăm să scrii. Nu de alta, dar scrii bine.
    Aaa și te vrem la Suceava și Cluj, sau prin apropiere.

  24. @gabriel: nu ma astept ca blogul meu sa fie placut de toti…asta e…eu incerc sa abordez subiecte cat mai diverse in care oamenii sa se regaseasca. NU stiu,,daca e tot e asa naspa vino tu cu idei mai bune. Eu sunt abia la inceput. Cand m-am apucat am avut asa o idee vaga, din ce-am vazut la altii. i don t think that is so bad🙂

  25. Mai, in legatura cu improvizatia de marti. Am sunat la numarul dat de tine, a raspuns un nene, mi-a zis ca martie e karaoke. Apoi a zis ca intreaba si ma suna inapoi intr-o ora. Il sun eu pe el dupa vreo 3, sa-mi spuna ca este improvizatie. A tinut minte o rezervare🙂 Stati bine cu organizarea.

  26. Uite am si eu un blog dar nu prea am trafic pe el.Dupa ce terminati si voi pe aici va invit la mine pe blog (nu e numai al meu dar in fine)http://punctblog.wordpress.com/ Aici sunt scrise adevaruri despre Romania in special Berceni de 2 pusti de unul 15 ani si altul de 17 ani

  27. Revin. Numarul dat de tine nu poate fi apelat “pentru moment”. Kewl.

  28. Mai Teo mai parca scri cu invidie ca s-a dus costel la Amsterdam. Sta si el saracul cateva zile si zice ca a stat cativa ani ca asa e la Amsterdam. Intre timp avem si noi salvie si alte alea legal asa ca nu te mai plange. Vroiam sa spun la un open mike ca tu esti si putin predestinat prin nume prescurtarea numelui tau find THC , glumeam. Intre timp mi-am facut si eu un blog poate arunci un ochi cand ai timp. http://weirdowman.wordpress.com. Tnx si o zi cat mai placuta

  29. Faci glume misto, dar din postul asta poti sa zic ca scrii ca o fata mare :-p. Astept cu interes newsletter-ul, si salut ideea cu facebook-ul. Eu unul chiar nu intru pe bloguri, dar pe facebook mai intru din cand in cand (asa am si ajuns dealtfel aici). Si, imi imaginez ca daca eu sunt asa, or mai fi un procent de x% ca mine.

  30. Nu mi se pare ca saitu’ e de cacat.
    E un fel de 7 seri, cu acoperire nationala, dar cu un singur tip de evenimente, furnizat de aceeasi trupa.
    Lumea care v-a vazut (ca mine) se astepta la ceva amzant/caterinca/odudaomaslinaoatentie.
    Puteai, in scopul blogului de fata, sa faci un deko.wordpress.com cu subtitlul ,,Nu amuzanti, doar informativi”.

  31. *Furnizate (am facut acordu’ ca pula; nu e pizda de acord, la naiba!)

  32. sunteti o super trupa..va urmaresc miscarile cat pot de bine..si vreau o miscare prin iasi:> pe cand? haiteti baieti..sunteti asteptati de mult pe aici..duce iasul lipsa de oameni cu adevarat buni..veniti si pa’ici…

Leave a Reply

