Noroc bun ca minerii

Oamenii mei de la CTC au lasat sa cada pe net o piesa noua – “Noroc”, un fel de metadona pana apare doza grava sub forma de album. Intre timp, eu unul astept Opusul lui Cedry2k – “Poezie Balistica”, album anuntat de baieti pentru toamna asta. Presimt ca o sa tocesc functia de repeat ca un ochelarist politehnist inainte de examen😀

Spre deliciul ascultatorilor, iaca piesa cu niste imagini puse pe dedesubt ca sa nu vi se plictiseasca ochii cat timp urechile dau bairam cu creierul:

7 responses to “Noroc bun ca minerii

  1. Foarte buna piesa de la CTC, prin septembrie scoate Cedry2k albumu asa am auzit de abia astept ! respect

  2. Foarte buna piesa…si dansul e ok…pe bit omu imi place…o sa-l urmaresc..

  3. Dansatorul:cu CTC am inceput sa ascult hip hop romanesc cand am auzit la MTV :CTC-Proiectul Verde si Orice,asa practicand dansul Cwalk , fenomen aparut de 2 ani in Romania si beat-ul perfect acestui stil am zis sa promovez melodia si prin intermediul acestui dans . Pace si RESPECT CTC !

  4. misto melodia

  5. Cuaie. Esti ?
    A fost deja show’u de la Ploiesti ?
    Ce zi e azi ?

  6. Nice c-walk. Good rythm too

  7. Nu fusese.
    Nu l-am ratat.
    Veni vidi…pula mea😛

Leave a Reply

