Compunere: Ce am vazut eu in seara asta

de Mine

Ni se reprosaza uneori ca nu povestim pe scena ce ni s-a intamplat in ziua aia, in loc sa folosim material verificat, bun si despre care stim ca merge… si uneori chiar o facem. Uneori merge, alteori se rade.

Asa ca am zis sa incerc si in scris treaba asta. Deci iata ce am vazut eu in noaptea asta la Romana, cu liniute:

– Doi gabori care au patrulat incet cu Loganul pe trecerea de la Mac. Simultan, doi aurolaci fugeau in reluare, si cand zic asta, va rog intelegeti, chiar pareau ca alearga, doar ca se miscau foarte incet. Trimultan, o aurolaca vremelnic imbatranita se ascundea dupa o tufa si urmarea patrula cu pupile dilatate. Gaborii se opresc 10 metri mai incolo si apoi saluta scurt, zambitor si profesional doua tiganci tarfe care se prefac ca asteapta sa aiba treaba in fata florariei. Imediat, organele se dau jos, arunca o privire vigilenta in jur si apoi incuie Loganul cu alarma. Explicati-mi, va rog, cum pot sa am incredere intr-o Politie care are intr-atat de mult infractionalitatea sub control incat isi incuie masinile cand pleaca de langa ele, noaptea in amiaza mare?

– Ajung la Everest, sau altfel zis Cantina Curvei, unde comand tot ce au si ma aleg cu trei senvisuri. Dau sa plec si vad la iesire un baiat gen bodyguard, imbracat ca un bodyguard, pe spatele caruia scria bodyguard, care, ca distractie, se arunca intre usile de sticla care se balansau dupa ce tocmai intrase un client pe una si iesise altul pe cealalta. Ajutat de o fractiune de milimetru si o miime de secunda, rateaza usile care veneau din sensuri opuse, flexeaza un pic genunchii si apoi se indreapta de spate multumit de inca o misiune bine indeplinita. Plictiseala mare. Zece minute mai tarziu sta langa niste specimene asemanatoare si aproba cat il duce capul ce le explica un baiat indesat, bortos si chel, imbracat in costum. Strajerul nostru isi intrerupe doar o clipa imbibarea in intelepciunea prea-Armani a baiatului costumat mai destept, dar mai chel, si fute o palma seaca si lipsita de interes unui aurolac care indraznise sa incalce granita terasei pustii. Se intoarce. E din nou atent.

– Spre Coloane, dau de o caseta luminoasa mare cu o reclama pentru ceva masini de spalat. Apare pe ea, logic, o masina de spalat mare si alba. In mod total ilogic, insa, apare langa masina de spalat si Cristi Chivu, fara cordeluta, dar si fara vreo expresie pe fata. Sus stau cateva cuvinte care alcatuiesc o propozitie in care se aduna si mai ilogic cuvintele Tu, Masina de spalat si Diamond. Poate ca ideea e sa te simti, ca barbat, atras de succesul lui Chivu si apoi, de undeva, sa simti ca ti-ai putea atinge telul daca ai avea macar o soseta curata in casa. Si cum asta, fara o masina de spalat de calitate superioara denotata chiar de folosirea cuvantului Diamond in nume?

Sau poate ca iti doresti, ca femeie,  sa te simiti mai implinita sexual, cum ni se intampla, noua fetelor, mai tot timpul… astfel ca asociezi orgasmele imaginare pe care ti le-ar oferi Cristi Chivu, daca ar trece macar o data de aspectul tau insipid si personalitatea ta arsa la varfuri ca putinul par natural care ti-a mai ramas in cap, cu orgasmele mult mai reale pe care ti le poate oferi o masina de spalat Diamond. Intotdeauna dura ca Diamantul.

Oricum ar fi, dupa bere, masini de spalat si alta bere, capitanul Nationalei arata ca are atat de multa forta incat poate vinde orice. Chiar si pe el.

200 de metri si 14 minute mai tarziu, ajungem deci la concluzia ca Bucurestiul e un oras care are pe timp de noapte gabori speriati de hoti, bodyguarzi relaxati ca anusul unui om brusc speriat de moarte, precum si mult prea multi idioti care mananca noaptea pe strada si se holbeaza la reclame cu Chivu.

20 responses to “Compunere: Ce am vazut eu in seara asta

  1. Un oras magic! Stii, e proverbul ala:” Beauty is in the eye of the beholder.” Sunt sigur ca Piata Romana mai are multe de oferit.

  2. Mi-a placut foarte tare faza cu gaborii. Chiar ar fi comic ca un hot cu borta curului de doua ori mai mare decat Sandrei (stii tu care) sa fure o masina a politie. Iti dai seama cat de greu e sa observi o masina a politiei cu un manelist la volan? Foarte greu!

  3. Am fost aseara la show-ul de la 20:00 din Club 99. E criza rau, cam greu la ras. In orice caz, am plecat cu zambetul pe buze, dar mai trebuie exersat. Iarna trecuta cand am fost la voi m-am pisat pe mine de ras.

  4. sper sa ajung si eu in club 99 sa va vad locul de munca. V-am vazut la Cluj,cand ati fost in midi,ultima oara. Am avut o parere de rau pentru Vio, care nu a avut o seara prea reusita ( cu mentiunea ca Vio mi se pare ca are glumele cele mai bine construite ),dar in rest, Costel si mai apoi tu, ati fost la inaltime. Costel , in stilu-i specific, cu multa miscare si energie pe scena si bineinteles, dumneavoastra, domnule Teo , care in opinia mea , ati avut cea mai buna reprezentatie dintre toate cele pe care vi le-am vazut eu.
    Felicitari pentru acea seara ! Felicitari pentru idei si pentru modul de expunere al acestora.

  5. Pe 22 decembrie scrie “20” pe o placarda, o brasarda, o scufie sau pe buca obrazului si iesi in strada. Du-te la guvern, la parlament, la primarie sau la caminul cultural. Adu-le tu aminte: 20 de ani – poate ca ei au uitat. Da mai departe – la prieteni si la dusmani. Da fey Teo si tu mai departe la bagabontii tai. Merci.

  6. cioa teo,
    da de ”doamna” de la Dublin/Tg Mures ,ce zici?

  7. dude cand mai ai ”show” prin Bucuresti?🙂

  8. Anticompunere: ce tocmai am vazut la televizor.

    A fost odata ca niciodata un pachet de publicitate care au invadat ecranul teve-ului inainte de meciul Stuttgart-Unirea …

    Brusc si pe nepusa masa apare pe ecran – postul national TVR1, deci .. – .. cine altul decat .. TEO !

    Reclama la cadouri de la nustiu ce Artis, Armis, ceva magazin ..

    Coane Teo !
    George Carlin cam tot asa a inceput ..

    Ceea ce iti si doresc sa patesti: sa devi George Carlin-ul stand-up-ului romanesc.

    Hai ca poti ..

  9. asa mule ai facut cu in noaptea aia sau ai scris labartzat si cu litere mari?:)

  10. hehe – dragut:P
    asteptam fazele live in piatra neamt saptamana viitoare.

  11. Acum o luna la Piata Romana am asistat la un jaf. O fata vroia sa platesca abonamentul si a scos portofelul. In viteza a venit un tigan si l-a luat si dus a fost. Pana sa ne dam seama ce se intamplase el deja disparuse.
    Fata a inceput sa planga si dupa imbracaminte parea modesta.
    Bucurestiul… frumos oras…

  12. …si melcul: thushti!!!!!

  13. si ungurii au ministerul culturii..

  14. Cred ca pe textul asta ai mult de improvizat, daca ar fi sa-l spui intr-un show …

    oricum, sa te vedem live e un pic mai “cool” decat sa te citim ….

    P.S. Sufar de smiegel sindrom, d’aici vine pluralul.

  15. Văd că e plină lumea de idioţi. Ce dracu aţi găsit amuzant? E de plîns, nu de rîs!

  16. Pingback: Operaţiunea “Blenderul” | bucurenci.ro

  17. prea tare…nu pot sa uit faza…”gagiul asta arata ca un gabor”…a devenit un tic verbal prin clasa la mine:))…esti tare

  18. scrii super🙂 esti interesat de link exchange? daca da, raspunde-mi pe blogul meu te rog pentru a fi sigura ca citesc repede🙂

  19. Acum aproximativ o luna mergeam pe Bd. Iuliu Maniu din Bucuresti pe la ora 6 dimineata inspre servici. Nimic neobisnuit cu exceptia nametilor care faceau trotuarul incapator pt. maxim o persoana si jumatate. In fine, daca ar fi fost somalezi poate intrau si cate doi. De mentionat ca in stanga era gard, iar in dreapta masini, zapada fiind putin peste nivelul gardului. La un moment dat apar doua tipe care nu puteau merge altfel decat in paralel. Probabil ca discutau despre porcii care nu le-au satisfacut cu o noapte inainte sau alte lucruri mult mai importante decat situatia economica a Romaniei din prezent. Cand m-am apropiat de ele m-am asteptat ca una sa se dea in spatele celeilalte, dar surpriza, nici o miscare desi m-au fixat amandoua cu privirea. Nu pt. ca as fi fost frumos, tocmai pt. ca probabil aveam o figura destul de dubioasa la ora aia. Bineinteles ca ne-am lovit unul de celalalt dupa care aud in spatele meu: “ba, nu te uiti pe unde mergi?”. Nici macar nu m-am mai intors pt. ca am inceput sa rad. M-a amuzat foarte tare faptul ca desi nu realizau pe cel ume traiau ele isi doreau o lume mai buna…

Leave a Reply

