Demoncratie

Un videoclip foarte smecher la ultima piesa a comboului Deliric – Silent Strike, un fel de blues dupa hora din Gloante Oarbe. Se pare ca la anu’ apare si albumul😀

Cadou de la oamenii mei de la FacemRecords.

21 responses to “Demoncratie

  1. Pingback: Demoncratie – Deliric 1 & Silent Strike « CTI97

  2. FFFFFFFFFFFFFF TAAAAREEEEEEE!

  3. Craciun fericit, Teo !!

  4. 😡 melodia.. Craciun Fericit! Sper sa veniti in iasi..mam saturat sa rad la aceleasi glume de 10 ori pe zi ,pe youtube! Vreau ceva live!(mai am un pic si fac 14 ani..si va rog puneti intrare cu buletinul:D..si nu puneti interzis sub 16 va rog..de asta nu am putut veni la celalalt show:d…stiu pun cam multe conditii:))..)

  5. incredibil!!! e 25 si chiar scrisesem p blogu lu Badea k vreau de la Mosu’ asasinarea alaora din casa poporului si mai ales a marinarului…s-a gandit se pare cineva inaintea mea de a facut si videoclip…nu mai spun de cantec …
    http://www.mircea-badea.ro/blog/are-badea-burtica/?cp=1#comments
    asta dak nu ma credeti

  6. frumos…frumos spus si frumos evidentiat mesajul!

  7. foarte tare videoclipul ,misto teo!

  8. Imi place, f misto.

  9. mda … e tare insa nu se compara prietene cu asta: http://www.youtube.com/watch?v=A4qdgpsHC1g

  10. Apropo de Dinica … cica ii placea Cedryk … mi-a zis un amic, d’al unui amic, care e amic cu un amic d’al regretatului maestru … ca asculta Cedryk man …

    De ce apropo Dinica ?! … fiindca sunt ontopic cu comentariul meu de mai sus.

  11. Stie careva cand apare albumul mai exact?

  12. Tare :))
    Uite ceva funny Beatbox vs cocalari :)) http://www.youtube.com/watch?v=ps3Yx3Ruak8

  13. e un nou an si in acest an nu am fost la stand-up deci te astept la timisoara

  14. Teo..bv omule pt tot ce faci.esti genial.asteptam spectacole noi:D si filmulele noi…

  15. Abia asteptam albumul😡 bum bum😡

  16. Salutare…Unde se mai tin spectacolele voastre???

  17. hey teo! cand ne mai incanti cu un show?

  18. teooooo esti in vacanta?
    sau te gandesti la ceva tare?

  19. frumos.

Leave a Reply

