Dupa o luna de pauza, doar atat scrii, coaie?

Moto: “It must be weird, not having anybody cum on you…”

Si nu numai ca scriu putin, dar pun si un clip de pe Youtube, sa moara toti providerii de continut original. Venit ca mass pe mess de la o femeie prea frumoasa ca sa cred ca o cunosc, desi o stiu, clipul asta da in sfarsit exemplificarea unui concept pe care il tot folosesc de vreo doi ani cu Vio si cu Costel, anume cel de ‘om afectat’. Oamenii afectati sunt aia care fac facultatea de teatru sau care cred ca ar trebui sa o faca, precum si toti cei care fac facultatea de teatru pentru sunt convinsi ca asta le trebuie ca sa se exprime deplin. Afectati sunt oamenii care folosesc fara urma de ironie expresii ca “nu te-am crezut pe scena”, “iti trebuie mai multa intentie” sau “sa te exprimi deplin”. Oameni afectati sunt toti actorii ratati care inca nu au aflat ca s-au ratat. Afectate sunt toate gaturile care poarta esarfe lungi si toate buzele care rostesc cuvinte rar si apasat fara sa zica nimic original sau nimic in general. Daca inca nu ati inteles ce inseamna sa fii afectat, lasati ochii sa priveasca si poate mintea o sa inteleaga:

Moto 2: “Just in case we get killed, i wanted to tell you… you have the biggest dick i’ve ever seen on a man!”

14 responses to “Dupa o luna de pauza, doar atat scrii, coaie?

  1. wicked :))
    (foarte tare video-ul)

  2. cam rar…mai rasp si noua pe “omul din spatele lui teo”…oricum te asteptam la constanta…salutare…

  3. asta e exemplul perfect de om afectat habar nu are despre ce vorbeste

  4. Pfff de la titlu am inceput sa rad foarte tare

  5. badie…cand mai treceti treceti prin Galati? nu v-am vazut din toamna.

  6. pai uite, eu nu sunt de acord cu clipul asta… in primul rand pentru ca aproape jumatate din faze sunt funny, am ras la ele din prima clipa, poate pentru ca au fost jucate “afectat” intentionat, ca o ironie. in al doulea rand nu sunt de acord cu scoaterea din context. poti sa iei si faze din pulp fiction si sa le declari “cheesy” sau “afectate” sau cum mai vrei tu, daca sunt scoase din contextul lor. da’ tre sa fii un pic intors pe dos sa faci treaba asta cu pulp fiction.

    nu ma intelege gresit, nu le iau apararea, da, unele sunt proaste, dar altele nu.

    iar in legatura cu textul tau, cred ca tu de fapt te referi la ceea ce eu numesc “snobism cultural” sau “snobism intelectual”, pe care eu l-am intalnit pe vremea cand faceam facultatea. nu e doar in mediul teatral, la aia de la filosofie l-am vazut mai des. si sunt convins ca apare peste tot in mediile academice.

    cam atata,
    bine pa.

  7. foarte misto clipul pus pe youtube, sunt multe variante de genul asta la celebrul 300🙂

  8. as dori sa ne ajuti cu o mica chestie… te rog sa pui acest banner la tine pe blog:

    TEO, lumea pe tine te asculta! eu te respect foarte mult si cred ca un ajutor din partea ta face cat publicitatea prin toate canalele TV…
    pentru mai multe informatii poti intra pe http://www.letsdoitromania.ro/index.php
    mersi mult!

  9. Ba, nu am citit articolu’ inca, asa ca ma abtin de la comentarii ontopic. Nici nu stiu despre ce dracu’ o fi. Altceva am venit sa-ti spun. Am aflat ce e ala ler. Cica e soba. Cu plita, cu nebunii, tot felu’ de dotari, full option. Problema elucidata. Deci “soba-i soba si iar soba”, daca imi permiti o traducere in vorbire curenta.

  10. Stand-up comedy=actorasii ratati si…..foart tristi

  11. buna,Teo .din pacate acum ti-am gasit blogul…dar mai bine mai tarziu decat niciodata.felicitari pentru ce faci la deko,nu am cum sa vin pt ca in primul rand nu am18 ani si in al doilea nu sunt din Bucuresti,dar am vazut pe youtube ceva si am ras foarte mult

  12. @pixule esti pe dinafara cu filmuletul ala …

Leave a Reply

