Nemuritorul

Vestea proasta e ca Mihai Traistariu a scos un videoclip nou. Vestea buna e ca l-a scos pe asta si umorul involuntar depaseste limitele imaginatiei:

Mihai Traistariu- Je t’aime

O fetita mica, cu parul lung si careia ii place sa stea cu spatele la vant si lumina, se apuca de cantat pentru ca e obsedata de Mihai Traistariu si carlionatii lui de inger cazut fara parasuta.  Dupa ani si ani, ajunge in pat cu el, unde cei doi mananca pizza si rad ca doi oligofreni care se uita la Trazniti in NATO in timp ce sunt gadilati la talpi cu penisuri de marmota. Extenuati, eroii nostri adorm (fara sa faca sex, pentru ca natura l-a castrat psihic pe Traistariu dupa ce i-a gresit ADN-ul la o betie), pentru ca dimineata ea sa refuze un barbat pe care nu l-am mai vazut pana atunci si care vine sa o ceara in casatorie la romantica umbra a usii de termopan. Intelegem ca femeia va regreta decizia asta mai tarziu, cand va descoperi ca, datorita greselii de ADN, Mihai Traistariu este unul din putinii indivizi ai speciei noastre care e capabil sa intretina relatii homosexuale cu el insusi – motiv pentru care isi si scrie singur comunicatele de presa la persoana a treia.

Urmarind firul logic al povestii, ne dam seama ca el a fost ucis si apoi ingropat de viu intr-un WC din Constanta. Ori fetita are o boala rara si ciudata care, pe langa efecte secundare suspecte cum ar fi halucinatii improbabile cu Mihai Traistariu scriind fractii pe tabla, o face sa imbatraneasca in rafale rapide in asa fel incat ajunge de la 10 la 20 de ani in timpul cat ii ia minimegastarului sa nu imbatraneasca deloc, ori Mihai Traistariu este nemuritor. Prima varianta ar fi sfasietor de trista pentru ea, dar o prefer celei de-a doua, care ar fi de nesuportat pentru noi toti. Ma iertati daca doresc moartea timpurie unei fetite in loc sa imi imaginez ca voi muri eu in timp de Mihai Traistariu continua sa cante.

In economia povestii, un simbol misogin il reprezinta titlul din revista: “Munca mea din adolescenta a dat rezultate”.  Mihaita “666 de octave” Traistariu a muncit din greu in adolescenta slefuindu-si coaiele cu smirghel, introducandu-si ambalaje de papusi Barbie in rect si in general scapand de orice urma de testosteron, dar macar toate astea i-au adus cateva milioane de euro si o faima indoielnica in randul comunitatii de sado-maso gay. Fetita in schimb a muncit toata adolescenta pentru a ajunge in pat cu Mihai Traistariu. Rezultate? Rasplata? Mai degraba un zeu manios si o pedeapsa pe care Sisif ar refuza-o fara sa stea pe ganduri.

Partea buna e ca eroul nostru stie sa astepte – unii porci doresc sa ajunga in pat cu o femeie chiar in noaptea cand au cunoscut-o. El in schimb are rabdare, da autografe la fetite cat mai mici si apoi lasa dorinta la fermentat, stiind ca in maxim zece ani femeia va veni singura la el, o data ce a trecut de pubertate. Deci, data viitoare cand il vedeti pe Traistariu dand autograf unei copile de clasa a 2-a, loviti-l peste pix si spuneti-i: “Hai, frate, la stramba asta te dai? ” La modul asta, o veti scapa si pe ea de trauma de a consuma mai tarziu in viata quattro formagi langa o diva blonda in chiloti, dar si pe noi toti de o alta panarama care se apuca de cantat doar ca sa ajunga in patul cuiva.

63 responses to “Nemuritorul

  1. Pfai, zici ca-i Patricia Kass

  2. frate, da e şi actriţă proastă fetiţa. de el nu mai zic nimic, ai zis tu destul.

    Oare ce i-o zice în franceză?

    Dacă vrei să râzi şi mai tare uită te pe la 19 la mtv ca să vezi ce muzică de căcat ascultam acum 10 ani!

  3. funny.
    una mai urata ca cealalta,dar mihaela exceleaza.

  4. ce aveti ma cu el, e si el de-a nostru … barem incearca, nu mimeaza

  5. e mai usor sa critici pe cineva, decat sa incerci sa fi mai bun ca el. macar omul incearca si munceste sa faca ceva…da Romania e plina de prosti!

  6. Noi nu zicem ca nu munceste, dar sa faci un asemenea clip e cel putin deranjant. Sa nu mai zic de tipetele de eunuc

  7. Respect TEO … foarte tare =)) nu ma mai pot opri din ras =))

  8. deci that was a blast! f f funny; de-abia astept sa te vad sambata viitoare live!

  9. Doar o intrebare: de ce?

  10. Clipul e penibil intr-adevar, dar la fel e si postarea ta. Din punctul meu de vedere, va puteti lua de mana (extremele se atrag, nu ? )

  11. :))) :))) :))))))

    Foarte simpatic Mihaita al nost’! Cum i-au murit laudatorii s-a gandit mult si profund sa faca un clip in care sa demonstreze cat il iubeste femeile! Si l-a facut in asa fel incat in cele 4minute jumate sa inteleaga tot romanu’ CA: exista o fetita obsedata de el, cand creste mare vrea sa se faca Treistaritza sefa, il intalneste iar peste ani si aaaani intr-un birt, el ii zice “ooo bravo ce frumos cantasi!”, apoi se viseaza ca a devenit Treistaritza sefa, se trezeste insa cu unu care o cere de soatza da’ ea zice nu pentru ca il iubeste pe Mihaita. Eu zic ca Mihaitza al nost’ s-a folosit de zicala “scopul scuza mijloacele” :)))
    Da’ ce, bun e clipul la sat, nu stiu aia pe acolo cum sta treaba cu astea, dar dat fiind ca arata exact ca un clip de pe Taraf (sau manele tv, cum ma-sa i’a zice) va fi un succes… Plus ca toate “printzesele” hi5-ice vor stii franceza subit. Eu zic ca e perfect!😉

  12. Teo nan ras🙂, vezi aici cultura,

    iar catre “dan” tu esti roman din plin, nu ca n-ai zice tu ceva acolo. Da’ e multe rebuturi si e berea calda sant sucu’ calda toate sunt calde.

  13. oare nu l-ai putea lua alaturi de tine in shouri pe horatiu malaele?

  14. Pentru 20 de ,minute la rand,m-am cacat pe mine de ras=)

  15. isi bate joc de melodie..nici cat degetul mic
    melodia originala cantata de Lara Fabianhttp: //www.youtube.com/watch?v=bQ0jSVj7uAE

  16. Imi place stilul tau de a scrie. Nu stiu de ce raman mereu cu impresia ca faci glume mai bune pe blog decat in show-uri. Si spun asta pentru ca 2 sambete pe luna va urmaresc spectacolele. Poate ar trebui sa scrii o carte.🙂 Cu siguranta derularea unui spectacol de stand-up comedy depinde de mai multe aspecte.

    P.S.: este doar un punct de vedere personal si sincer.

  17. da…din nou Gaystariu’ penibil

  18. Imi pare foarte rau ca nu primiti suficiente aplauze si aprecieri in comparatie cu “cantitatea”meritata.Iti scrie o fata care v-a admirat in aceasta seara la Iasi, razand din tot sufletul, cu gura cel putin pana la urechi.Nu am ratat nici un show de aici si sper ca cel de pe 8Martie sa fie exact cum l-ai descris…un spectacol care promite multe…chiar daca nu am niciun dubiu ca asa va fi.Data viitoare sper ca voi spune mai multe, sunt mai interesante si relevante laudele sau criticile cand ai parte si de limbajul nonverbal.

    Cu speranta ca vei citi si vei primi cele mai furtunoase si sincere aplauze virtuale, iti urez si imi doresc …incanta-ne in continuare🙂 …Alexandra

  19. as vrea sa vii in Tulcea sa te vad pe viu sa ma mai ingras cu 10 kg de la atata ras

  20. =)) f tare teo. ai facut o compunere de nota 10. traistariu e singurul om gay care nu intretine relatii sexuale cu alti barbati ci relatii de lesbianism. el sta cu fete pt ca e atat de gay incat un barbat ii face sila . ma opresc aici pt ca devine ciudat :))

  21. Pe mine ma socheaza cati bani “cica” castiga baiatul asta din talentul lui pe care eu nu il vad, ar trebui sa imi pun ochelari..zic!

  22. clipul asta e culmea penibilului… :)))) iar descrierea geniala
    Bravo Teo…
    ps: tare aseara la ploiesti

  23. Mi-ai frant inima. Tot timpul am crezut ca Mihaita e gay, iar acum observ ca e pedofil. In ce tara traim, dom’le?…

  24. MIHAI TRAISTARIU

    n-am vazut in viata mea idiot mai mare.
    totul in viata se plateste.
    in iad cu tine agramatule.
    la 3 fraze ai cel putin o greseala de gramatica.
    sa-ti dea D-zeu dupa ura din suflet.
    hai sa-ncepem cu … parintii.
    sa crape anul asta unul din ei, dupa care la anul sa crape ce ai mai drag pe lume.
    bafta.

    PR castratu’

    • Mai Mihaita lasa-te de cantat sau taie-ti ce-ai intre picioare ca pari a ce esti dupa voce.Teo…Respect frate! Rad mereu cand citesc pe blog,ca sa nu vorbim de spectacole.Bafta in continuare.

  25. cat de tare se poate iubi omul asta. sa faci tu clip in care dai drumul fanteziei tale sa fii iubit de femei de la 11 la 25 de ani.

    am mai inteles o chestie… el isi spune siesi je t’aime!

  26. A se observa ca in clipul asta face featuring Traistariu cu celalalt clip, ala cand isi duce prietena la restaurant. Deci avem 2 in 1.

  27. Cuaiejti nebun ?:))))=)))
    Canta in franceza ?:)))))

  28. Eu cred ca a vrut sa fie un exemplu pentru toti pedofilii din lume. Astfel le explica…”frate, nu le mai hartuiti sa le futeti, dati-le un autograf si se intorc ele dupa ceva timp ;)”…pacat de melodie!!!…oare, ma intreb eu, de ce sa alegi sa canti melodia unei interprete cu timbru vocal mult mai ridicat decat al tau? si oare de ce sa alegi sa canti o melodie a carei traducere este” te iubesc ca o nebuna, ca pe un rege, ca pe un soldat , ca pe un barbat ce nu-l cunosc” 1 ori o dedici cuiva de sex masculin, care poate fi rege sau soldat ;;)( ce e putin probabil pt ca Trestariu e HETE :))))=)))) ori 2 te consideri un adevarat idol al tuturor timputilor si astepti ca toate femeile sa-ti dedice melodia ?…

  29. “Curata mizerie”! Acum nu mai colectioneaza castraveti in cutia cu pamant galben, ii plac copiii, deci clar nu-i mai plac copiii cruzi infundati pe cilindrul cu lut. Inseamna ca oarecum a avansat. Dar na, e si asta un pas spre gerontofilie. Succes!

  30. Ba voi sunteti retardati? cum plm sa-i luati partea lu gayu ala? Teo respect omule , cum s-ar spune in engleza ‘you called him’ =))))) frumos !

  31. Dar are ceva ego Mihaita-cel-cu-7587459-de-octave-atinse. Avem asa: video în care EU sunt subiectul, în care fetele MA doresc pe MINE, un morman de poze cu MINE, autograful MEU, femeia MEA, reusita MEA, performantele MELE, articole despre MINE etc etc -> grandomanie, am zis! Misule, am o veste proasta. Or fi toate ale TALE, dar cantecul – miezul, esenta, nucleul – nu-i!

  32. You are an idiot who doesnt know anything. Mihai is the best !

  33. Am mai degrabă să fie fan de cea mai buna cantareata de pe planetă decât un idiot care scrie prost şi ofensator thingas despre Mihai si persoane gay.

    MIHAI IS THE BEST !!!!

    • Ofensator thingas? Oare cum o fi sa nu stii nicio limba corect pe pamantul asta? Sau ai folosit Google translate? Silly johanna, comments are for people with brains! And mine is being tortured by that guy’s “voice” and “originality”.

  34. Am băut zeama de la murătură că nu mai aveam stop de apă ca să ma hidratez după atâta efort abdominal.
    Doamne, tu, care eşti atât de înţelept, fereşte-i de rele pe oamenii ăştia cu voci ca din basme, că atât ne-a mai rămas şi nouă-n manelistica ţară.
    Amin.

    P.S. Piatră rău pentru totdeauna!
    P.P.S. Adică tare rău de tot.
    P.P.P.S.🙂

  35. @Lathspell : Yes I use Google looool. I don’t know a word Romanian😀.
    It is OK if people don’t like Mihais voice. I personally think it is both unique and one of the best voices in the world. He can change is voice in so many ways.
    What I don’t accept i stupid comments about his person and the silly comments about ay people. You should wake up to 2010 and not have such old fashioned views. And lay off Mihais private life btw. It is non of your business.

  36. Johanna, what we expect is for men to have manly voices. What we also expect is for people not making videos like that. It’s just plain sick and PedoBear would be proud of it. Not to mention the vanity that led to the “brilliant idea” in the first place.

  37. Because Mihai can sing 5 octaves he has the range of both a woman and a man. In many songs he has a deep and very male voice. He can change it. Because he is good ! Romania should be proud of Mihai but you are so stupid you can only say crap things.
    As for the video I dont see any problems in it. A girl idolizes a singer and continues to do so as a woman. Maybe a bit of vanity but not at all what you make it out to be. It must be your ximagination that is wrong. And Mihai’s sexuality is none of your business. That is his life and leave him in peace with whatever !

  38. Concluzie : Traistariu e pedofil ?

  39. Piesa este foarte buna insa NU cantata de castratul asta sensibil …

    personal i-as da delete (cu shift) ca sa fiu sigur …

  40. :)))))))) you made may day!🙂 merci, caci azi chiar aveam nevoie sa rad cu lacrimi. si ai sa razi, am ras din cauza stilului tau de a scrie. cat despre subiect in sine, chiar ma bucur ca am hotarat sa divortez de televizor si de posturile noastre de radio. a fost greu, dar a meritat. divortul. si eu, la o adica.
    hai sa ai si tu o zi faina!:)

  41. Nu îmi place clipul bine că ai scris ceva😦

  42. Mihai Traistariu o sa isi puna un palmier in sufragerie. Si altii mai mici in curte, pe care iarna o sa ii bage in casa. Si el o sa stea iarna la umbra si noi o sa crapam de invidie.

  43. vestea si mai proasta ca a fost facut de cineva din vaslui, dupa parerea mea, un amator.

  44. ce tampenie……

  45. cancer la ovare am facut din pricina traumei:domne ce nasol e clipu ăsta, ce fir epic căcat de muște are,uec!!

    @teo,draghe te ascult cu mare plăcere : ești mai pizdos în vorbă decât în scris. ce-ar fi să-și faci un podcast sau un videolog?

  46. io mai voiam un stroboscop in videoclip, să fie criza criză.

  47. nu-mi vine sa cred ca am ascultat toata melodia in timp ce citeam:|

  48. Am fost atenta la clip si in timp ce citeam am mai ascultat o data melodia, pentru un impact mai mare. Clipul m-a cam speriat dar mi-am revenit pe parcurs ce citeam postul.:)). Foarte tare

  49. Cel cu ideea videoclipului e prost , dar prost rau . Chiar nu are nici un sens cu melodia … si mai mult zbiara si zice doar “je t’aime” … Incredibile versuri :)) oricum nu inteleg ce zice :-J

  50. ah si desigur vechiul complex de inferioritate al copilariei…ea e mai inalta ca el.

  51. Sigismund I Cuceritorul

    OMG ati observat careva cum isi tine pedofilu mana in pantaloni cand ii da pizza fetei :))

  52. Mihai Traistariu a fost idolul meu de cand eram tanar… Visam ca o sa am ocazia sa cant cu trupa Valahia pe scena si am memorat fiecare strofa, care tin sa mentionez ca era incredibil de reusita. Aveam postere cu ei si ii desenam chipul angelic a lui Mihai pe peretzi in timp ce ma scarpinam un fund cu cealalta mana. Imi inebuneam parintii in masina, facand tamtam ca un copil razgaiat daca nu vroiau sa puna caseta cu valahia. Am fost de parere ca piesa Banana a fost cea mai reusita piesa care a fost scoasa pe piatza pentru simplu fapt ca nimeni nu s-a mai gandit vreodata sa depuna efortul pentru a scrie o piesa despre un fruct. Am incercat sa ma spanzur cu parul pubian de priza cand am aflat ca trupa Valahia s-a despartit si de atunci, am fost Mihai Traistariu for life… Dupaia m-am trezit shi am zis: “Frate… asta DA COSMAR!”

  53. Si apropo, tocmai am realizat ca exista site’ul http://www.iubescromania.ro – :O Eu defapt eram sarcastic cand am completat la “website” Oh well… Bafta Teo. Tare tare.

  54. avand in vedere ca nu am rabdare sa citesct toate celelalte comentarii si sa adaug ceva in plus fata de ceea ce au zis cei de pe aici iti zic parerea mea… sper sa intelegi ca , desi lumea e de cacat, si multe persoane din romania sunt de cacat, baietasul asta din pacate e pe jumatate de cacat:)).
    canta bine, nu zic nu, dar daca vrea sa cante opera si opereta si vrea sa atinga astfel de note sa se duca acolo unde va fi cu adevarat apreciat , si totusi cea mai mare greseala a lui este videoclipul, care in mintea aia a lu’ Nenea Traistariu e minunat, videclip care de fapt scriga de la o posta ca e pedofil si/sau impotent/nesatisfacut sexual/gay in unele ipostaze/ prea prost/ si ca prefera baruri in loc de restaurante selecte asa cum se credea despre el … acum, fiecare crede ce vrea… :)) totusi mersi pentru ziua cat de cat mai frumoasa Teo, te salut cu drag.

  55. citesc*
    striga*
    imi pare rau de greselile mele , si in caz de mai sunt iartati-ma, dar ma grabesc si nu prea sunt atenta…

  56. ce videoclip tâmpit. bani irosiţi aiurea!

  57. mdea… sincer, nu-mi place vocea de mironosita a lui Traista. Prea ” impopotoneaza” piesa cu floricele.😀 Nici gand sa aiba acelasi succes ca Lara Fabian, interpretare live, unde sala canta in locul artistei. ( vezi postare Don Giovanny). Oricum, Traista, ce-i al tau… e ascuns :))

  58. nu il mai strangeti de coaie va rugam :d

Leave a Reply

