Manta #1

Din cand in cand, nu sunt tac si bila, ci doar o manta care redirectioneaza spre voi vorbe intelepte. Astazi, in episodul 1, maestrul de ceremonii funerare Cedry2k ne spune asa pe melodia “Lirici pentru critici”:

“Si parca tot n-aveti destule belele/Cand eu sunt anti-sistem si voi doar anti-manele”

Ce a vrut sa spuna poetul e ca tot ce inseamna cocalari, pitzipoance, manele, swarovski, prostie etalata si alte cele, astea nu sunt decat tusea. Problema e cancerul pulmonar, nu simptomele lui. Deci mai usor cu emo, pitzi si Guta, astea nu sunt decat bomboanele de pe coliva. Dati la o parte cacaturile colorate si incercati sa descoperiti ce pute dedesupt. Ideal e pentru guvernantii nostri sa ne irosim energia facand misto de prosti fuduli, cat timp ei dau contracte pe sub mana si ne baga impozite pe gat ca in seria “Deepthroat Sluts”. Daca va ajuta, inchipuiti-vi-l pe Boc cum danseaza din buric.

Va urez sa “Urati bine!”

40 responses to “Manta #1

  1. mascaricii fac show la club 99

  2. Am rugamintea sa trimiti un e-mail pentru a te putea contacta. Am un club….doresc colaborare. Multumesc.

  3. Oamenii limitati vad doar cat li se arata, oamenii indoctrinati vad doar ce vor, restul vad ceea ce e adevarat, dar sunt prea putini. Dar intr-un sistem bolnav ca al nostru, in care simbolurile Mizarului, Kikazarului si al Iwazarului inca se mai practica, noi restul suntem doar acei pioni ce trebuie “infruntati” odata la cinci ani. Pentru ca intotdeuna vor fi acei prostiti ce vor accepta galetuse, chibrite si brichete sau chiar 50 lei pentru un vot ce ne va aduce 5 ani de chin. Pentru ca nu se gandesc cu bataie lunga, ei doar traiesc momentul…daca au acum 50 de lei ce conteaza ca poate in 5 ani mor… merg pe principiul”eu sa fiu fericit aici si acum”. Dar in schimb inca o mai cauta pe Elodia la otv, sau barfesc cum si cine si-o mai trage in ziarul click , cancan sau libertatea…Pentru ca niciodata nu le pasa de viitorul lor, le pasa de viitorul altora…

  4. dasteptule ..glumitele voaste de kkat

  5. Da ma Teo, dar uite care-i faza defecta pe care o sesiz eu la “indemnul tau”: este o solutie sa descoperi rahatul ascuns sub bucata de tort roza si plina de serbet ?! sau este o solutie sa urasti rahatul asta de mai sus mentionat ?! fiindca sunt confuz de rezonantele contradictorii ale cuvintelor tale.
    E ca si cum am avea un virus (reprezentat de acest sentiment anti-sistem) si sugestia este sa facem un “search & destroy” – pe cand eu prefer solutia “desinfect” fiindca nu ma incanta ideea sa dau “delete” la peste 60% din populatia Romaniei doar pentru ca generatia si timpurile in care traim sunt defecte.

  6. Dude,ai dreptate… Faza e ca in curand trebuie maturizat si fenomenul asta al stand-up’ului pana in stadiul in care sa atacam problemele fundamentale si publicul sa nu fie ‘deranjat’ de faptul ca cel de pe scena aminteste status quo’ul de care poate chiar vor sa uite venind la un astfel de spectacol.
    Si crede-ma,te inteleg zic eu destul de bine, deoarece comicul meu favorit e Carlin si am o oarecare amaraciune cand ma gandesc ca inca nu suntem pregatiti pt un astfel de tip de umor. Dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa marsam in directia asta pana in momentul in care vom reusi sa devenim chiar formatori de opinie.
    Deci da, I’m behind you on this one…

  7. Veniti si voi pe la Tecuci…ca sunteti fenomenali…

  8. capitalismul abea incepe iar eu ma simt ager ca un pesteee😛

  9. :))… Cum a zis Base’… 99% din populatie asculta manele… Dar noi restu’ de 1% ce facem:))?

  10. Sa definim “asculta” fiindca sunt sigur ca procentul de 99% este gresit. Corect ar fi: 100% fiindca toti ascultam manele, indirect sau direct, fie ca suntem intr-un loc si brusc si responsabilul cu atmosfera se hotareste sa ne polueze cu armoniile vomitative ale lui Salam Aolitul – ca vrem sau ca nu vrem, dam bot in bot cu ele – la coltz de strada, sau prin parcuri din vreun telefon dat la maxim sau pur si simplu intr-o simpla zi de vara cand poate ai geamul deschis si trece vreo dacie tunata baraind la maxim Sorinel sau alti patineli d’astia.
    Deci toata Romania este contaminata, toti am auzit macar 1 acord sau vreo strofa manelisto-filosofica: de ce vrei sa ma parasesti, nu ma mai iubesti … aaauuu auuu auuuuu, oooooo , aauooooooo (versurile lu Salam)” ; concluzia finala: orice roman a ascultat macar 1 data o manea … traiasca Romania cu toti tiganii borati care o populeaza …

  11. Imi cer scuze ca intrebarea mea nu are legatura cu subiectul dezbatut..Dar am vazut pe site-ul clubului Phoenix ca duminica pe 21 sunteti la Constanta cu un show de improvizatie..si as vrea sa te intreb..va fi si Costel prezent?

  12. Sky, e o diferenta destul de mare intre a asculta si a auzi. Poti auzi un cantec…in mod voluntar sau nu prea… ca sa iti dai seama ca e de cacat..dar daca il asculti inseamna ca iti place cacatul sau esti un masochist auditiv:)))….Pace Teo va asteptam la Chisinau

  13. @Dan – inteleg ideea ta, insa ”asculta” nu cred ca poate fi legat de “iti place”, sa fim seriosi. Dar am inteles.

    Numai bine !

  14. Totusi, eu cred ca buricul danseaza din Boc, dat fiind faptul ca el e mai mic decat insusi buricul lui.

  15. @Sky – depinde de cat de bine te pricepi la legat :))…e greu sa fii serios pe blogul lu Teo:))

  16. teo, am mevoie de putin ajutor din partea ta.ma tot invart si nu reusesc sa gasesc nicaieri un video cu editia 7 de la dupa bloguri, cea cu andrei ruse.ma poti ajuta in vreun fel, sa-mi spui eventual pe unde as putea-o gasi?
    mersi tare mult
    bafta

  17. Teo, desi ma indoiesc ca esti un fan SouthPark, uita-te la ultimul episod, se cam leaga de “Ce a vrut sa spuna poetul?”

  18. La multi ani Vio de florii!😀

  19. fey teo, avem o nelamurire, te rog respectos sa ne ajuti, dracului. dupe parerea ta de saltimbanc profesionist, ceea ce produce Zach Galifianakis in Between Two Ferns este tru sau fake. si daca da, de ce dracu, pe ce te bazezi? am pus pariu pe un set de carti de tarot. link de referinta:

  20. @prostoevski: este pe undeva intre complet regizat si semi-regizat🙂. foarte fain show-ul,big fan mi-s. dar sa fii sigur ca un anumit grad (zic eu destul de mare) de regizare tot prezinta…

    asta chit ca nu sunt saltimbanc profesionist🙂. doar amator…

  21. *dedesubt, cu b, nu cu p🙂

  22. hey, prin Cluj cand mai veniti?

  23. as vrea si eu un mail pentru a’ti propune ceva daca se poate….multumesc anticipat…..sau ma poti contacta la adresa de mail pe care am lasat;o la comment!

  24. salutare , am postat intreviul cu tine din Iasi Dublin Pub aici http://www.youtube.com/watch?v=7eHDTmfulPk . Si pt ca esti un tip care vorbeste mult exista si partea 2 aici http://www.youtube.com/watch?v=dXBIZMm8F2E.
    Sper sa iti placa! Spor in toate!

  25. Teo nu mai raspunde la commenturi😦

    Dar revin cu o întrebare glumeaţă :
    – De ce eu când mă piş face faşşşşşşşşşş şi tu când te pişi face pişşşşşşş ?

    Findca eu mă piş pe fâşul tău😀

  26. Teo imi zici si mie te rog cum se numeste melodia din prezentarea voastra ?! Iti multumesc

  27. Sa definim “asculta” fiindca sunt sigur ca procentul de 99% este gresit. Corect ar fi: 100% fiindca toti ascultam manele, indirect sau direct, fie ca suntem intr-un loc si brusc si responsabilul cu atmosfera se hotareste sa ne polueze cu armoniile vomitative ale lui Salam Aolitul – ca vrem sau ca nu vrem, dam bot in bot cu ele – la coltz de strada, sau prin parcuri din vreun telefon dat la maxim sau pur si simplu intr-o simpla zi de vara cand poate ai geamul deschis si trece vreo dacie tunata baraind la maxim Sorinel sau alti patineli d’astia.Deci toata Romania este contaminata, toti am auzit macar 1 acord sau vreo strofa manelisto-filosofica: de ce vrei sa ma parasesti, nu ma mai iubesti … aaauuu auuu auuuuu, oooooo , aauooooooo (versurile lu Salam)” ; concluzia finala: orice roman a ascultat macar 1 data o manea … traiasca Romania cu toti tiganii borati care o populeaza …
    +1

  28. Offtopic: De ce imi curge nasu cand ma cac ? O fi o forma de autoaparare?🙂

  29. mai traiesti?

  30. Trist … ma intreb care o fi motivul pentru care n`ai mai scris nimic … Oare cu ce scuza vei aparea in fata cititorilor tai … ?

  31. surpriza_turbo

    s-a suparat ca l-a facut muistu dracului ala de mai sus saltimbanc profesionist.

  32. deci…sunt o olteanca mutata in satu mare..:))..hai in satu mare..ca in craiova nu mai stau :p..

  33. Daca Boc da din buric, se curata podeaua…

  34. Mama, ce poet e Cedrik asta si tu esti un adevarat filosof🙂 =)) NOT

  35. rascarache dan

    Hai frate cu reactualizarea blogului,,,nu mai fi lenes…

  36. mai traiesti???

Leave a Reply

