25 februarie – aproape 10 iulie

Si in tot timpul asta ce s-a intamplat?

Mai nimic. Am iubit mai mult sau mai prost. Am facut show-uri mai bune sau mai proaste, primite mai bine sau mai prost. Am imprumutat niste bani vechi si am facut rost de niste bani noi. Am legat prietenii noi si am dezlegat prietenii vechi. Am ascultat rap si am trait niste hip-hop. Ma cac pe mine aiurea, doar am ascultat niste rap.

Dar fix acum stau acum linistit de niste palinca de cirese si mangaiat pe cap de niste bubble gum si ma intreb de ce naiba nu am mai postat de atata timp pe blog exact ca atunci cand, dupa prima doza de LSD, stateam transpirat pe un pat strain la 6.45 dimineata si ma intrebam de ce nu o iubesc mai mult pe mama.

Deci iata-ma. Sa speram ca nu pentru scurt timp si in nici un caz degeaba.

Fara sa fim prosti, sa radem acum la niste muzica foarte rara din genul, putin raspandit in afara celor 9 scari ale blocului B3 Bis din Titan, denumit hip hop gangsta-psihedelico-ilar cu accente mitice irlandeze:

Codu’ Penal feat. Nico – Spiridusul meu fermecat

Asta a mers pentru toti spiridusii tigani, camatari, smenari, barosani, de peste tot, se stiu ei!

Note to self: Mixing drinking and blogging is like mixing drunk teenage russian girls with HD cameras – in a couple of days it will be fun for everyone, except those involved.

6 responses to “25 februarie – aproape 10 iulie

  1. Ce s-a intamplat cu dupa bloguri?

  2. Realitatea s-a intamplat, cum ni se intampla tuturor😀
    Anulata si neplatita.

  3. Welcome back🙂

  4. Bine ai revenit negrule🙂
    Ai trecut printr-o furtuna, te-ai ales cu 3 ganduri, 2 iubiri si o pruna. (confiata)

  5. da,da. ce-a zis priza🙂.

  6. moa! de unde faci rost de buble-gum?!?!?!

    si chiar asa: de ce nu-ti iubesti mai mult mama?

Leave a Reply

