Hai!

Dam drumu’ din nou la open mic in Club 99. Asta inseamna ca daca sunt oameni acolo, afara, in viata reala, care vor sa incerce sa faca stand up comedy, acum se poate😀

In fiecare marti, de pe la 21.00, se va intampla seara amatorilor, unde oricine poate sa urce pe scena si oricine poate rade din public. Ca sa va inscrieti, dati un mail la sergiu@cevamarunt.ro si la un semn deschisa va e calea.

Hai cu urmatorul pas.

4 responses to “Hai!

  1. Le urez la toti astia care stau in picioare si rad, multe “succesuri”…
    P.S: weiii..vi se intinde o lab*** ..mana, fiti romani..profitati😀
    …mda, cuvintele se separa de la …sine

  2. M-a batut gandul de cateva ori, dar n-am tupeu. Poate dupa cateva beri…😀

  3. e da bine ca ati deschis dupa ce am plecat eu din Bucuresti :)) … ehh… oricum… poate candva o sa avem ocazia sa va vedem live🙂 oricum sti ca esti genial, nu? “mamal si tatal lor” :)) si nu te perii, ok?!

    @Dan: ti.am zis sa nu mai umbli pe pc.u’ meu😕

  4. si daca vreti doar sa va rezervati un loc sa vedeti viitoarele talente sunati la 0733.500.301.

Leave a Reply

