Vizita de lucru

Tocmai am aflat dintr-un comment recent de pe blogul asta ca e o coada de femei care vor sa mi-o traga care se intinde pana la Baia Mare. M-am hotarat deci sa vad ce se intampla daca ma asez si eu la rand.

Asa ca ne vedem pe rand la:

Targu Mures, joi, 18, la Jazz&Blues Club, de pe la ora 20.00,

Satu-Mare, vineri, 19, la Club Insomnia, de la ora 20.00 dupa care fug spre

Baia-Mare, tot vineri, tot 19, la Gold Time, de la ora 23.00.

De acolo, dezamagit ca nimeni nu pare sa stie nimic despre coada asta, ma duc la

Oradea, sambata, 20, la Queen’s Music Pub, de la ora 22.00, nici acolo nimic, deci duminica incerc sa intreb pe la Arad, in Flex, de la ora 20.00.

Ceva zvonuri, nimic concret, asa ca mai bat un pic podisu’ pana la

Brasov, luni, 22, in Bulevard, de la ora 21.00 si apoi olecuta pana la Cluj, marti, 23, in Club Ring. Seceta.

Miercuri ajung cu coada intre picioare inapoi in Bucuresti, in Club 99, unde se intampla improvizatia, de la ora 21.00, cu Vio, Costel, Micutu si Suzi.

Fi-ti-ar Internetu’ al dreq, ca numa’ minciuni e commenturile astea. Pai se poate, domnu’ Gadea?

23 responses to “Vizita de lucru

  1. sa nu fie si barbatii lor care vor sa ti-o traga😀

  2. Parerea mea, n-o sa fie decat public😀

  3. eu te astept la Tg. Mures, poate te convinge cineva ca nu suntem asa frigide cum ti-am lasat impresia la ultimul show!..apropo de ultimul show, Dj Sauce va fi acolo?:p

  4. Daca te intorci cu coada intre picioare, promit sa ti-o trag io cat ti-ar trage-o 16 cozi de genu’ asta😉😀 Daca nu, nu :)))

  5. vezi ca ai gresit datele ! Luni e 22 noiembrie si marti e 23 !

  6. Multam, Raul, am corectat.
    Multam, Cookie, am notat😀

  7. Am fost acum 2-3 saptamani la stand-up cand ai fost in Targu Mures. Acum va fi show nou sau aproximativ acelasi?

  8. Nicu, cel putin jumatate va fi nou, iar daca publicul imi da galetusa si grebla sa ma joc cu ele, promit sa fac un castel nou si frumos de nisip🙂

  9. Buna Teo!
    Hmmm…cu ce sa incep…?da, esti foarte simpatic, te apreciez foarte mult, vin la toate show urile tale, de minim 1 an, si, o vorba de a ta, esti MINUNAT:)!
    P.S.1 -nu stiu daca iti mai aduci aminte, in urma cu aproximativ 2 saptamani, ti am scris un biletel…da, era vorba de:te iubeTC:))!

    P.S. 2-:)-ai fost foarte tare(ca de obicei)la show ul din seara asta:)!

    Te pup, bafta multa in continuare, keep it that way:*!

  10. La Focsani nu vii?;;) Te rog?

  11. Si toate striga…arata-ni pla !!!🙂

  12. Felicitari pentru show ul de improvizatie de miercuri, si apropos nu numai ca nu platesc chirie pentru statul pe scari, am sa pun taxa de salubrizare data viitoare😛

  13. Cred ca e ceva care-mi scapa mie…..pai de ce sa te asezi si tu la rand? Chiar atat de narcisist esti incat vrei sa vezi pe propria piele cat de bun esti la pat? Ce naiba faci daca o sa constati ca o fata de la randul ala e mai buna decat tine????

    P.S.: daca e doar un zvon legat de codoiul ala de femei sa nu te necajesti….saracele de ele probabil ca nici nu stiu ce pierd!!!

  14. Nu fi trista, papusica, te rezolv eu daca nu iese nimic in deplasare😉
    Stiu ca am lipsit prea mult timp, asa ca in curand va vizitez. Daca ajungi miercuri la improv, vin si eu si mai stam un pic de vorba – it’s been waaay too long…

  15. e sigura venirea lui costel pe 28 in alexandria?

  16. Sa-mi fie cu iertare, am vazut doar azi ca in weekend ai fost in Oradea. Am o recomandare, practic ar fi pentru toti sa faci o pagina oficiala a ta de facebook, ca sa dam like si ai scapat de stresul de a raspunde la friend request, ca tot e la moda si majoritatea avem un cont, de unde putem afla informatii cu privire la spectacolele tale. Eu unul am avut gura mare in urma cu o luna cand ai afisat locatiile spectacolelor dar se pare ca nu vizitez suficient de des site-ul tau pentru a fi la curent cu toate anunturile. Bafta.

  17. in Valcea nu veniti?:D

  18. la Sibiu deja s-au adunat femeile si te asteapta in frig
    pe cand ne faci placerea?

  19. in bistrita nu va faceti prezenta ?

  20. La constanta numai vi😦 ?:*

  21. salut…
    da chiar, prin sibiu…cand o sa veniti? :D:D

  22. Cand mai vin in ct?:((

  23. da’ prin galati,nimic nimic?;;)

Leave a Reply

