Deschide plamanul, crestine!

Luni, la ceas de seara, ne-am anturat cu Doc si am grait din piept spre bucuria copiilor mari de pretutindeni. Asa ca sa inchinam o lalea pentru anul ce a trecut si sa indesam un burlan pentru cel ce bate la filtru. Doamne ajuta:

16 responses to “Deschide plamanul, crestine!

  1. haha, cat de tare :))

  2. laser:))

  3. E greu sa gasesti un mix bun, dar cu lalele alea nu ai cum sa dai gres🙂

  4. O muie -n prag de sarbartorii la totii baetii lu` Nea Teo…hartistilor

  5. prin suceava,cand mai veniti!?

  6. YO…o ce veste minunata:))))))))))))))))))))))
    oare oti avea si voi vreo treaba cu realitatea???:)))))(i`m oltean) =))))))))

  7. Genial text si interpretare, superb!!!!!! ma doare burta de ras

  8. Asta e piesa mea deacu🙂

    Super tare

  9. Beautiful dutch tulips🙂

  10. Sunteti foarte tari.Va asteptam si la Cluj!

  11. Ai gresit la sfarsit.Doamne ajuta e gresit.Doamnele ajuta :)) Teo esti cel mai tare.Costel la fel si toate showurile voastre beton.Nu a fost un moment sa ma plictisesc.Bafta si succes in continuare.Tot respectu pt voi!

  12. ba fratilor …!! astia chiar fumeaza !si culmea ca dobitocii ne mai si distreaza !! nu-mi vines acred … ma prapadesc de ras … si culmea ca sunt tigan …. sa-mi bag p..a !!!!

  13. Acuma prind versul : “iese super caterinca,teo,vio si costel “ :)).sunteti geniali,apropo,cum se fac “lalele“ alea ?:d..poate`mi zice si mie unu dintre voi,tare m-ar coafa ceva d genul,m-am plictisit d legendarele “cuie“..:d trebuie sa schimb macazul.multumesc anticipat ;)).

Leave a Reply

