Teatru neconventional cu Maia Morgenstern

Decat sa scriu 1000 de cuvinte despre arta, mai bine pun o poza:

11 responses to “Teatru neconventional cu Maia Morgenstern

  1. Nu imi vine sa cred!

  2. reprezentativ pentru marea majoritatea a tinerilor romani, din pacate

  3. Dumnezeule! wtf?!

  4. când tot ce ai de citit în jurul tău la căcare sunt cutiile cu detergenți, un afiș ca ăsta îți poate însenina viața. nu toată lumea are bani de cațavencu.

  5. intervin off-topic pentru ca nu am gasit o adresa de mail- Salut, Teo, numele meu este Cătălin Frîncu și reprezint Team Work, un ONG studențesc. Ne-ar plăcea foarte tare să te avem drept invitat la proiectul nostru “Amfiteatrul Deschis” care aduce față în față oameni interesanti:) și studenți sub forma unor intalniri informale.
    Fiecare ediție a Amfiteatrului Deschis se desfășoară pe o anumită temă pe care o stabilim de comun acord si durează aproximativ două ore.
    Ne-am propus ca această întâlnire să aibă loc în perioada 1-15 martie însă putem stabili ulterior altă dată în funcție de programul tău.
    Si acum on topic: Bai sincer nu prea am ce sa comentez la poza asta in legatura cu afisele, asta e Romania, poate doar ca observ faptul ca tipa este intr-o postura foarte dubioasa: sta pe veceu in timp ce rade cu gura pana la urechi si arata muie…

  6. Teoooo
    mai posteaza si tu ..😡
    cand vi pe la constanta ? ;;)
    >:D<

  7. asta e efectul cafelei la care face reclama sau efectul reclamei

  8. E buna si Maia Morgenstern la altceva in afara de teatru: opreste curentul. Mai trebuia un afis cu Tociu si Palade.

  9. prea tarte ,imi place mai ales ultima poza

  10. Super haioasa poza. A trebuit sa treaca 5 ani, ca s-o vad si eu🙂.

Leave a Reply

