Rest In Laughs George Carlin

Duminica a murit Carlin. Sunt curios daca acum sta in ceruri cu o spranceana ridicata si spune: “Hai sa moara Pryor, deci pana la urma era cum ziceau ei?!” sau se bucura ca a avut dreptate si e mort de tot.

In orice caz sau oriunde o fi el, eu si iubita mea ne-am gandit sa comemoram plecarea mosului cu un gest potrivit. Asa ca ea s-a imbracat in doliu si a spus catre Carlin: “Rest in peace and keep up the good work… Here’s some titties.”

Sa fie primit!

Aici e maestrul:

Si aici e doliul:

...tits, cunt...

7 responses to “Rest In Laughs George Carlin

  1. Aveam multe de spus, dar nu pot sa le pun cap la cap.
    Odihneasca-se in pace.

  2. Extraordinar comedian, mi-au plăcut mult showurile recente, poate chiar mai mult decît chestiile vechi. RIP.

  3. Hmm…really now…tipa chiar e prietena ta? Eu as paria mai degraba ca vine de pe pitzipoanca.org 😛

  4. Hai ma Cris, ai vazut tu poza pe pitzi fara privirea “perversa” si botu’ tzuguiat? :))) Da, sunt chiar iubita lui si in asa stare de spirit am fost aseara dupa vesti primite si discutii avute cu gigi 😉

  5. De acord cu dorin. Show-urile astea facute la batranete sunt mai tari. RIP maestre.

  6. whoneedssound

    Ce RIP? Asta oriunde a ajuns ii ia la misto pe toti pe acolo.

  7. How thoughtfull of ur gal

Leave a comment