De week-end, asa

Am gasit pe youtube mai multe filmari facute pe sest la showurile noastre. Nu ca vreau sa incurajez practica, dar vreo cateva merita sa fie vazute de mai multa lume si, desi au deja cateva mii de viewuri, am zis sa le postez si aici.

Deci iaca de la mine o bucata despre droguri pe care am tot dat-o si cred ca e momentul sa se odihneasca, deci fie-i Youtubeu’ usor:

(La inceput vorbeam cu un baiat care avea un tricou model Connect-r, cu un decolteu care trecea razant pe langa sfarcuri si plonja spre buric)

Pe langa asta, iaca un promo foarte misto pentru seara de open mic din Club 99, facut de Sergiu si bazat pe evenimente reale:

In continuare, secvente din showurile de improvizatie, la care ultima proba e muzicala. Publicul sugera (atunci, ca intre timp am schimbat proba) meserii si Micutu si Costel improvizau pe loc un cantecel despre meseria cu pricina.

Primo tempo, un hip hop mic despre recuperatori si clientii lor:

Am mai gasit de la Timisoara doua bucati, ambele despre preoti/calugari. Nu luati in seama ca scrie Cafe Deko acolo, nu mai avem treaba cu brandul asta de aproape doi ani, dar vestea se duce greu. Unii oameni n-au aflat inca de Iisus si au nevoie de baieti in costume frumoase sa le sune duminica la usa si sa le anunte fericitul eveniment, asa ca noi cred ca mai trebuie sa asteptam un pic.

Intai un R’n’B stil Ruga’n’Bocet:

si apoi o manea preacuviincioasa cu o dedicatie pentru Barabas:

Inca o data, melodii facute pe loc cu versuri asijderea. (De cand vroiam sa folosesc undeva cuvantul “asijderea”!)

Enjoy.

9 responses to “De week-end, asa

  1. ba deci nu sunte-ti normali:)) la aia cu manelele am murit de ras,ce bine imita costel:))

  2. Da sunteti tari …si Teo chiar are dreptate cand spune ca umorul face parte din viata noastra de zi cu zi , toata idea e sa il vedem …De exemplu ieri am aflat ca Durex si Nicolaie Ceausescu au pagini de facebook wtf :))

  3. Vreau o adresa de mail sa vb , mai deschis .

  4. Stiu ca ai auzit intrebarea asta de 1000 de ori (doar locatia se schimba), dar cand avem iar ocazia de a rade impreuna la Bistrita?

  5. forte, forte fain, omini dragi!
    tz-am dat o leapsa šŸ™‚

  6. Apropo de droguri stand-up-ul pe care il faceti provoaca dependenta:)De la prima mea venire la un show de stand up a urmat si a 2-a si a 3-a si numaratoarea sper sa nu se opreasca niciodata iar numaru de oameni pe care ii aduceam cu mine crestea simtitor de la un show la altu si asta mi-am dat seama cand nu mai aveam loc pe canapea:))Oricum a-ti spus ca in toamna va intoarceti cu forte noi asa ca Iasul va asteapta:)>-

  7. Lu` Costel i-a murit frizerul? :)) Just saying!

    Poate va vedem si prin Galati šŸ˜€ Cheers!

  8. frate, cand o sa ajungeti si la focsani ca vreau neaparat sa va vad si eu live, mai ales pe tine pe micutzu si pe costel. v-am descoperit cam de 1 an de zile, si imi place mult genul asta de spectacol pe care voi il faceti. va astept la focsani

Leave a comment