El e Costel.

Era momentul sa se afle taina. Cine sa afle taina?

Nimeni.

Taina se va afla pe ea insasi.

Noi de fapt suntem 3. La profilul cafedeko de pe YouTube sunt clipuri de la mine, de la Vio si de la Sergiu, dar Sergiu e de fapt unul din componentii trupei Aristocratii. Cu noi in trupa e Costel. Care e delicios. Si care e de asemenea inregistrat in mod marsav si ilegal in timpul unui spectacol pentru placerea voastra murdara:

O alta inregistrare ilicita de tip “sex tape” cu Costel, ziceti? Ce coincidenta, avem!

5 responses to “El e Costel.

  1. Pe 27 aprilie am pus asta la mine pe blog http://skyhunter.wordpress.com/2007/04/27/costel-din-deko-excelent-material/🙂 Am 433 de click-uri pe postul ala … Oricum Costel nu aparea pe nicaieri aici pe blog, e bine ca l-ai pus.

  2. Tari..deci sunteti chiar tari. Am fost in Costinesti la spectacolul vostru si tin sa spun ca am ras cu lacrimi, eu si ceilalti aproape 20 cu care eram.
    Totusi..cand schimbati repertoriul? Aveti o anumita perioada? Glumele lui Costel le stiam din link-urile date de tine, dar , recunosc a fost mult mai amuzant live.
    Bravo!

  3. Si eu v-am prins la Costinesti, unde parea mai scurtat repertoriul. Erau cam aceleasi chestii ca la turneul cu Cola Zero. In fine, Costel e foarte bun…

  4. Costel e printre preferatii mei, “deci” are omu’ niste glume si o mimica… excelent, serios. Il stiam dinainte si cre’ ca m-am uitat de o mie de ori la inregistrari, de fiecare data am ras cu lacrimi…. este fooooarte tare frateee…

Leave a Reply

