Oleaca de globalizare

nu strica nici in stand up, ne-am zis noi. Asa ca am facut conexiunea cu baietii care presteaza prin Anglia si iaca ce a iesit:

Sa ne vedem acolo, zic.

14 responses to “Oleaca de globalizare

  1. Interesant, poate o sa reusesc sa ajung ca sunt chiar curios cum va reactiona publicul la glume in engleza.

  2. Cred ca mai important e cat de bune sunt glumele, nu de alta dar engleza rupe un pic mai toata lumea.

  3. ploiesti, baby!

    cum am ajuns acasa, l-am cautat pe jim jefferies pe torrent. e groaznic! dar am ras 🙂
    multumesc pentru timpul acordat, pentru recomandari si pentru o portie de ras memorabila! you kind of rule.
    numai bine!
    alexandra, 24, randul din fata! 😀

  4. Nice show! “…blow in my deck Alexandra” :))

  5. Fantastic :)))))))

  6. Nu vreau sa iti rapesc prea mult din timp dar nah. ma simt oarecum nevoita sa te informez ca de azi esti lider politic. cum? nu stiai? nah… las ca iti zic eu! Sunt studenta la comunicare si relatii publice in Timisoara si am primit o tema cel putin indrazneata (sa nu ii zic altfel): “creati un proiect de partid de care ar avea Romania nevoie azi”. Deh, ar fi sunat binisor daca ar fi avut vreo sansa. In fine, fara prea multe vorbe, de azi esti liderul POM (Partidul oamenilor mari) :)) Evident ca te-as fi facut si presendintele tarii dar nu as vrea sa te jignesc in halul asta mai ales ca imi place mult ce faci. Multa bafta in tot ce faci! te-am pupat!

  7. poti te rog sa recomanzi niste comedianti tari ?

  8. http://www.poezie.ro/index.php/poetry/21147/Alta_matematica
    Te rog frumos sa analizezi aceasta poezie, care m-a inspirat si amuzat foarte mult.

  9. update pleeeese!
    unde mai veniti?
    in zona baia mare/zalau/oradea/satu mare cand va mai vedem?

  10. CAND MAI VENITI IN BUZAU??????

  11. Buna Teo,

    am fost aseara la spectacolul din Satu Mare, frumos, fenomenal show.. populatia era cam naspa.

    Ma asteptam ca ospatarul sa vina la tine pe scena si sa iti spuna: scuzati domnule, vad ca sticla de bere din mana dvs e goala, pot sa o iau… mai comandati ceva?

    Probabil din motivul asta, am observat, oricat ai fi baut din ea, tot mai ramanea 1 deget de bere in sticla… cum facem noi toti: “Deci, am comandat o bere, cat timp mai e un putina bere pe fundul sticlei pot sa stau in bar cel putin o ora”.

    atmosfera mi-a amintit de Richard Pryor Live and Smoking, mai ales ca erai nebarbierit si sictirit – la un moment dat in final mi se pare ca ai ejaculat pe public, sau ai ejaculat gandindu-te la public.

    A fost distractiv cand ai spus ca stand-upul e doar la inceput… dupa 6 ani… e ca si BUG Mafia, in ’93-’94, arestati pentru ca au spus cuvantul pula (poveste adevarata) iar in ’98 se intorc vand mai multe albume ca Hrusca si canta la festivalul berii. Nu e la inceput stand-upul, cerebelul romanesc e la inceput.

    Oricum apelul la femei a fost comic, era ca si Bonjovi in concert, care face apel: daca vrea cineva sa vina in camera mea de hotel dupa, fac apel pe aceasta cale, mai subtilizat, asa, poate cant un cantec: Ooooo oooooo cine vrea sa vina in camera mea de hoteeeeeeell ooooo oooo sa imi suuuugaaa… ooooo ooo yeaahh yeaaaahhhh

    De ce nu sunt groupies in stand-up? Nu cred ca e fiindca nu canti. Imagineaza-ti un tip care canta un cantec- “puulla meaa pullla mea si are versuri misogine”, nu cred ca ar fi coada la camera lui de hotel (oricat le-ai numi “surorile mele”, femeile nu sunt proaste, se prind ca ai facut misto de ele, sunt sigur ca zambesc, dar dupa mormaie intre dinti “Fire-a dracu Teo, deci imi strica jocurile cu sotul, acum nu o sa imi aduca flori, ca a zis Teo, ca oricum daca ii aduci orhidee nu e multumita. ”

    Showul a fost frumos, il recomand tuturor celor rataciti pe acest site… am vazut si eu clipuri pe youtube, insa nu se compara nimic cu atmosfera din club in timpul unui stand-up live (asta daca ospatarul nu vine din 5 in 5 minute sa iti ia sticlele goale sau sa intrebe daca mai comanzi ceva)

    Eu cred ca nici daca era cutremur, 9 grade ca la Fukushima, si ziduri prabusite, oameni panicati – eu cred ca ospatarul ala nu s-ar fi intrerupt, ar fi continuat sa adune sticlele goale de pe mese, impasibil, ochind sa vada, deci, frate, sticla aia e goala, sau mai are un deget de bautura, mm, de aici pare goala, insa nu risc frate, vin mai tarziu sa verific, inca e prea aproape de toracele consumatorului, probabil inca mai bea din ea, sau o foloseste pe post de scrumiera… asta in timp ce Teo a plecat, zidurile s-au prabusit, sunt 12 morti si 4 raniti, iar ospatarul, sprinten, cu o alura impecabila aduna sticlele de pe masa.

  12. Referitor la ideea ca femeile nu se culca cu stand-up comedians –

    urmareste inceputul showului cu Russel Brand…

    Tipetele femeilor… aproape nu are nevoie sa spuna nimic… ar trebui sa inceapa show-ul cu “ok, cine vrea sa mi-o traga sa faca coada in partea dreapta” va multumesc pentru atentie, la revedere..

    Cred ca tzine si de modul cum te imbraci, prezenta de mascul…

    Femeile nu au o perceptie de profunzime…”Aaaaa, spune niste lucruri oribile si misogine…. da e asa de dragutz si sexy… uite ce bine e imbracat, cum sa nu ti-o pui cu el”

    Imi aduce aminte de fetele din sala care cantau cu Eminem — “Bitch, I’ma kill you, slut, whore” dansand, si cand le spui.. tu asculti ce zice… iti raspund…. daaa, dar uite ce dragutz si sexy e, Slim Shady, you’re the man

    Faza respectiva e la 1:01-1:03
    Eminem spune “Shut up slut, you’re causing too much chaos, just bend over and take it like a slut, Ok, ma!” si tipele din public canta si ele versurile

    Concluzia e… orice ai spune… cat timp te imbraci cu stil si esti “dragutz” o sa fie coada in fatza camerei tale de hotel.

  13. Cel mai tare stand-up de pana acuma din 2011… clasic

    Religion

    Part1

    Part2

    Part3

    Part4

    Part5

    Part6

    Part7

Leave a comment