Din Banie in Banat

Pana la urma zarurile au cazut asa pentru deplasare:

Pe 14 decembrie, ne vedem in Craiova, la Cafe Play. Numarul pentru rezervari este 0722.217.866, biletul este 15 lei.

A doua zi, pe 15 decembrie, ajungem in Timisoara, la The Note, pe la orele 21.00. Biletul acolo e 18 lei, si cum aflu numarul pentru rezervari, il pun aici numerele sunt 0256.294.719 si 0722.692.111.

Bun. Noi ne-am facut treaba, am aranjat show-urile, acum ramane sa vedem daca veniti 😀

Hai cu tata, ne vedem acolo!

PS: Pana plecam, nu stam, deci saptamana asta treaba sta ca de obicei:

– Marti, vezi mai jos.

– Miercuri avem Zis si Facut, adica show-ul de improvizatie, in Cafe Deko, de la ora 20:00. Asta inseamna ca puteti sa veniti la show si apoi sa ramaneti sa vedeti meciul. Sweet deal.

– Joi, in Glendale Art Cafe, de la ora 21.00, numar pentru rezervari – 0730.615.122 Stefan. Data trecuta am facut o treaba interesanta acolo, si ne-am hotarat sa o tot repetam doar in Glendale: la sfarsitul show-ului, ne-am asezat toti trei pe scena si am povestit lucruri penibile din viata noastra. Apoi am invitat oamenii din sala sa ne povesteasca si ei lucruri oribile sau jenante din viata lor. Rezultatul a fost ca tot show-ul a durat vreo 2 ore 40 si s-a creat o atmosfera foarte misto si intima, gen foc de tabara. Doar ca fara foc. Si fara tabara.

– Vineri de la ora 22:00 si sambata de la ora 20:00 si de la ora 23:00 in Cafe Deko. Eu unul nu o sa ajung sambata la show-uri in Deko pentru ca ne vedem si

– Sambata, in Pitesti, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. O sa fie vreo 10-15 minute de stand up la inceput si apoi ne tot vedem in pauze, la un concurs, un premiu, o atentie, o maslina.

Bun.

Cam asta e.

In rest, radeti voi cand se incrunta tampitii, mancati fructe si purtati caciula cand e frig afara.

14 responses to “Din Banie in Banat

  1. Salutare, prin Brasov nu veniti ? Sau nu prea sunt locuri bune de facut stand-up ? 🙂

    Keep up the good work !

  2. LE: scuze pt dublu post

    Poate in sala mica a Teatrului Dramatic Brasov ?

  3. coae, da pe la Cluj nu mai dati? ca a fost mijto showul de la casa de cultura a studentilor…

  4. timisoara, the note….:D interesant, cu toate ca nu mi se pare un loc perfect pt stand up, e mult prea “fancy”, mai ales acum, dar cred ca v-a fi mishto…imi pare rau ca nu am cum sa fiu acolo 😦

  5. In the note in Timisoara? interesanta alegere 🙂 chiar ciudata as putea zice. Abia astept show-ul.

  6. Daca puteti sa veniti si la Campina ar fi perfect :d.daca nu cu prima ocazie cand am timp vin la bucuresti ca nu se mai poate :)).

  7. Pingback: Nebuloasa » Blog Archive » Scurtissimo, din zbor

  8. Am si eu o intrebare : se impune limita de varsta la intrare la showuri? 🙂

  9. @missy
    nu, desi daca arati de 10 ani si vii singura s-ar putea sa nu te lase sa intri :))

  10. GALATI – nu am auzit de voi in orasul meu, poate ca nu ies indeajuns de des…dar sper totusi sa va cheme careva caci am pofta de un ras..
    Ati primit vreo propunere de la careva ?

  11. cel putin bloggeri vom fi cam 10 la Pitesti , daca doresti sa mai stai cu noi la o bere/barfa , ai adresa mea de mail la comentariu …. pentru noi ar fi o onoare

  12. Pingback: Mmmm, Deko - Ovidiu Sîrb

  13. Am fost, aseara chiar, la Timisoara, si show-ul de acolo a fost foarte tare! Va mai astept pe aici! Si da-mi voie sa-ti spun ca mi-ai facut fostul prieten fericit ca, in sfarsit, am recunoscut si eu ca e adevarata treaba cu femeile si ‘pretentiile’ lor cel putin ciudate. Important e ca ne iubiti 😀
    La show-uri cat mai multe si mai bune!

  14. prin focsani nu veniti?:-? ar fi cateva locuri unde s-ar putea tine spectacole(club extrem, club vox, dario) sper sa “dati o raita” si pe aici:D. daca e sa veniti, si nu uiti, trim si mie un mail sa stiu:))stiu ca sunt cam pretentios

Leave a comment