Sezonul 2

Sambata a fost deschiderea sezonului 2 in Club 99 si nu pot sa zic mai mult decat “Multumesc!” tuturor celor care au fost acolo cu noi, atat in public, cat si pe scena.  Au urcat Sica, Tibi Neuronu, Micutu, Bordea si Radu de la Aristocratii, pe langa noi 3. Au stat oameni in picioare la bar si pe hol. A venit dupa show si Doc, si asta nu poate sa insemne decat ca pana pe la 3 dimineata ne-am intins la un freestyle battle intre el si Micutu, greii categoriilor lor.

Pe scurt, suntem din nou pe derdelus.

Miercuri se intampla prima improvizatie, joi se intampla show cu Micutu si Dan Badea, vineri si sambata avem noi cate doua showuri, de la 20.00 si de la 23.00. Rezervari la 0733.500.301, dar nu pentru oameni rezervati.

Pentru ca 99 ne pasa!

10 responses to “Sezonul 2

  1. In club 99 “actionati” ? Vreau si eu mai multe informatii daca se poate 😀 an nevoie de asa ceva :> se poate sa primesc un e-mail cu data si locatia acestui club 99 ?

  2. Super tare showul, noi ( la masa aia cu “fata cu rochita plina de pete albe din Vama” ) l am apreciat cel mai mult (inafara de voi trei evident) pe Bordea. Si restul au fost foarte tari, dar Bordea a reusit sa ne incante cel mai tare.
    Chiar ca faceti religie !! 🙂

  3. Supertare, deci poante si faze haioase noi. Hai ca trec si eu pe la voi 😀
    #wiLLy: vezi linku de dreapta sus sau da un google search

  4. foarte tare, daca as fi fost in zona nu as fi ratat

  5. Salut Teo,am o propunere,mai precis o intrebare. Vrei sa vii sa faci stand up comedy in Roman? Clubul se cheama “United Pub” si deocamdata au venit Tibi (neuronu’),brigada 2/3 si Doru Octavian. Azi am fost la club am vorbit pentru Dan Badea si mai mult ca sigur o sa vina in Roman sa faca stand up.
    Daca esti interesat,send me a email. O zi buna!

  6. 😐 A murit Robert Schimmel intr-un accident de masina dupa ce a scapat de cancer.

  7. salut 🙂 la arad cand vi?

  8. Pingback: Celebrare – old style | Blogul Cojocarilor

  9. azi am vazut un interviu cu tine…. nu te mai laud ca probabil suna boring deja… dar mi.a placut… si chiar daca nu a fost show tot am ras :))) … am avut motive. vreo sansa sa treceti prin Bacau? just asking…

  10. Pentru ca 99 ne pasa!
    Uite dom’le mesj ascuns :
    “Pentru ca noua (si noua) ne pasa!
    Aha subliminale dom’le

Leave a comment