Politia, diateza si Eminescu

Doua clipuri din showul de vineri:

Politia animalelor

Diateza reflexiva si Eminescu

Pentru toate clipurile urcate pe Youtube pana acum, click aici.

50 responses to “Politia, diateza si Eminescu

  1. petitia din cate imi amintesc eu era despre “o lege mai aspra” pentru cei care tortureaza animale …

  2. f tare aia cu politia animalelor!😀

  3. one http:// to many in linkul catre youtube, teo🙂

  4. vineri la ce ora, la 22? hai, go easy on me, n-am rabdare sa caut.

  5. si, daca da, pot sa iau si o masa? ;;)

  6. Foarte tare! La partea cu “Eminescu s-a murit” tocmai luasem o gura de suc; acum curat monitorul =))

    Dude, trebuie sa mai ajung si eu sa va vad live, ca mi-e dor de-o seara de-asta. Fac tot posibilul sa vin cat mai curand😉 Mai stam si noi la o vorba, ca trece timpu’ aiurea.

  7. @rutza
    multam de traba cu linku, fixed.
    da, vineri si sambata de la 22.00.
    pentru rezervari: narcisa – 0726.688.658

  8. thanks, dar n-am avut noroc, sunteti fully booked, ai naibii vedetzei🙂 om sta sub forma de turnuletz, unul in carca altuia…

  9. f tare partea lu teo, am fost si eu vineri acolo, abia am prins loc😀
    c ya next time… poate stam de vb la o bere😉

  10. Florin_Constanta

    salut…noroc cu mediatizarea (kiss fm) ca altfel nici nu ma gindeam ca luni veniti in phoenix…ne vedem acolo…multa bafta!

  11. Prea tare … felicitari … va astept[am] in Iasi. Best Regards

  12. Raducu2005 pe youtube “Marfa stand-up-ul dar daca citea putin Teo, si majoritatea romanilor, aflau ca Eminescu a murit asasinat!”😀
    loool mah

  13. Si eu abia astept ziua de maine… Chiar sunt nearabdator sa le aud si “pe viu”… Bafta multa si ne vedem la Luceafarul!

  14. Am ajuns intr-un final in deko vinerea trecuta, sorry da` am avut spatiu doar ca sa-l filmez pe Costel, ptr tine nu mi-a mai ajuns😀. Tare te-ai mai luat de blonda aia :)))

  15. O blona in primul rand in Deko🙂 E ca si cum ai spune: “O Acadea pentru un diabetic pofticios”

  16. Salut,

    Sunt Tudor de la Budai Beer (sau mai bine zis ala de l-ai facut homosexual in public pentru ca “n-are umor” la unu’ din spectacolele tale din Iasi – mai precis al’ in Versus)🙂. Trimite si tu pe adresa mea de mail un nr de tel sau un ID de mess sau ceva sa-ti zic v’o doua intre 4 urechi sau 20 de dej’te.

    Hai bafta!!!

  17. cu toate ca un show de “stand up” este un show de “stand up” si trebuie luat ca atare(mai ales dc iti iei bilet; insa lumea intr-adevar are si circumsatante atenuante aici, pt ca treaba e la inceput si nu se cunoaste pre bine).. de ce nu-i zici aici?:)
    face parte din riscurile meseriei(chiar cu toate cele zise mai sus)..
    cred ca el isi asuma.. sau ma rog, poti sa incerci:)

  18. Iak un ofticat pe blog la tine =)))) toate ca toate, da` sper s-ajung in hipnotic club duminica, sper la o masa tot atat de bine pozitionata ca in bucuresti. Bafta la texte si la spontaneitate, nu ca ai avea nevoie, da` suna bine =))

  19. @aprozarnet si gina

    Omul nu e ofticat, a vrut doar sa il reperez, e ok😉

  20. n-am zis ca nu e ok, e chiar fun😀 oricum tre` sa existe si verdeatza si uscaciuni😉

  21. Daca Tudor s-a suparat ca l-a facut gay, atunci eu ar trebui sa fiu la fel de suparat cand “teoria kkt-ului” a fost demonstrata pe mine🙂 … wtf e stand-up comendy, if you can’t take a joke, take a ticket out si ramai cu Grupul Voua or whatever U think is funny🙂 No ?!

  22. Te rog din suflet zi`mi cand mai ajungeti in cta😀

  23. Vineri mi-s in Deko cu gashka …🙂

  24. buna rau finalul cu “eminescu s-a murit!”. excelenta!!!!!

  25. hârtie_reciclată

    teo, make post for internet blog. make now. dance monkey boy. i make spank for you.

  26. Man, am vazut cu placere ce e aia stand-up romanesc.

    In primul rind, felicitari, nu ma asteptam sa fie atit de reusit.🙂 Asta din cauza ca vizionez din cind in cind PROTV si TRVi. Ce vad acolo nu e foarte incurajator.

    Permite-mi te rog o mica critica constructiva. Desi sint un adept al limbajului expresiv, in stand-up trebuie evitat cit mai mult, cred, lasa pula mea, mai bine zis a ta, foloseste-o mai putin. Apoi, cit mai multe stereotipuri si cit mai “rapide” nu un stereotip “lung”.

    Cu multa stima,

    ia un pic de istorie folositoare:

    http://balauru.wordpress.com/2007/10/28/minimanual-de-stand-up/

  27. uite un profesor:)

  28. Teeeo you’re being missed out here!!!

  29. Andreiooo

    in constanta Trupa Deko ajunge duminica 25 nov.

  30. Sa traiesti :*

  31. unde-ai zis tu ca dai o bere?
    oricum merci😀 chiar daca berile alea erau in cantitate mica si scumpe😀

    P.S.1 o sa pun pozele pe blog cand ma trezesc s-o sa scriu ce am de scris
    P.S.2 mai buna-i berea la 500 ml din Best Club [fostul Cannabis]

  32. Bravo Gina!… Eu unul incepusem sa ma simt ca acasa si il filmasem putin pe Vio, pana vine un “nene” sa imi spuna ca nu am voie… M-am ofticat de nici poze nu am mai facut… Noroc de glumele bune, care au meritat din plin!

    Oricum, Teo a fost prea tare: la un moment dat ma gandeam daca e mai aproape de gluma sau de filosofie!😀

  33. restecpa! pt showul de la iasi!

  34. norocu’ meu ca am 3-4 prieteni buni la calculatoare. ghinionul e ca nu am “fix”. :))

  35. Buey a disparut TEO!!

  36. Te pricepi la stand-up. Ieri, în Timişoara, aţi fost geniali! Mult succes în continuare!

  37. acu’ fo’ 10 zile (pe 11) a fost ziua lu’ Teo… cred… nu mi-a confirmat😉

  38. Probabil nu s-a trezit din betie🙂

  39. In spiritu’ bradului ucigash din piatza unirii… na de va inghesuitzi!
    pentru cine vrea sa trimita felicitari moka… aici e un tanar artist cu suflet mare shi muuult talent… care trimite felicitari voua shi/sau pentru voi http://noper.this.ro/2007/11/28/noper-xmas-postcard/

  40. Teo…sper sa nu te deranjeze ca te-am folosit ca referrer :))))
    aici http://www.gina.iad.ro/index.php?o=afiseazasubiect&sub=144

  41. Daca veniti la arad zi pe blog sau dami un mail pls🙂

  42. Promit ca de acum inainte sa vizitez acest blog de cate ori imi permite timpul, deoarece imi place la nebunie acest gen de show, imi pare bine ca am dat de tine, de azi o sa ai un loc la mine in blogroll ca sa te gasesc mai usor si sa nu te mai pierd:)

  43. Mic sfat: lasă-ţi telefonul mobil în altă parte decît în buzunar.

  44. nu te bate gandul sa faci un mic turneu prin tara?

  45. Mare noroc cu societatea in care traim, Teo! In acest mod, ai si vei avea mii de puncte de plecare pt ceea ce faci tu. E teribil de mult adevar in momentele prezentate de tine si, cateodata, nu stiu daca sa rad sau sa caut un perete de care sa-mi izbesc capul. Deocamdata, peretii au scapat nevatamati, adica am ales sa rad.
    Sper ca vor mai aparea postari pe Youtube, respectiv ca vei mai aparea pe la televizor! Nu de alta, dar nu mai locuiesc in Bucuresti, am inteles ca e calcare in picioare la show-uri, deci…nu cred ca voi avea sansa de a te vedea “live”.
    SUCCES!

  46. sunteti geniali ,am fost la 2 reprezentatii insa Eminescu nu a murit de sifilis teoria lui calinescu a fost infirmata de ceva ani.

Leave a Reply

