Loc nou, treaba obisnuita

Ne-am mutat si ii dam drumu’ la rodaj weekendul asta.

Avem vineri si sambata cate un singur show de la ora 22.00, rezervarile se fac tot la 0733.102.288.

Cat despre locatia noua, nici nu am apucat sa vad cum a fost amenajata, acum plec sa vizitez noua casa🙂. Ce pot sa va spun e ca am sarit din lac in put cu fumatul, adica dupa ce am distrus mii de plamani in anii astia care au trecut cu ceata diabolica din Deko 1, in Cafe Deko 2 nu se va fuma absolut deloc. Se la vi.

Daca faceti rezervare la telefonul de mai sus, va explica Alexandra cum sa ajungeti in locul nou.

Pana una alta, ca sa va faceti o idee, suntem in zona Lipscani, pe Strada Smardan, la numarul 30, deasupra la Arcade Cafe. Reperul e Gregory’s de langa BNR, cum stati cu spatele la el, Smardan e strada care se face in fata si care ajunge pana aproape de Splai, la Suburbia.

Ne vedem acolo.

A, si un calduros si sincer La multi ani!, fie ca anul acesta sa va aduca in suflete bucurie si in inimi iubire, caci fara ele nu am fi decat coji, caldura unui nou inceput sa topeasca durerea si zambetul cristalin al copiilor sa va rasune in viata, ma duc sa ma impusc, mi-am facut singur greata.

17 responses to “Loc nou, treaba obisnuita

  1. Chiar ma miram de urarile sentimentale! De-abia astept sa va vad in noul loc si cu material nou…poate? oricum, sunteti tari! Peace!

  2. Iti plac Peter Fogel sau Jim Gaffigan?

  3. Coji, carevasazica. Bulimie, aici sunt!

  4. Ai avut dreptate cu Steven Wright, e incredibil! Mi-a placut si Bill Santiago. I’m on a stand-up streak!🙂 http://www.comedycontact.com

  5. La multi ani si tie Teo! Fie ca anul asta sa va aduca din nou si pe la Ploiesti (in vara-toamna-iarna daca se poate, ca pana atunci nu sunt in tara:D)

  6. La multi ani! Fie ca…pana mea, fill in the blanks, ca esti mare, stii tu ce vrei :)) Fara greata, claro.

  7. Pingback: Hibernala se intoarce « Blogul unui mar perfect rotund

  8. Sorry, am trimis un pingback din greseala, pentru ca am facut un copy/paste gresit. Imi ramasese linkul articolului asta in clipboard si nici n-am bagat de seama decat abia acum.
    Anyway, abia astept sa vad sambata show-ul (ca d-aia si tot umblam cu linkul ala dupa mine).

  9. chiar nu pot sa imi imaginez atmosfera fara fum😦 sincer eu fumez de placere, stiu k e aiurea ce spun, dar era fff mishto in fostul deko pt k nu erau restrictii de genul asta…. pauze de tigara veti face?😀 teo stim ca si tu fumezi😛

  10. misteriosu in negru

    show-ul din seara asta a fost cel mai bun pe care l-am vazut! locatie ok, desi sunt fumator imi place ca nu se fumeaza, baietii in forma de zile mari, desi vio parea ca a baut o bere in plus. teo a avut un show in care a improvizat, dar la modul foarte bun, imbinand ironia cu putina caterinca, 2 personaje prinse la mijloc, ANDREI si TzATzOASA MUTA si unul care a evitat ironiile (omu in negru misterios😀 ). teo, daca citesti commenturile… dupa show ai facut un gest de zile mari.

    S`auzim de bine!

  11. bah..deci esti tareee…deci pm.vreau si eu id tau:-?:D

  12. Pe la Timisoara cand veniti ?

  13. Foarte tare show-ul. Am ras de m-a apucat tusea. Iti cauti oamenii necomunicativi din priviri cand improvizezi ?😀

  14. Am vazut videourile cu tine pe youtube, argumentele despre care vorbesti sunt foarte interesante, sa speram ca asa se mai trezeste lumea…..ca e jale cu tara noastra…….
    imi place ca spui lucrurilor pe fata , le spui in stil de gluma face lumea sa rada dar sa speram ca in acelas timp sa si gandeasca la cea ce zici.
    Bafta in continuare esti tare!!!
    (oameni ca tine trebuiesc mai multi in tara noastra, pentru ca suntem cam retrasi la lucrurile noim si nu vrem sa vedem realitatea cum sta…suntem orbiti de mass media etc…..)

  15. Ok! Sper să am ocazia să tre şi eu pe acolo. Acuma ştiu unde vine. Nu ştiu ce ar fi Deko fără voi , dar pot să-ţi spun că habar n-aveam de Deko înainte să apăreţi voi pe You Tube. Se aude mai des pe la noi de stand-up comedy şi asta nu poate decât să mă facă să râd . Văd comentarii pe aici, ăştia mai au puţin şi te divinizează. Să şti că îţi admir curajul şi nu am decât cuvinte de bine pentru tine :p însă eu îl prefer pe George Carlin.

  16. Fratilor cand mai veniti in Consntanta?

  17. Mai sa nu-mi pice fatza cand citesc ca nu se fumeaza? Aoleao bah ce educatie ne face UE esta. Sau poate domn’ Patron’ nu este viciat dasta?
    Pacat sincer… lumea vine pentru voi nu pentru locatie, dar deja aici cineva imi pune piedica…

    Hai la mai mare si la multi ani si voua pana una alta.

    PS. Sunt singurul care mai rade ca un disperat la cesetele cu vacanta mare ( a se citi alea vechi rau nu manele) ?

Leave a Reply

