Si sa facem o improvizatie special pentru toata lumea

Ne-am intors. La Satu-Mare a fost foarte interesant, caci eram in cadrul festivalului de teatru si ne-a tremurat un pic lenjeria intima sa nu avem cumva o sala de snobi care au venit sa consume cultura, dar am avut noroc. Oameni misto, atmosfera foarte relaxata, sala plina. Dupa show ne-am imbatat cu palinca de visine cu miere pe muzica aproape rock, dar nici alternativa, a unor baieti din Budapesta… ocazie cu care Costel a fost asaltat si luat la dans de o milionara americana la vreo 50 si ceva de ani, despre care am aflat apoi ca nu era atat de milionara pe cat era de unguroaica si beata. Ne-am dezmeticit si am ajuns la Zalau. Acolo a fost mai ciudat, am facut pe o terasa, in frig, cu o lumina pusa pe podea si cu autocare care treceau pe langa. Pana la urma a fost bine, sa zicem🙂

Drumul de intoarcere a fost de o finete rara… am plecat imediat dupa show si am facut 8 ore de la Zalau la Bucuresti cu o masina care se speria in curbe si voma in liniile drepte. Loganul ala ar trebui sa aiba in standard o trapa in podea prin care sa iti poti scoate picioarele ca in Flinstones si sa ajuti masina in depasiri. Dar am ajuns.

Pana una alta, mai prestam si in Bucuresti, deci va asteptam sambata la “Zis si Facut”, show-ul nostru de improvizatie si cantec, la Glendale Art Cafe, de pe la ora 21.00. Daca vreti rezervari, iaca numarul – 0730.615.122 – Stefan. Ne vedem acolo.

Daca vreti stand up, duminica, in Bellagio. Ne vedem si acolo.

Pana atunci, ne vedem pe aici.

8 responses to “Si sa facem o improvizatie special pentru toata lumea

  1. Foarte tare show`ul la Satu Mare, de abia astept sa veniti din nou!

  2. De Baia Mare nimic ?🙂

    • De Baia Mare scrie in postul dinainte… Intamplator tu esti omul fara permis de care era sa scriu dar m-am razgandit? :))

      • Scuze…nu vazusem postul dinainte.
        aaa…nu stiu la ce te referi ” tu esti omul fara permis ” daca te referi la vreo legatura anume…nu cred:)

  3. aveti in plan vreun show prin timisoara in viitorul apropiat?🙂

  4. la Oradea inka se rade ku lacrimi …. tind sa cred ca, voi ati fost acel ”cui” imens pe care oradenii trebuiau sa il fumeze demult. super tari.

  5. eu te-as fi acostat fara palinca, doar cu miere :))

Leave a Reply

