Restecpa

pentru Pitesti. Miercuri seara au fost adunati in Cub.A sub cerul liber al umbrelei aproape 300 de oameni care au indurat 70 de minute de probe de sunet, dupa care au gasit farmecul personal interior sa mai si rada… pe alocuri scotand si cate un sutien. Desene frumoase pe pereti, pustime la altitudinea mentala corecta. Am baut, am glumit, am fumat, am tusit.

In zilele urmatoare ne vedem asa:

* Duminica, 2 august, pe la 22.00 asa, la Bon Ton, in Herastrau, pe Soseaua Nordului. Intrare libera, dar in ceea ce priveste preturile, dupa cum v-am mai avertizat, e singurul bar unde am vazut stand langa barman si un ofiter de credit. Numarul pentru rezervari nu-l am chiar acum, dar daca planuiti sa mergeti acolo inseamna ca aveti destui bani sa platiti pe cineva sa-l afle.

* Marti, 4 august, in Ploiesti, la Irish Pub, show doar cu mine, de pe la un 9 asa, intrarea 20 ron, rezervari la 0753.542.146 sau 0734.379.714.

* Miercuri, 5 august, la Terasa Switch, pe Smardan. Intrarea 20 Ron, revin cu numarul de rezervari.

Ca si treburi care se mai intampla asa, intre timp, sambata avem filmari pentru entry-ul la Grand Spoof de anul asta. Am nascocit iar cu Sector7 si a iesit ceva foarte caterinca, speram sa ne iasa peste peste Zanu’ Camatar si Bodyguarzii Intelectuali (la care am scris intre timp si continuarile, stay tuned pe 220.ro). Avem multa incredere ca o sa castigam si anul asta, de altfel deja strangem mita pentru juriu.

Pana una alta, uitati-va la asta si radeti. Doi baieti fac pe crestinii hardcore si canta mult:

si aici se mira de ce-a mai aparut nou:

10 responses to “Restecpa

  1. Cheers Teo!Tin sa-ti multumesc din nou ca ai suportat si tu la randu tau ”tantaru din boza”,si ne-ai oferit un show de zile mari.Eu si inca o bucata buna de pustani din Cub a te salutam,si te mai asteptam eventual sa colaboram la un stand up unde se pot baga si niste muritori de rand ca mine si multi altii ce-au mai facut niste amatorish’ stand up prin cub.a.As aprecia dumnezeieste criticile tile jedi’ish,oh great one🙂.Cheers din nou,si sper sa ne mai vedem!

  2. salut teo!

    ai apucat sa asculti Kremlin – Intr-o cafenea din Viena? (www.myspace.com/pufuleteinalcool)

  3. Ce se mai aude cu nr de tel la cei de pe smardan? Inca ceva, pe la ce ora e? Eu nu conduc, asa ca n-am cums sa vin acasa dupa 11.

  4. Ai fost genial Teo, ca de fiecare data. Multumim pentru show-ul de buna calitate acordat. Stateam in spatele tipei care si-a dat jos sutienul, era penala tipa :)) .

  5. @dragos: pai dati un semn cand faceti open mic si poate apar daca nu am show.
    @cata: showul o sa inceapa pe la 10 si dureaza cel putin 1 ora jumate…
    @ivan: da, am ascultat… cred ca esti singurul MC de la noi care a reusit sa abordeze violul anal dintr-o perspectiva optimista😀
    @alin: multam. cat despre ea, ce sa-i faci, fiecare adauga farmec cum poate🙂

  6. hei teo! krem aici….daca ai chef si de ceva energic trip prost agitatzie maxim gen uau, ce?, asculta Yellow Revin aici:

    http://www.myspace.com/pufuleteinalcool

    p00000p!!:)))

  7. nu multi folosesc “restecpa”…ma mir ca il vad si in alta parte…

  8. da ma, am scos sutienu si degeaba
    nu mai ai emisiunea
    teapa

  9. nu conteaza ca m-au muscat tantarii, nu conteaza ca mi-a trecut efectul de la joint, nu conteaza ca am ascultat o proasta penala facandu-se de ras si care se credea amuzanta conteaza ca te-am vazut, te- am ascultat si am ras de m-au durut obrajii:))
    foarte tare coaie:d

  10. Buna

    vroiam sa te intreb cand dai un show prin Brasov sau Sf.Gheorghe ?

    [si ca esti penal..prea tare :)]

Leave a Reply

