Un film mic despre cuvinte mari

sau “In cautarea lu’ Malone Nenorocitul”

22 responses to “Un film mic despre cuvinte mari

  1. Pingback: Mai spune ceva… « Eko

  2. nu reusesc sa pun clipuri de pe vimeo pe cacatu asta de wordpress…tu cum ai facut?

  3. titlul filmului este “In cautarea lui Malone MUISTUL”, nu “nenorocitul” si mi se pare mega ironic faptul ca inlocuiesti exact cuvantul cheie cu unul mai “user friendly”. Ai inteles exact esenta filmuletului.

    ….. NOT

  4. @AdouaLitera cred ca tu nu ai inteles ce a vrut sa zica daca te uiti la clip e foarte simplu sa ati dai seama cum ce cheama defapt clipul treaba cu ”nenorocitul” e defapt o aluzie fina =/

  5. =)) emm scuze de scris …sper ca se intelege

  6. Nu inteleg ce cauta Puya in video totusi. Este un cocalar in ultimul timp. In videoclipurile lui zice ca este impotriva cocalarimii, dar restul melodiilor sale de pe album zici ca sunt manele.

  7. in pula mea:))

  8. Foarte tare clipul. Imi place ce zice Radu (bloggerul). Toti au o mare si perfecta dreptate.

  9. Un extraordinar film de scurt metraj despre libertatea de exprimare si efectele ei atunci cand ea este reprimata. Felicitari celui care s-a gandit la acest proiect.

    P.S. M-am uitat la presedintele CNA si m-am gandit dincolo de cuvinte ca omul asta n-o mai duce mult. Aveam senzatia mereu ca e bolnav cand aparea in cadru. Meseria asta omoara pe oricine.

  10. e misto rau – si bine incheiat de gheorghe

  11. Pingback: malone muistu’ | andrei ruse

  12. nu ma asteptam sa-mi placa opiniile lui andrei gheorghe..dar ele dau aproape tot farmecul clipului.. prea jmecher.

  13. Pingback: Malone Muistu’(preluare) « Blogul unei proaste…

  14. Genial articol video. Chiar merita vazut, si au dreptate oamenii astia: nu va mai ascundeti dupa deget!, ca la un moment dat fiecare dintre noi foloseste un “in pula mea” … 🙂

  15. sincer nu am mai ascultat un interviu atat de bun de foarte mult timp
    multumesc

  16. who needs actions when you got words?

  17. Da, foarte bun filmuletu`, argumente de la oameni culti, nota 10.
    O singura nelamurire: CE PULA MEA CAUTA PUYA PRINTRE TOTI OAMENII ASTIA ?

  18. bravo, il combati pe puya folosind exact limbajul lui. “toti oamenii astia culti, nota 10” – vorba ta, apara un drept intr-adevar cu argumente intelectuale si profunde, dar puya este singurul natural si singurul in elementul lui – in sensul ca tema filmului este insusi vocabularul sau. mai extrem decat el este doar ERPS, o manifestare vie a libertatii, care nici macar nu are nevoie sa se autojustifice. oricum, mi se pare ca intr-adevar nu ai cum sa intelegi filmul si in acelasi timp sa renegi nu pe puya, ci aparitia lui puya.

  19. foarte bun interviu. tare.
    asta e limba, sa nu fim falsi in proteste pentru libertate si pe de alta parte sa zicem ca cuvintele *astea* trebuie interzise. libertatea inseamna sa iesi din norme.
    genial !

Leave a comment