O lansare marunta

13 responses to “O lansare marunta

  1. Suna promitator!Congrags si will be there :).Scuze pentru offtopic iar teo,dar am mai intrebat si in postu’ anterior…Mai exista seara pentru amatori in 99?Mi-as lua inima in dinti sa incerc iar,dupa palmele geniale primite in pitesti…

  2. Nu cred ca are o mare importanta parerea mea – si prin asta nu incerc sa ma victimizez, dar pana si eu consider ca nu am varsta si maturitatea necesara sa judec un om – insa de cate ori te-am vazut pe la show-uri, am ramas profund impresionata. Nu numai de faptul ca mesajele tale sunt disimulate in amuzament si prin metoda asta – cred eu – sunt receptate mai rapid, dar si de inteligenta de care dai dovada.
    P.S: Picii de 15 ani au voie in club 99?:)

  3. Vreti ca blogul dumneavoastra sa arate mai bine si sa atraga mai multi cititori? Nimic mai simplu. In mai putin de doua saptamani veti avea un site la cheie. Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mail la: site_brasov@yahoo.com si sa ne spuneti ce fel de asteptari aveti. De restul ne ocupam noi!

  4. Man ce dracu mah nu mai scri nik :))

  5. Salut,te rog spunemi si mie ce parere ai despre Katt Williams.

  6. La multi ani Teo !

  7. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  8. Salut Teo, este prima data cand postez pe un blog, motivul pt care o fac este ca…incerc sa dau de voi si nu reusesc. Am si eu un pub in Ploiesti si as vrea sa veniti si la mine sa facem intr`o seara stand up…am incercat pe site`ul de la deko, am sunat, am trimis mail si nu am primit nici un raspuns. Speram sa ma poti ajuta cumva….burry_razvan@yahoo.com este adresa mea de mail sau nr, meu de tel 0721823606.

  9. S-a vazut ca in seara asta ai fost prastie, ca moral.
    Te-ai luat de fete nu in modu’ “misogin”, ci de parca ai fi fost unu’ de la tara care isi bate nevasta. Nu ma refer la mod, ci la ura exprimata.
    Pareai ca ai fost atins rau de tot ca te-a facut drogat, decat ca toata amintirea aceea cu oul. Si stiam gluma, si tineam minte ca o povesteai ca ai fost cu prietena, un element foarte important(nu pentru gluma, ci pentru a observa ce mai era pe sufletu’ tau).
    S-a vazut ca te-ai simtit fucked-up rau de tot de chestia ca ai atins o varsta la care majoritatea se vad batrani deja si de faptu’ ca iti lipsesc niste elemente din viata.

  10. @cata, vezi cai verzi pe pereti, bre, si nu e herghelia mea 😉

  11. Pe 14 decembrie o să veniti in Galati ? Am nevoie de mai multe detalii (unde , când , sau un site de unde pot sa gasesc un numar de telefon pentru rezervari . ) Mulţumesc

  12. La multi ani, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii, impliniri si tot ceea ce va doriti. La multi (b)ani.

  13. La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

Leave a comment