Pe unde ne vedem zilele astea

Vineri seara, de la 22.00, in Deko. E al treilea ultimul show pe care il facem acolo, in sensul ca am inchis cafeneaua deja de vreo doua ori, dar daca s-au tot adunat rezervari am tot redeschis-o. De data asta, e finita la comedia, e chiar ultimul show pe vara asta, pe anul asta si ultimul show facut vreodata acolo. Cafe Deko se inchide definitiv si noi ne vedem din toamna in zona Lipscani, pe strada Smardan, deasupra la Arcade Cafe, pe langa Suburbia, in Cafe Deko 2.

Sambata avem show in Teatrul de Vara din Mamaia, de la ora 21.30. Daca sunteti prin zona si nu e nici un DJ hot si creizi la care trebuie sa ajungem, fata, altfel suntem de rasul haifaivului… ne vedem acolo.

Si ca mic snic priviu, weekend-ul viitor, sambata adica, suntem in Vama Veche, in Club Gulag, fost Club A, stiti voi unde. Daca nu stiti, probabil nu o sa fiti acolo.

Neah, gata cu reclama, urmatorul post sper sa fie si cu ceva caterinca. Sau oarescum umoristic. Sau macar din capitolul “da, frate, asa e!”

PS: Nu cred ca mai trebuie sa scriu treaz pe blog, nu am absolut nici o urma de haz. Nu ca as avea in rest, dar daca sunt broken in the mouth macar ma amuz eu pe mine 😀

4 responses to “Pe unde ne vedem zilele astea

  1. Prin Costinesti nu veniti intre 8 si 15 iulie? 😀

  2. Teo, eu am vro` 15 ani. Se pot filma toate show-urile voastre si apoi puse pe youtube/trilulilu/(other shit) ? De ce iti cer, sau mai bine va cer, pentru ca sunt un mare fun al stand-up-urilor din Romania si pentru ca ai mei nu ma lasa sa vin la mama dracu in nu-stiu-ce-club.

    Cu respect,
    Cocktail

  3. Pingback: Cine canta sau e amator de karaoke pe aici? - Page 2 - Forum

  4. Mda… si totusi pozele alea de le-am facut cu voi cand ati fost in mamaia nu s-au salvat :-l

Leave a comment