Stand up charity in Club A

In acest sezon al bucuriei, in care lumina extazului de a darui ne umple sufletele cu o aura de bunatate si candoare De Craciun, am zis sa facem si noi o fapta buna. Si am facut doua.

Una s-a intamplat miercuri. Cealalta se intampla azi.

Diseara, pe la orele 20.30 trecute fix, dam drumu la Stand up charity in Club A, un show de stand up in care toti banii adunati merg catre Centrul de Plasament Orhideea.

Din nou, daca vreti sa faceti o fapta buna care sa nu doara, dati o fuga pana in Club A si platiti biletul. Poate ramaneti si la show, cine stie?! 😀

19 responses to “Stand up charity in Club A

  1. detalii? se fac rezervari? cine urca pe scena?voi aia 3 sau si altii

  2. si cat costa biletul?

  3. costa 15 RON biletul ..de rezervari insa nu se stie .. daca veniti putin mai devreme sa ocupati masa e ok 🙂

  4. Felicitari pentru seara asta, in special pentru finalul pe “silent”. Complimente corzilor tale vocale. Au vibrat de rasu’ lumii :p
    Blondele aplauda!

  5. salut! in primul rand felicitari pentru spectacol atat tie cat si trupei. A fost bestial:)) am urcat articol pe Zdaf http://zdaf.ro/StandUp-Charity-in-Club-A-cu-Trupa-Deko.html
    despre asta seara si cateva poze. Daca mai vrei poze cu voi de astazi lasa-mi un mail pe adresa aceasta si zi-mi unde sa le trimit. Multumim pentru contributia majora la realizarea acestui eveniment!

  6. Foarte tare a iesit evenimentul! Bravo baieti!!!! E frumos sa vezi ca inca se mai fac gesturi cum ati facut voi pentru acei copii. 😀

  7. E clar offtopic, dar… La mulţi ani !

  8. Pingback: Ce-ai face dacă nu ţi-ar fi frică? at bucurenci.ro

  9. felicitari!!!
    azi te-am descoperit
    pe cand in Cluj?

  10. Chiar…pe când în Cluj? Uite, ai deja două bilete rezervate… 😉

  11. pe cand la sighiu?sniff sniff

  12. las domle sighiu
    in cluj vrem
    pana vrem

  13. hai nu va mai certati,e destul Teo pt toata lumea…si totusi,pe cand o duda ceva la SIBIU:D…?

  14. Super show’ul frate.
    RESPECT

  15. Bubulina Gospodina

    Am fost si eu la Club A 🙂 …..si da……Foarte tari sunteti frate 😀

  16. Sustin si eu intrebarea, cand la Cluj?

  17. ma vad nevoita sa ma deplasez pana la cluj ca vad ca nu sustine nimeni sibiuuuu…deci,pe cand la cluj?

  18. si mie mi.a placut super mult in club a

  19. lol… chiar asta vroiam sa intreb si eu… Prin Cluj cand treceti? 😀

Leave a comment