“Dupa Bloguri” si Bacau

Deci cum ar veni una buna, una rea.

Aia buna e ca duminica, de la ora 23.30, puteti sa vedeti pe Realitatea prima emisiune cu si despre bloguri de pe la noi, prezentata de mine. Iaca si promo-ul pentru net:

Din cate se pare, baietii de la Iutub urasc tatele pentru ca mamele lor nu le-au dat decat biberon, asa ca mai dau jos de pe site obscenitatile astea sub forma primelor distribuitoare de hrana ale omului. Caz in care exista si o varianta pe Trilulilu aici. Trilulilu likes titties, so we like Trilulilu 😀

Site-ul oficial al emisiunii este www.dupabloguri.ro iar acolo puteti vedea clipul daca si Trilulilu goes gay.

Vestea mai proasta e ca s-a anulat show-ul de la Bacau de pe 12 Aprilie, din motive care nu tin de noi. Pe 12 vom fi in Belagio, in Bucuresti, iar la Bacau ajungem din nou peste vreo luna.

Deci, nu?

22 responses to ““Dupa Bloguri” si Bacau

  1. Azi maine ti-l sterge YouTube pentru nudistele alea 🙂 …am urcat eu (dupa niste chinuri) varianta cenzurata.

    www . youtube . com watch?v = rUHDrv7w9ag

    N-ar trebui sa mi-l mai stearga din nou… poti sa-l inlocuiesti dar daca te pot ruga ceva, nu-l “clona”, lasa-i linkul catre al meu.

  2. Adica si mie mi l-au sters dupa cateva ore. Si chinuri nu am avut cu urcatul clipului ci cu cenzurarea lui 🙂

    Scuze pentru double-post dar nu vad cum pot edita ce am scris anterior… poti baga bucata asta in celalalt si sa o stergi apoi, daca te deranjeaza.

    p.s. Buna treaba! Succes de pe acum si sa nu te corupa aia pe acolo. Nu ne place un Teo prea “comercial” 😀

  3. Pune embed de pe trilu ca ala merge 😉

  4. rezumat, e vorba de breath versus boobs.
    youtube nu are nimic cu sanii cata vreme afisarea lor nu duce la browsing cu o singura mana.
    par example:

    esti in continuare de parere ca youtube te-a tratat incorect?

  5. Bogdan: Youtube n-are nimic cu sanii naspa. Aia misto ii sterge.

  6. Cum sa nu aveti clovn?
    Nu il aveti pe Costel !

    Bafta in continuare.

  7. Foarte misto clipul. Costel e la inaltime 😀
    Am sa urmaresc pe cat posibil emisiunea – promite sa fie timp folosit intr-un mod pozitiv. We’ll see 😛
    Cheers!

  8. Deja l-au scos de pe YouTube. Naspa ! Deci , we love trilulilu ! Oricum , super buna ideea . Felicitari !

  9. sooper tare frate…ma bucur ca o sa fii un fel de antemergator al ,,blogerrilor cu fata lipita de geam,, …eu inca sunt mic de abia am patruns in blogosfera…

  10. http://www.youtube.com/watch?v=x3hss2YORmc in cazul in care ai nevoie l`am gasit :-??

  11. teo , pot sa te intreb un lucru? sunt admirator al trupelor de stand up din romania. ma uit la toate pe net si citesc siteurile sau blogurile lor. insa exista o mica problema. chestia cu “DUPA BLOGURI” nu cumva ai luat-o de la trupa de stand up comedy Spitalu9? (repet, nu e repros), dar am vazut acum 4 luni ca acolo la ei pe blog exista chiar titlu de articol “DUPA BLOGURILE GRI” iar ei spun ca va fi in “in curand pe monitoare”. sa inteleg ca faceti impreuna, deko cu spitalu9? e prea mare asemenarea. sper ca nu ai “furat”. in fine. astept raspuns. merci!

  12. @laur

    Baietii de la spitalul 9 nu sunt implicati in emisiune. Cat despre jocul de cuvinte, ideea titlului nu imi apartine, o emisiune nu e realizata doar de prezentator 🙂

  13. altfel nu se uita nimeni daca nu apar 2 perechid e tzatze (hai ca aveti incredere in voi)

  14. pt bogdan … sau http://www.youtube.com/watch?v=fvvpVVQGUtc da de… il considera in scop EDUCATIOaNAL

  15. la multi ani viorel.la multi ani si pentru narcis.
    toate cele bune.

  16. @JDC pai, nu e in scop educational?

  17. Mie nu prea mi-a placut emisiunea. Imi place stand-up-ul si strain si romanesc, si mai ales Trupa deko, dar Dupa bloguri mi s-a parut ca n-a avut nici un haz. Oricum o sa-i mai dau o sansa duminica viitoare. A, stai ca atunci e Pastele…:-)

  18. Vere ati fost superbi in seara asta. In foc, va admir!
    Sa veniti mai des prin Play.
    ps. nu numai pt show ci pt o bere!:))

    Dana:))

  19. Am o fetita de 9 ani si uneori mai intra pe youtube. Nu mi-ar placea sa gaseasca clipul asta al vostru acolo. Sa nu ma intelegeti gresit, pe mine m-a distrat clipul, dar totusi, nu l-as arata copilului. ;o)

  20. sunteti tari! mai ales Costel 😉

  21. Intrebare, n-are legatura cu videoclipul, care e reusit desi e mai smecher ala cu nota 5=))=)), la ramnicu valcea cand mai veniti?:)

  22. ok…stiu ca am name de cocalar :)) ma rog chiar daca nu sunt sau … cine stie=)) …. oricum nu aveam idee ce sa pun.Sunteti foarte tari,teo esti the best…chiar imi pare rau ca nu mai sunteti in tnb…la cafe deko.Pacat…sper doar sa continuati sa apareti pe oriunde aveti ocazia… ca sa va putem vedea dreacu undeva sa ne pisam pe noi de ras ca a doua zi sa luam de la capat cu o saptamana “sublima” care se repeta la nesfarsit … cam asta e ideea.You’re the man ! bafta in continuare!

Leave a comment