S-inc-o data, mai flacai! Si fete! Si femei mature… impreuna cu sotii lor. Sau nu.

Am avut o zi de pauza dupa vreo doua saptamani pline, asa ca m-am relaxat ca tot omu’ ducandu-ma la show la Aristocratii in Glendale… ma rog, cand zic tot omu’, ma refer la cei 12 oameni din sala, adica 13 jumatate daca pun la socoteala si pe mine impreuna cu jumatatea mea mai buna 😀

Mi-a placut de-am ras.  Foarte tare, am vazut un Toma care se lasa dus de val cand trebuie pe glumele care ii sunt aproape de suflet, un Sergiu care a schimbat macazul si acum e mult mai descriptiv si larg in acoperire, precum si un Radu care a fost extrem de coerent, sincer si, cum ar zice americanii, “on the money” 🙂

De vazut, mai ales daca sunteti in stare sa va deschideti mintea. Aristocratii ruleaza.

Acum, de maine o luam de la capat, programul pe urmatoarele doua saptamani e cam asa:

17 februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Casa Warsteiner, Militari, ora 21.00 – consumatie 35 lei

18 februarie – Show de improvizatie “Zis si Facut” cu Trupa Deko, Suzi si Micutu’, ora 21.00 – Cafe Deko – bilet 25 lei

19 februarie – Stand up comedy cu Costel si Teo – Glendale Art Cafe  Cotroceni, ora 21.00  – bilet 20 lei

20  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 20.00 – bilet 25 lei

20  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 23.00 – bilet 25 lei

21  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 20.00 – bilet 25 lei

21  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 23.00 – bilet 25 lei

22 februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Club Bellagio, Bucuresti, ora 20.00

24 februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Casa Warsteiner, Militari, ora 21.00 – consumatie 35 lei

25 februarie –  Show de improvizatie “Zis si Facut” cu Trupa Deko, Suzi si Micutu’, ora 21.00 – Cafe Deko – bilet 25 lei

26 februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Club Extrem, Focsani, ora 21.00 – bilet 10 lei din cate stiu

27  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 20.00 – bilet 25 lei

27  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 23.00 – bilet 25 lei

28  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 20.00 – bilet 25 lei

28  februarie – Stand up comedy Trupa Deko – Cafe Deko, ora 23.00 – bilet 25 lei

Ne vedem acolo, oriunde ati fi.

43 responses to “S-inc-o data, mai flacai! Si fete! Si femei mature… impreuna cu sotii lor. Sau nu.

  1. frate,mai usor cu munca…poate va scot romanii afara din tara:))

  2. Superblog! Am senzația c-ai putea râde si in locul meu 😀

    funfunfun

  3. pe 22 in club Bellagio. frate as fi vrut sa vin… dar in Bellagio??? de cat trebuie sa consum de 1000 de lei? Sau Å£i-ai schimbat targetul? eu stau prin tei si pe la Bellagio am văzut doar pitzi si bastani cu o pigmentaÅ£ie a pielii mai închisă.

  4. dar prin restul tarii nu faceti si voi cateva vizite?
    de exemplu prin Iasi nu ajungeti?

  5. salutare..! poti sa pui si tu pe blog te rog… sau sa-mi trimiti pe email.. viitoarele spectacole.. cam pe unde le aveti? si la ce ora?ma refer sa stiu din timp pt rzervari.. mai exista spectacole sambata la cafe deko? ms frumos.. multa bafta !

  6. frate, poate sunteti voi profesionisti dar totusi, pana mea, e prea scump biletul, 25 lei pur si simplu prea mult, am vazut in club A unde ati facut si voi, stand up comedy cu intrarea 5 lei si chiar nu pot sa spun ca a fost de incepatori, deci preturile sunt exagerate la voi, nu va spun eu cat ar trebui sa fie biletul, dar mi se pare ca ati sarit prea repede la un pret asa mare

  7. @bozgoru
    dupa cum vezi si in lista de show-uri pe care am pus-o mai sus, sambata avem doua show-uri in Deko, unul de la 20.00 si unul de la 23.00

    @alex
    te inteleg, dar pretul biletelor in Cafe Deko nu e stabilit de noi, ci de Dan Chisu, care e patronul locului.

  8. stiu ca n-are treaba cu continutul …dar am o rugaminte;;)
    faceti un program despre cipurile pasaport? va roooog

  9. buey!!!deci esti ” criminal”!!!Nu am fost niciodata in Deko sa te vad “live” dar,m-am uitat la tot ce e pe youtube cu tine…Pe 28 vin clar!!!Nici nu stiam ca ai blog:D Un prieten mi-a dat link-ul in seara asta!
    Te pup!
    Tine-o tot asa!!!
    Esti tareeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

  10. Salut,

    Trebuie rezervare/tinuta obligatorie/consumatie minima in Belaggio ca sa stau si eu jos daca vin?

    Mersi.

  11. mersi.. sorry aveam impresia ca datele acelea trecusera deja 🙂 bafta multa in continuare !

  12. @ avionaru

    nu am nici cea mai vaga idee cum sta treaba in bellagio… am zis sa facem un experiment, si nu stim inca daca e reusit sau nu, deci daca vii, te risti… e ca in orice loc unde facem prima data.

  13. pana la urma nu am mai riscat 😀 – cum a fost?

  14. @avionaru
    incredibil, dar nimic din ce ne asteptam:
    – intrarea 10 lei
    – bautura la pret de achizitie, adica red bull la 6 lei, tequilla la 5 lei… mai ieftin decat studenteste.

    Locul nu e perfect pentru stand up, adica lumea e un pic departe de scena si e mai greu de mentinut nivelul de energie… dar in rest, super misto.

    Si din nou ciudat, dar foarte putina fauna de club, mai ales ca duminica seara in Bellagio e Staff Party, adica petrecere pentru oamenii care lucreaza prin diverse baruri in restul saptamanii.

    Una peste alta, bine.

  15. va astept la focsani!:D nu mai am rabdare … :))

  16. As vrea sa stiu si eu.. in Focsani…de unde luam biletele ? abia astept joi ..succes

  17. Si …da …e 10 lei biletul .

  18. Unde pot sa fac si eu o rezervare pt 27.02.2009 vineri seara, la 23:00?

  19. Diseara in Focsani. O sa fiu si eu acolo. Luati-va putin de cocalari, poate ies din sala:)).

  20. azi aveti doua spectacole consecutive? puteti? 😀

  21. Te rog pune programul trupei deko si pe luna martie, macar pentru prima saptamana.

  22. Super în Focșani 🙂 !trebuia cineva sa`l cumințească pe cocalarul acela.Felicitări și mult succes în continuare !

  23. Cat de des schimbati show-ul?
    Adica daca merg acum si mai ma duc si in 2 saptamani, vor fi aceleasi glume?

  24. Pune si tu te rog programul pentru saptamana asta macar…

  25. cand aveti spectacol in Constanta. rog raspuns. pls

  26. trm si mie p e-mail va rog ink o dat k nu mere.pls

  27. pe la Oradea nu ajungeti ?

  28. ma baieti, ce drq ati facut la glandale de nu mai veniti? era perfect. serios , mai posteaza si tu un program pt luna martie

  29. salut…dar la ploiesti cand veniti??:D

  30. Un program ceva pentru luna martie se poate?:D

  31. Teo, veniti cumva la Galati, pe 22 martie in Club Planet?
    Am vazut intr-o revista locala, Explore Magazin!

  32. salut! hai sa facem link exchange! caterink
    vreau sa castikg bani multi cu blogareala
    si ma poti ajuta
    merci, pup

  33. te-am vazut pe 28 februarie la cafe deko. te rog sa postezi si viitoarele spectacole. in casa warsteiner mai aveti show-uri? daca da, cand?

  34. scuze ca intervin asa sec,dar ma obsedeaza o chestie.

    te rog,zi`mi ce naiba ai zis de la 2:55 incolo
    “satana o data, […]de 4 ori ,cel putin.
    :))
    scuze

  35. realizez ca`i un nume,dar nu inteleg :))

  36. rocosii fedii=)):P

  37. asa,ca sa se stie,eu nu is autoru,hotarat lucru,is un om comun da ma cheama tot Teo,eu ce sa fac?

  38. Salut
    V-am prins in 14 martie la DEKO .. si vreau sa va felicit ..sunteti si mai tari in real time .. si m-a distrat ce ati facut dupa ce s-a terminat showu .. sunteti cool-shit-lolipop.
    Bafta in continuare.

  39. Salut vroiam sa te intreb cand vei anunta programul viitor? Ca a cam trecut februarie 😀

  40. am auzit ceva de sambata asta.. posteaza programu

  41. supe tare… cand mai veniti prin bacau as vrea sa ma anunti si pe mine… daca vrei baga ID-ul adynamo_89 sa ma anunti… merci mult si bafta in cotinuare… sunteti cei mai tari

  42. mathei_stelistu – da-mi add..si imi zici si mie,te rog cand vii in Iasi

Leave a comment