Berevoiti a raspunde?

In primul rand, multam pentru toate raspunsurile de la postul anterior. E minunat sa vezi ca nu doar scrii cuvinte in monitor, ci ele chiar ajung la cineva care se osteneste sa scrie la randu-i cuvinte in monitor.

Pana ajung insa la toate raspunsurile pe care mi le-ati dat, hai sa o luam de la bere incoace. Dupa cum ziceam, sunt implicat impreuna cu niste oameni foarte misto – d’alde Bobby Voicu, Exarhu, Chinezu, Radu Gabriel, Sergiu, Grasu XXL, Busu, Adrian Georgescu, Negrea si Ciubotaru intr-o campanie online a berii Ciuc impreuna cu colegul de echipa, omul si mai misto Adi Hadean – si sa stai linistit Adi, la noi, aici in sud, “misto” e de bine, e un fel de “fain” care prefera shaorma unui kurtocs kalacs. Sa stea linistiti si oamenii din sud, Kurtocs Kalacs e ca o shaorma goala, groasa si foarte dulce.

Pana una alta, ce vreau sa va intreb, pentru ca toata discutia in campanie este despre bere si motivele pentru care o bea omul cu gura, este de ce nu beti alte bauturi? Ma intereseaza ce motive ati avea ca sa nu beti vin, tuica, palinca, whiskey sau votca atunci cand va intalniti cu prietenii sau cand va uitati de unii singuri la televizor. Stiu ca unii dintre voi chiar asta beti, si va inteleg, pana si eu stau mai mult cu increderea in transparenta de Rusia cand vine vorba de baut pana dimineata, dar imi trebuie totusi niste motive pentru care nu e ok sa bei tarie sau vin, din experienta voastra.

Hai cu parerea, ca doar sunteti romani:

15 responses to “Berevoiti a raspunde?

  1. Pai, cand vrei sa iesi sa bei ceva cu prietenii in oras zici “hai la o bere!”, nu poti sa zici “hai la un vin” sau “hai la o palinca”. Asta ar fi unu la mana. Si doi la mana, te racoreste! Este mai buna decat apa! Este esenta vietii! Dumnezeu cand a creat apa si oceanele, a gresit! Trebuia sa creeze direct berea. Iti dai seama cum era sa ne scaldam in bere? Manelistii nu mai aveau nevoie de gel sa-si faca tepi in cap, foloseau berea! Noi, cu totii, ne “purificam” nu numai pe corp, ci si in interior! Singura parte proasta este ca numarul deceselor soldate cu inec ar fi crescut enorm. Insa, oamenii mureau fericiti. Inecati cu bere. 🙂 Bere = placere!

  2. @alin bine, bre, inteleg. dar exact asta nu te intrebam – ma intereseaza de ce nu bei altceva, ca oda berii e subinteleasa 😀

  3. Coma alcolica de gradul 3! De atunci beau doar apa maltuita,nu mah ating de alte kerosenuri grele,decat atunci cand mah imbat prea tare de la bere si uit ca nu e zen sa mah ating de altceva.

  4. Cand eram mai micut, beam anumite tipuri de alcool pentru a epata. Sa fie stcluta mai scumpa, sa arate mai frumos, sa fie mai de import, mai speciala, mai asa.

    Acum, beau strict pentru gust, insa multi prefera o bere mai trendy in locul uneia mai gustoase.

    Motivele pentru care beau bere in locul altor bauturi, nu stiu sigur. E mai simpla, mai facila, aproape ca nu zici ca e bautura alcoolica. Beau bere mai degraba cand ma duc la vorba sau la socializare in timpul saptamanii, daca ma duc la un chef prefer sa beau ceva mai tare…

  5. Hmmm… adica sa zicem de rau de celelalte bauturi, ca de bine te descurci tu cu berea :-))
    Pai vinul mie personal imi face rau daca il beau sistematic si consistent, e bun doar la masa, si cu masura. Taria e minunata, e mirobolanta de-a dreptul, dar daca amestec cateodata si cola, si 2-3 feluri (eufemistic si virtual vorbind) de alte tarii sau sucuri (ne)naturale verzi, stomacul meu se crispeaza si isi varsa necazul prin tot felul de mecanisme…
    Palinca, tuica si alte traditionale (ale cui, asta e discutabil) sunt bune tot asa, la masa, sau dimineata inainte sa plec la colindat prin nameti in costum popular, in Maramu’ (dar nu numai).
    Si ramane berea… care te imbata usor, fara sa simti aproape, te ia asa prieteneste de umar si cand sa te trezesti, nu mai poti sa ii scapi din mreje. Adica e persistenta. Si cu efecte durabile. Depinde care sunt alea de la om la persoana.
    Dar stiam un banc cu diferenta intre bere si pipi e de 5 minute. Asa ca putem sa o luam de la capat :-))

    [off-topic] Nu ai ceva instrument de cautare pe blog? in afara de multa rabdare si Ctrl+F :-))

  6. Subcriu la cele spuse mai sus, beau bere pentru ca este o bautura slab alcoolizata.
    Un alt motiv ar fi ca se produce natural (cel putin asa ar trebui sa fie), spre deosebire de bauturile “naturale” cu 0.5% fruct (chiar imi aduc aminte la un show de-al tau ca ai zis ceva de astfel de racoritoare).
    Buatorilor de tuica, palinca, whiskey sau votca daca le dai bere iti vor zice ca-ti bati joc de ei.
    Iar vin beau mai rar pt ca este mai scump.

  7. Pai pentru ca berea e mai fair ca celelalte bauturi. Jaeger-ul e demential la gust dar te parasuteaza in iad mai repede ca dinamita, si te deshidrateaza de moarte, vodka daca nu e de cea mai buna calitate (si chiar si asa) iti face ficatul sa creada ca ai ceva personal cu el, vinul e mai de ocazie si mai stilat, wiskey si restul bauturilor tari se beau pana dimineata mai usor si daca ai destui bani. Berea e buna, hidratanta, are grija de rinichi si e blanda cu ficatul, nu te imbata pana la coma si e de foooarte multe feluri.

  8. Can’t believe the dude’s alive! Welcome back, we missed you!
    Avand in vedere ca lucrez cu o companie producatoare de bere [nu conteaza care], mi s-a cam luat. Am baut o vreme, dar nu mi-a placut, chiar daca ma rezumam la gama premium [in ideea ca e facuta mai cu cap].
    Prefer sa beau un whiskey, de preferat single malt. Ultima victima este un Glen Rogers de 12 ani – excelenta licoare, dar regula de baza e sa nu le amesteci. Am baut cam singur sticla asta, intr-o seara. 5 ore de somn si am plecat la munca fara nici un stress.
    @Cristina, vorba’ lu’ Dave Attell: “A commercial for Jägermeister: A guy, comes out of a hedge. He’s covered in mud and blood. He’s holding one high heeled shoe. Did I just eat a hooker? Jager” – that should explain it 🙂

  9. Imi place pentru ca e ieftina si isi face treaba.

  10. 1.alcool putin => stai mai mult timp treaz , poti sa te distrezi mai mult timp
    2.racoritoare=> nu poti trece o vara fara
    3. ca si fumatul devine un viciu, simti nevoia gustului amar, de unde rezulta faptul ca o bem si iarna cand e frig.( prin viciu nu ma refer ca da dependenta , ci ca refuzi sa bei altceva cand poti bea bere).

  11. nu beau vin de ex cand ies in oras pentru ca mi se pare ca trebuie sa ai un set up mai deosebit pentru a consuma vin, o ..ocazie. pentru bere nu iti trebuie un motiv. desi se spune ca fetele prefera mai mult vinul (sau mai nou taria) in detrimentul berii, eu nu pot spune ca fac parte din categoria asta. imi place berea. punct. toate tariile ma ard pe gat si imi provoaca sete maxima, pe care tot cu bere o potolesc in final :)) Jägerul, chiar daca e digestiv, mie nu mi se pare deloc…ingerabil. Parca beau carmol. Cu berea poti sa take it easy, cu celelalte nu prea, iar mie una imi place mai mult “calatoria” decat “destinatia” unde te duce alcoolul in exces.

  12. nu mai beau nimic altceva decat bere pentru ca ultima oara cand am baut wiskey m-am imbatat crancen si nu mi-a fost deloc bine

  13. Nu sunt fan Ciuc, insa am mai iesit la o bere cu prietenii si mi-am luat Ciuc. E ok. Si da, cand iesi cu baietii, la o bere..sau mai multe ramane, vin..depinde de ocazie, whiskey, doar daca ies cu un amic foarte bun.

  14. Eu sunt genul care prefera vinul, dar cum a spus cineva mai sus, pentru vin parca ai nevoie de o ocazie speciala. Imi place berea pentru ca o poti consuma atunci cand vrei sa te relaxezi putin, dar nu sa BEI in adevaratul sens al cuvantului.Plus ca nimic nu se compara cu senzatia unei beri reci vara.. 🙂

Leave a comment