Brasov si brasoave

Cu intarziere, dar mai bine asa decat dupa aia, azi ne vedem in Tequilla la Brasov, pe la ora 21.00. Facem acolo pentru prima data “Zis si Facut!”, care e show-ul de improvizatie in formula eu, Costel, Vio, Suzi si Micutu’… se fac scene de teatru, povesti si cantece improvizate 100% o data si gata, pe baza sugestiilor din public. Deci ne vedem acolo.

Pe langa asta, vroiam sa cuget un pic.

Intr-o saptamana implinesc 5 ani de cand m-am apucat sa fac stand up. De atunci pana acum s-au intamplat multe – am facut aproape o mie de show-uri, am umblat prin tara, am cunoscut oameni misto, mi-am facut prieteni si mi-am luat cateva tone de carne in frigider pe net. Am ras, am baut, am fumat si am produs material. Am dat drumul la material pe net, l-am zis live si din nou am luat-o de la capat cu facutul de prieteni si stocatul de carne in frigider. M-am certat cu niscaiv colegi de bransa, am trecut peste si probabil o sa ma cert din nou cu ei. Mi-am dat seama ca mi-am gasit un drum in viata, o pasiune si o meserie. M-a lovit realizarea faptului ca in anii astia au fost cateva zeci de mii de oameni care ne-au vazut, ne-au placut sau ne-au urat, ne-au imbratisat sau ne-au felicitat, ne-au dat de baut sau ne-au aruncat priviri piezise.

Mai putin conteaza exact ce s-a intamplat, conteaza ca s-a intamplat.

Si desi pare penibil, ma bucura sa vad ca dupa toti anii astia, un castig enorm este ca noi toti cei care muncim pe ogorul stand up-ului am impus o forma de exprimare care ajuns sa fie mainstream. Adica o face pana si Guta la TV.

Penal? Da. Jenant? Absolut!

Singurul lucru bun e ca forma a fost validata de mainstream. Doamne ajuta, poate acum o sa apara si vreunul care o face bine si pe bune. Pana atunci, bravo Guta, pentru toate motivele pe care nici nu le banuiesti.

Pe de alta parte, textul ii apartine lui Doru Octavian Dumitru.

Apropo de asta, imi vin mii de comentarii in varful degetelor, dar o sa ma abtin. O sa va zic doar ca am vaga si dubioasa impresie ca imi place mai mult de Guta decat de Doru, nu de alta, dar cred ca Guta e mai sincer in ce face. Nu sunt invidios pe Doru, la fel cum motorul cu ardere interna nu are motive de invidie la adresa motorului cu aburi… fiecare apartine unei epoci, si atata timp cat fondul de pensii inghite cat inghite din impozitele pe salarii, Doru nu o sa duca lipsa de fani.

Totusi, sa scrii pentru altcineva e greu, si cred ca Doru s-a aruncat in capatul prea adanc al bazinului. Partea si mai proasta e ca nu conteaza… aplaudacii s-au distrat de cei 20 de lei pe care ii primesc ca sa suporte caldura infernala din platou, Guta a avut garantia brandului DOD si televiziunea a castigat inca un moment de aur.

Suntem toti mai saraci si prosti pentru ca s-a intamplat asta? Sigur ca da. Ii pasa cuiva? Normal ca nu.

“Ah, ce frumos, viitorul luminos/ Li se arata celor idioti/ Deci fii supus fata de cel mai sus pus/ Si nu uita ca tara te vrea prost!” – Sarmalele Reci.

PS: inainte sa sariti cu gura, va mai rog inca o data sa nu ma mai plictisiti cu invidia… va promit ca nu zic ce zic pentru ca vroiam sa fiu eu in locul lui Guta sau ca salivez la pozitiade textier a lui Doru. Traim foarte bine din ce facem la nivelul la care o facem, femeile ne doreste si acoperisul de ploaie ne fereste. Credeti-ma ca nu o sa imi doresc vreodata sa apar in orice emisiune ar prezenta Dan Negru, nu de alta dar ma cac pe succesul de plastic, pe Star, Story si Acces Direct. Stiu ca pentru unii dintre voi sa apari undeva e totul si judecati orice doar din prisma asta – doar ca incercati sa inghesuiti in creierul vostru D&G ca unii au o treaba de facut si se gandesc cum sa o faca din ce in ce mai bine… va lasam voua valoarea, invidia, dusmanii si sacii aia de aur.

Va doresc o cariera ca a lui Fernando si o nevasta ca Braileanca, intelectul lui Fizz si integritatea lui Dan Diaconescu, lua-v-as curelele in pula si masinile in stalpi de inalta tensiune.

25 responses to “Brasov si brasoave

  1. io nu va stiu de 5 ani, doar de vreo 2 si ceva. dar chiar si atat e de ajuns sa va felicit. sper sa va reusiti misiunea de a deveni din ce in ce mai buni in ce faceti. din pct meu de vedere, sunteti pe drumul cel bun.
    felicitari si la multe…mult mai multe aniversari!

  2. Finalul e apoteotic.🙂

  3. Felicitari!super post si super activitate!tot asa mai baieti!

  4. Tareee finalul,hai ca mi-ai placut.Daca faci ceva petrecere sper sa fie loc si pentru 111kg in plus!:)))

  5. ejti mare, maestre. =)) hai la brasov odata.

  6. invidie pe ce?? ce-i cu tona de explicatii? te rog frumos, e dureros cat de mult iti subestimezi cititorii..

  7. macar guta e interpret (la ce rang l-am ridicat :P) de manele si nu ai nici o asteptare de la el. totusi ma uit (e mult spus ma uit, doar butonez) la swoul ala de pe hbo si nu prea vad mare diferenta: aceiasi lipsa de spontaneitate si de improvizatie, iar glumele nu sunt f reusite. sper sa nu ajungeti niciodata la tv. e bine asa cum sunteti si faceti ceva super.

  8. te-am vazut la constanta.ti s-a urcat la cap bah teo. si macar daca ai avea cine stie ce succes. cand o sa reusesti sa faci ce a facut DOD, atunci sa te dai cocos. te cunosc de 2 ani. stand up zici ca faci de 5. (stii ca ne minti?) . ai avut aproape o mie de showuri. poate cu tot cu repetitiile din bucatarie. esti jeant. TU esti jenant. si ne mai iei la misto si pe noi, cititorii blogului. daca mori nu, vorbesc cativa zeci de oameni dn romania. daca moare DOD, se vorbeste in toata tara. imi place DOD…imi placea teo… ps : (matematicianule) in loc sa ai un fan in plus, ai unul in minus.deci ai ratat doi. (sa iti facem statuie? )

  9. @un satean

    *”bah”, asa cum elegant te exprimi, prima la mana, nu mi s-a urcat nimic la cap, dar nu cred in umilinta nefondata.
    *doi la mana, nu te mint, nu mi-as permite – pe 14 februarie se implinesc 5 ani de cand am urcat prima data pe scena la Deko… deci doar pentru ca nu ma cunosteai tu, nu inseamna ca nu faceam asta. cat despre numarul show-uri, e o medie care sta in picioare, daca te gandesti ca nu am ratat nici un weekend in Deko (si de mai mult de jumatate de an facem 4 show-uri pe weekend) si daca reusesti sa adaugi iesirile in tara si show-urile facute in alte locuri decat in Deko. deci fa o sinapsa, doua, si apoi scuipa, “bah” doamna profesoara😀
    *trei la mana, nu iau la misto toti cititorii blogului, ci un segment din ei… daca te-ai simtit inclus, e deja problema ta.
    *patru, fanii nu se masoara doar cantitativ, mai conteaza si calitatea… nu stiu de ce, dar nu imi pare asa de rau ca te-am pierdut daca intelegi sa sari cu gura la modul asta. sincer iti zic, prefer mai putini oameni care sa ne placa, dar cu putere de procesare mai ridicata decat cea de care dai tu dovada. Imi plac indivizii, nu turmele.

    Hai sa facem asa: tu nu imi mai ridici statuie si eu nu plang dupa tine, cum iti suna?

  10. Doamne, si care eu credeam ca sunt singura persoana care zice ca e jenant :)) Si mai ales ca ma simt cu musca pe caciula fiind din Braila si daca ma duc pe undeva ma intreaba : “Ah, da tu esti de la Braila nu, cu sexy braileanca?”
    N-a ca am sters si diacriticile ca nu merita sa i se scrie nicku.

    Btw, nu stiu de ce nu-ti place tie DOD dar eu eram fan acum cativa ani cand inca aparea la tv. Dar c’est la vie, oamenii vin si pleaca.

    Btw teo, ti-am vazut niste videoclipuri pe youtube, si din toti cei care i-am ascultat din categoria stand-up comedy Romania esti singurul care chiar m-a facut sa retin ceva, si sa rad cu gura pana la urechi. Nu esti “fake” si nu iti trebuie un carnetel dupa care sa-ti citesti notitele. Mai vazusem unu care parca invatase textu d’acasa. Bravo! Tine-o tot asa si poate vii si prin Braila! ;))

  11. hmm… ca nu ajung in bucuresti si ca nu am unde sa stau ca sa vin sa va vad e de inteles…. DAR … doar saptamana asta nu am intrat aici la tine pe blog… si te-am pierdut si aici in brasov :((…

    LA MULTI ANI!!!! :*

  12. Liviu…”finalul e apoteotic”…chiar ai putut asculta pana la final? wtf? pe mine cel mai rau ma enerva prostia din public…radeau[regizat fireste] si ma uitam la maestru albulescu…nu schita decat scarba..

  13. 16 februarie 2009…La mulţi ani! şi felicitări pentru că faci ceea ce îţi place.

  14. La multi ani!
    Sunteti grozavi! Aveti niste spectacole super.
    Ar trebui sa vorbiti putin mai tare. Si sa fie nu numai caterinca verbala, ci si fizica, gen sa va dati suturi si sa fie niste urecheli. hehe
    Bafta!

  15. good shit yo!;)

  16. Nu cred ca ar trebui sa te adresezi direct tuturor celor care iti citesc blogul. Eu de exemplu va admir foarte mult pentru ceea ce faceti. Ma uit mereu pe youtube la show-urile voastre, am fost chiar si la show-uri de-ale voastre live. Nu sunt invidioasa pe voi, si nici nu mi-as dori sa apar in mizeria asta de televiziune alaturi de simona sensual sau sexy braileanca, asa ca iti inteleg revolta.

    Continuati cu ceea ce faceti, ca o faceti mai bine ca oricine. Sunteti cei mai tari!!!!
    Va mai asteptam in Galati:)

  17. Cat despre clipul cu Guta…mai bine nu ma uitam…s-ar putea sa nu mai pot sa adorm la noapte. Cum ai scris si tu, e jenanta prestatia lui…mai bine statea acasa. Acum, mai mult ca niciodata, arata ca o maimuta impaiata… Oamenii din juriu erau oripilati, saracii de ei, ce-au fost obligati sa suporte…

  18. Guta – e jenant numai sa-l auzi

  19. E foarte tare! Nu-l invitati la improvitatie?!?

  20. ;)) frate… io pun pariu ca Doru e un om de toata isprava. dar sunt momente cand trebuie sa realizezi ca a fugit puiu cu atza. generatiile prezentului cu siguranta si au schimbat preferintele in materie de umor … adica eu , 26 de ani , cred ca zambeam la glumele lu DOD cand aveam vo … 5 6 anisori. taman ce ma naltasem copacel. probabil daca mai avea atata umor si cautare , ar fi fost si azi sa ne spuna glumitzele lui , costumat intr un copil idiot , supraponderal , cu sapca aiurea pe cap , glumitze ale caror succese se bazau in procent de 75% pe grimasele celui mai sus pomenit.
    eu n am fost la deko pana acum , da sigur nu i timpul pierut. imi place standup comedy si chiar as indrazni sa i multumesc si eu lu unchiu gutza. sunt foarte convins ca nu a realizat unde a pus umaru cand a incercat sa fie amuzant acolo la antena 1. E un incaput stangaci din cauza celui care a deschis intr o anume masura drumul , dar probabil o sa apara si baieti care si au dat examenele prin alte locuri cu notorietate.

  21. Damn… daca treci peste idioteniile pe care le articuleaza si te uiti mai bine la el, te dezgusta pur si simplu. Arata ca un pusti, o gluma proasta a variabilitatii genetice. Privirea e pierduta, ca si cum in spatele ochilor se formeaza numai reflexe involuntare, si o forma rudimentara de limbaj ce consta in cuvinte repdouse mecanic; daca arunci o privire critica, observi limbajul trupului… as presupune, ca seamana cu acela al unuia dintre copii nascuti din incestul austriacului, incuiati toata viata in pivnita, caz pe care sunt convins ca il stie toata lumea. Now i don’t hate him or anything, nu e vorba de manelari sau incultura. It’s just my imagination wandering arround, but am i not right? :->

  22. +1 teo pentru p.s. , si de guta …no comment … mai bine nu aparea…am pierdut 6 minute din viata mea pentru a`mi umple capu cu glumele lui de cacat…asta e🙂

  23. @Laur

    plm, daca nu stii engleza, la ce dracu’ faci pe desteptu’, frate?? “wAndering”??? “ArRound”??? WTF? Cultule!

Leave a Reply

