Cum a fost la TV

Moto: “De cand la TV e promovata curva din femeie/ Pustoaice cu acnee se sparg noaptea pe alee/ O mama copilului meu cu greu zaresc prin cornee/ Cand orice zdreanta vrea pe printul din clip in turnee” – Raku, artist si om.

Am ajuns la studioul Antena 2 mergand prin noroaie si gropi care stabilesc mai sincer locul televiziunii in societate decat orice promo, iar apoi am stat la doua tigari si o cafea cu producatoarea si prezentatoarea emisiunii. Le-am spus ca nu am de gand sa vorbesc despre nici un subiect ar fi avut ele in vedere si normal ca ele au ras, na, eu sunt eu si asa sunt comediantii, nebuni.

Am intrat apoi in direct si nu am vorbit despre nici un subiect din emisiune. I-am explicat femeii care apare in fiecare zi acolo cu scopul de a discuta personaje incolore si inodore ca apa cea mai buna de munte ca nu are nici un rost sa bagam atat de mult in seama mizeria pe care toti o vedem ca atare. A venit Bogdan Naumovici la un moment dat si m-am bucurat sa il revad. Am discutat si ne-am contrazis, am vorbit despre ce inseamna libertate si piata libera, despre ce inseamna sa fii libertarian si ce inseamna sa fii liberal, apoi el a zis o poveste foarte misto despre o conversatie cu Adrian Sarbu si eu am zis ce credeam despre mecanismele de piata si responsabilitatea sociala. A intrat apoi in emisie un material montat dinainte despre o poza cu Simona Sensual si apoi o prostie despre ceva ce a zis Roxana Ionescu.

Am revenit in direct si am discutat in continuare despre cat de degeaba e tot ce e monden. In pauza care a urmat am fost avertizat de prezentatoare ca am material de dictator, eu n-am putut decat sa ii explic ca e absurd. Am revenit din nou in direct si am mai vorbit o vreme despre subiecte cum ar fi: daca oamenii sunt atat de iresponsabili incat trebuie sa le spui in mod continuu pe toate canalele sa nu manance prea mult zahar, sare si grasimi, atunci poate nu sunt atat de responsabili incat sa isi dea seama ca ce baga pe ochi e la fel de nociv ca si ce baga in gura, de asemenea cat de gresit e un model pur economic bazat pe maximizarea profitului care lasa la o parte bucata umana care ne face oameni si am discutat cu Bogdan Naumovici o intrebare esentiala pentru societatea moderna: Ce a fost mai intai, omul sau clientul?

Am terminat pe o nota de repros din partea moderatoarei, motivata de faptul ca am fost prea inversunat. Asta pentru ca daca un om se satura de un cacat care ii e varat zi de zi pe gat cu ajutorul unei tevi groase, atitudinea ar trebui sa fie una de relaxare combinata cu amuzament, altfel nu mai suntem distractivi, nu?

Prosti, da’ relaxati.

Am iesit din platou unde m-a intampinat producatoarea emisiunii, care tragea dintr-o tigara si care a purces sa urle la mine ca sunt un nesimtit care nu respecta munca altor oameni. Se pare ca ea se trezise la 7 dimineata ca sa monteze materialul in care apareau pozele cu Simona Sensual care se pozase singura in chiloti in fata oglinzii de la baie. Trebuie sa intelegeti ca femeia asta fierbea efectiv de furie pentru ca indraznisem sa nu adresez subiectul media fierbinte al unei parasute triste care isi facuse singura poze sexy si apoi le “scapase” pe net, si toate astea pentru ca producatoarea investise munca de dis-de-dimineata pana s-a inganat de noapte ca sa isi bata joc de o panarama usor terfelita de mai orice baiat din fata oricarui bloc. Dar eu nu ii respectasem munca. Deci eu eram muistul in ecuatia asta.

Am tipat si eu intr-o doara pana cand i-am zis ca daca ea considera asta munca, ar trebui sa isi revizuiasca viata. M-am uitat in jur, le-am zis din suflet un sfant “Lua-v-ar dracu!”, mi-am luat geaca si am iesit.

Traiasca media si cercul vicios al ratingului pe care il crestem abil si apoi il acuzam subtil.

Emisiunea in varianta online e aici. Din pacate, doar 4 minute din ea, pentru ca scandalul e bun doar cand nu ne fute in gura pe noi astia din TV care avem grija sa il cream!

Sa va fut prost, prieteni.

Pentru un final apoteotic, aveti rabdare si ascultati toata melodia care urmeaza, are mai multa valoare si talent decat subiectul de maine de la It’s Showtime!“, doar pe Antena 2, doar de la ora 18.00, doar pentru oameni care nu vrea sau nu poate, pentru ca asta e!

PS: Sa nu uit valorile perene, ce SEO-u meu: Bendeac, Bianca Dragusanu, Bote, Bomba Sexy, Stramba, Laurette, Liviu Varciu, Sanziana Buruiana, sex, muie, sex la baie, Bamboo, prezentare fashion, lenjerie intima, scandal, Daniela Crudu, Leo de la Strehaia, din nou muie, Roxana Ionescu, Simona Sensual, Adelina Pestritu, Adrian Minune, manele, euro, valoare, Cristian Brancu, Maruta, Happy Hour, un baiat care a zis ceva la un moment dat, iar Maruta, Confidential, monden, Star, Story, Ciao, Ce?, Zau?, vedete, scandal, scandal cu muie, scandal cu muie si poze, poze cu muie, Bahmuteanca, Dan Diaconescu, Fernando de la Caransebes, Capatos, Acces Direct, Dj Hara, oare e insarcinata, baiatul ala chel care creste la umbra lui Capatos.

53 responses to “Cum a fost la TV

  1. Felicitari pentru cum ai combatut ieri. Partea proasta e ca nu o sa mai fii chemat la emisiuni de genul asta unde ai o sansa sa fii auzit de publicul tinta al tabloidelor.

  2. Am “mirosit” ca va fi interesant si mi-am franat degetul care de obicei are o zvacnire foarte rapida pe telecomanda cand vad emisiuni despre nimic.
    M-ai facut sa ma simt reprezentat. Multumesc. Mi-a mers la suflet.
    Auzi? Da care-i faza cu “Sa va fut prost, prieteni.” ? Nu m-am prins de adevaratul mesaj al urarii.

  3. Bravo, ai zis exact ce gandesc si eu. Salveaza inregistrarea pana nu o sterg astia, este un material foarte bun si ar fi pacat sa dispara.

  4. Pingback: Teo – din suflet un sfant “Lua-v-ar dracu!” | Stand-up comedy in Romania

  5. inregistrarea nu merge decat pana in minutu 4 dupa care se blocheza….pacat ca ziceai bine.

  6. Ha! Ce ciudat, dupa 4 minute emisiunea se “blocheaza”. Acum ma intreb eu, oare chiar asa de rau i-ai suparat pe oamenii aia? 🙂

  7. Felicitari pentru cum ai abordat problema si argumentele pe care le-ai adus!!! Nu stiam ce este exact cu emisiunea aia, dar cum te-am vazut pe tine in studio am simtit ca iese ceva interesant.
    Intrebarea care ai adresat-o moderatoarei ” Cum ii consideri pe telespectatorii tai (adica aia care fac rating-ul ala de rahat)? Mai mult destepti sau mai mult prosti?” a fost totala… Nici nu ma mir ca n-a raspuns, doar si ea ii considera mai mult prosti. Era culmea sa recunoasca “da intr-adevar, la emisiunea mea se uita mai mult oamenii prosti”! :-))
    Cum zicea si Naumovici, ar trebui sa inceapa cineva o miscare contra tabloidelor pentru ca acestea sa fie interzise….

  8. normal ca ii doare, nu s-a incadrat in tiparul oamenilor care vin si ling acadeaua ca sa apara la televizor

  9. a fost prima dintr-un sir lung de operatii care ar fi necesare pentru starpirea cancerului.
    si e nevoie si de mai multi doctori, chirurgi, vraci, vraci voodoo, oricine poate ajuta
    bravo!

  10. doar 4 minute are emisiunea…. in reluare, futu-i! oricum ownage!!!

  11. bravo maestre. pe ei pe mama lor de tristi.

  12. Pingback: Despre cum s-a pişat Teo pe Antena2 si tabloide | DaLinku - Internet pentru oameni ca noi

  13. o simpla intrebare cand vi in Cluj?:D sau in ardeal macar?

  14. Stima.

    PS. tin si eu sa “multumesc” “stimabililor” de la antena2 pentru ca filmuletul de 4 minute.

  15. bravo, mane, superbe astea 4 minute 🙂
    daca mai apar si alte bucati din emisiune sa ne zici

  16. Felicitari pentru atitudine.

  17. Iti inteleg verva. Asta simt si eu cand am contact cu mondenul.

    Ce vrem de la oameni, de la romanii nostri(consumatori de monden)? Sa se simta prosti? Se simt ei sunt sigur. Se simt si saraci. Uitandu-se la monden, mai alina din suferinta, simtindu-se un pic mai destepti decat protagonistii.

    Cat despre mine, sunt un om incapatanat. E greu sa ma convingi cu forta. Cred ca asa suntem cei mai multi. Haide data viitoare sa procedam cu mai mult tact.

  18. Teo, trebuie să te contrazic! Ceea ce ai povestit mai sus nu are nici măcar jumătate din farmecul pe care l-a avut emisiunea live. Iar replica de final “Prosti, da’ relaxati” a dovedit o inspiraţie (premeditare?) genială!
    Felicitări pentru curaj şi potenţă 🙂

  19. felicitari! e tare bine cand mai auzi pe cate cineva ca toate kkt-urile alea din presa nu sunt un dar divin, si DA putem trai si fara ele.

  20. Pingback: Mizeria din televiziunile romanesti | boio.ro

  21. Frumos cum ai ars’o. De acum in colo daca mai ai vreun plan de genu’ sa rogi pe cineva cu tv tuner sa inregistreze ca de la antena 2 [la cata munca au pus in asta ;D] normal ca n’o sa posteze asa ceva. Chea!

  22. @Get de Rhamidava: presupun ca asa te asiguri ca nimeni n-o s-o ia intr-un mod pozitiv :)))

  23. Foarte tare, felicitari pt.cele 4 minute. Cred ca sunt primele 4 minute pe care le urmaresc pe acel canal tv. Pacat ca nu se poate accesa toata emisiunea.

  24. @alex
    cred ca maine o sa fie pusa integral pe net de mine 😉

  25. SIRBOIU NARCISA

    Bravooo, Teo!

    Daca resuseti da-mi un semn…pupici

  26. bine coaieeeee 🙂

  27. imi placea de tine si inainte!!! dar acum TE IUBESC!!! nimeni nu ar fi avut tupeu sa spuna pe post cate ai spus:)

  28. Salut Teo, n-am vazut emisiunea pentru ca nu ma uit la astfel de emisiuni dar acum revazand inregistrarea pot spune doar ca-ti multumesc desi nu te cunosc personal! 100% adevarat tot ce ai spus acolo si absolut logic si normal felul in care gandesti.

  29. Cea mai buna emisiune pe care am vazut-o de multa vreme incoace!!! Dupa cum spunea si cineva mai sus, nu cred ca o sa te mai cheme la genul asta de emisiuni, dar parca e mai bine asa.

  30. teo presedinte 🙂

  31. Pingback: Teo la It’s Showtime | Ricardo Patran

  32. Pingback: Prosti, da’ relaxati « Mihai Toader

  33. Incredibil cum mai nou nu primesc postari pe site’ul emisiunii!Si-au exploatat la maxim creativitatea si au gasit in sfarsit o solutie “subtila” si indeajuns de credibila incat sa nu-si atraga injuraturile tuturor privitorilor:au postat 4 minute din emisiune.Ce urmeaza este,evident,o defectiune tehnica,iar noi nu o sa ne prindem de schema,ca dee,madame isi cunoste publicul (inteligent,sarcastic etc -dupa spusele domnitei-)
    De-a dreptul deplorabila,aceasta prezentatoare de exceptie evita orice fel de confruntare directa.Cel mai mare minus al ei il constituie lipsa argumentelor:))Asa ca cea mai inteligenta miscare invatata la ea acasa,e sa bata in retragere.Asa frumusete,asa vezi!Din cauza oamenilor ca tine au romanii idiotul proverb :”capul plecat sabia nu-l taie”.Am o singura sugestie:Apuca-te de comert.O afacere cu flori in piata ar fi un inceput promitator.Nu ma intelege gresit.Merg pe ideea ca o floare ca tine nu are ce sa caute in alt loc,decat intre alte flori;)
    Respect Teo!La inaltime ca de obicei.Din pacate,prea inalta frecventa ta pt a putea fi interceptata de …prezentatoarea geniala:)

  34. http://ricardopatran.com/2011/02/teo-la-its-showtime/
    uitati prieteni:))aici e emisiunea cap-coada:D enjoy it:))

  35. Pingback: Teo VS Monden | oaltaparere.ro

  36. Deci m-am cacat pe mine de ras cand am vazut emisiunea… te-ai pishat pe ea din toate punctele de vedere :)) multa bafta in continuare….

  37. Pingback: Critică de nota 10, despre căcaturile din Media… « Io cre' că Blog ~ the Right kind of Wrong

  38. Felicitari! E mare lucru sa-ti mentii viu punctul de vedere, mai ales in fata a, cel putin, catorva mii de oameni…. intr-un mod destul de finut, prea finut chiar…
    Putem sa le sfidam inteligenta…oricum nu se simt…

  39. bai…trebuie sa puna astia si optiunea de aplauze nu doar de like:)…bravooo..am ras cum nu am mai facut-o de mult.

  40. pai si de ce te-ai mai dus? ai dat o lectie, dar vad ca tot nu te simti mai bine… 🙂

  41. eu am lucrat cu ea timp de cateva luni(prezentatoarea)…cea mai proasta experienta pe care am avut-o …nu am inteles niciodata cum poate vorbii despre alte fete din showbizzul romanesc dar niciodata nu se uita si la ea …pana la urma ne-o meritam ptr ca astea sunt “valorile” din Romania ..”Valori” care vorbesc despre alte “valori”

  42. Eu cred ca ar trebui sa existe mizeriile astea, cat timp exista public. E adevarat ca ar fi ideal sa nu existe niciuna, sau una singura, iar aceea la o ora aproape imposibila.
    Cat despre reviste… Nu imi pot exprima o parere. nu stiu nici daca sunt structurate, sau in ce fel..

  43. Teo esti cel mai tare!!! hahahaha

  44. Pingback: joc divin

  45. salut teo!
    mai azi la Afiteatrul deschis ai incheiat inainte sa ma pot explica(sunt tipu care a zis ca s-a detasat:)) daca iti amintesti )
    deci,… uite cum sta treaba oricine da abolut oricine are o farama de creier functionala intelege ca fenomenul tabloid e un mare rahat~
    personal orice actiune (mail, protest ce vrei tu)nu o sa aiba succes! or sa se uite la noi si or sa zica uitai ba si pe saracii astia…si or sa ne arate marea masa de imbecili care consuma toate idioteniile lor masa fata de care noi suntem in inferioritate numerica!
    putem sa facem ceva- sa facem in noi schimbarea pe care am vrea sa o facem in lume~
    personal putem sa nu consumam idiotenii, sa discutam despre carti, articole bune, despre plesu&liiceanu, etc. e foarte putin probabil sa ii desteptam pe astia deja atinsi dar ne putem binisor distanta de ei….asta e o solutie la indemana…
    eu personal asa ma detasez!
    nu cumpar libertatea click sau mai stiu eu ce…si nici ziare in general…citesc o carte preferabil
    ma uit la o emisiune buna daca e daca nu pa
    si vin la intruniri de genul ca sa ma bucur de compania altor oameni asemenea mie!
    felicitari pt faptul ca ai spus verde in fata ce gandeai in emisiunea tipei, e un lucru pe care il apreciez mai mult decat orice la un om si anume capacitatea de a nu se dezice in fata camerei de luat vederi de principiile lui doar ca sa dea bine pe sticla
    si felicitari pt poante ca ma tavalesc de ras si la a 20 a reascultare

    cu bine,
    enache bogdan-adrian

  46. Felicitari! Ai lasat-o fara cuvinte, argumente……

  47. Daca toti ar face ca tine, n-ar mai exista emisiuni d’astea de cacat. Bravo tie. Eu le-as interzice prin lege.

  48. Sa-ti fie rusine! Au si oamenii niste mizerii de promovat, niste pitipoance…si tu, nimic.

    Intrebarea e – bai, cand se termina cu toate mizeriile astea de la TV?

  49. Vladimir Bulsievici

    Ai fost fetid si insipid …… ceea ce ai scris pe blog trebuia sa le spui in fata in direct…. cam lash…. dar imi place ca atunci cind faci stand -up nu iti e frica ca atunci cind esti in direct :))) Si By the Way… sint total de acord cu ceea ce ai scris pe blog….

  50. Pingback: Cam ăsta e nivelul « Nascut pentru a naste

Leave a comment